Neli Andreeva Kolarova

Autorisasjon (2017)

Neli Andreeva Kolarova er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Neli Andreeva Kolarova

Dyktig lege

Dyktig lege, flink til å høre på pasienten. Tar tak i det som er gale å flink til å undersøke. Kommer nesten alltid inn til riktig tid når en har time.

Lyttende og omsorgsfull

Neli er en fantastisk lege og bruker tid på deg og ser deg som pasient. Hun er beroligende og snakker til deg på en god måte og ringer ved oppfølging av sak.
Du merker at hun bryr seg om pasiententene sine og hun bruker god tid på barna slik at de er trygge også.

Hun har de rette egenskapene og du føler deg i gode hender. Hun er lyttende og har kunnskap og henviser videre ved behov.

De ansatte på legesenteret og laben tar også alltid godt i mot deg. De er rolige og hyggelige og har alltid klart å få meg til å slappe mer av ved blodprøvetaking. De viser forståelse og de er omgjengelig. En fin gjeng og du merker det er godt miljø der.

Kunnskapsrik, lyttende, dyktig og veldig sympatisk

Hun er bare fantastisk. Tar seg tid og snakker direkte til deg. Flink å forklare, anbefale og henvise. Kunne ikke gjort et bedre valg da jeg skiftet fastlege. Virker utrolig dyktig og profesjonell til tross for sin unge alder.
Anbefales på det varmeste :)

Kunnskapsrik og barnevennlig

Veldig fornøyd!
Har byttet flere ganger og har endelig funnet en god og flink lege vi er fornøyd med.
Veldig flink til å trygge barn. Lar dem se og ta på instrumentene før hun bruker dem. En flink og hyggelig lege som virkelig vil hjelpe pasientene på best mulig måte!

Trygg

Hun er en engel :)
Hun er kjempe koselig og tar seg tid til deg..er så glad jeg har henne som fastlege :)