Øivind Sandved Eggen

Laksevåg Legesenter

2018

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Laksevåg Legesenter Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Øivind Sandved Eggen er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Øivind Sandved Eggen

Tar meg på alvor

Med kronisk sykdom har jeg vært hos en del leger. Fikk Øivind etter forrige legen min gikk av med pensjon. Føler at han tar meg på alvor, gjør tiltak og ikke prater tomprat. Får alltid en god forklaring på problemet. Det er litt lang ventetid noen ganger, men det er det jo som regel alle steder. Veldig fornøyd, kan anbefale han videre.

Belærende og lite lydhør

Hyggelig som person, men som lege oppleves han som veldig belærende og lite lydhør for hva som faktisk er problemstillingen til pasienten. Sitter for det meste å leser opp fra skjermen og fremstår å ha lite egenkunnskap. Opplevde ikke svangerskapsoppfølgingen som positiv, og følte meg ikke ivaretatt. Fikk somregel bare med meg utsprintet informasjon fra Internett til å lese hjemme. Har vært hos han 6 ganger, men forlater dessverre alltid kontoret med en følelse av å være misforstått og ikke blitt hørt til tross for at det ikke er store problemstillingene jeg har vært der for. For andre kan han nok en ypperlig fastlege, men for meg var det ikke en fastlege jeg opplevde meg trygg og ivaretatt hos for meg og min sønn. I tillegg sitter jeg alltid å venter minst en halvtime - 45 min på å få komme inn, selv tidlig på formiddagen så han tar seg nok litt for god tid med pasientene og kunne muligens jobbet noe mer effektivt.

Engasjert, effektiv og dyktig

Min fastlege sluttet og jeg ble overført automatisk til Øyvind. Legen som sluttet var av høyeste kaliber og det var med stor glede jeg oppdaget at Øyvind er det samme!

I tillegg til å få god oversikt over hva du behøver hjelp med, for så å gi deg den hjelpen med gode forklaringer, er han EKSTREMT motiverende.

Jeg gikk derfra med en følelese av at ting definitivt kom til å ordne seg.

Anbefales!