Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Arrogant, spydig og uempatisk

Første time hos ny lege var guffent. Følte meg liten og ble ikke hørt. Prøvde å spørre om ting ,men fikk ikke svar . Ble bare ignorert og følte meg som luft.
Var ikke hjelpsom og veldig kvaas i sine svar som var korte og uforståelig.
Veldig utydelig og lite vennlig. Fikk meg bare til å føle meg uvell og liten. Styr unna denne dama .
Var gråtkvalt og vil aldri tilbake til Trine Berg Larsen.

Kunnskapsrik voksen dame

Har gått til Trine siden 2007, og må dessverre bytte fastlege til nærmere hvor jeg bor.

Jeg sier dessverre da Trine mine opplevelser med henne er utelukkende positiv.

Gjennom disse 13 årene har behovet for lege vært forskjellig, hvor jeg i noen perioder har trengt tettere oppfølging enn i andre. Det skal imidlertid være sagt at Trine ikke er en lege som «diller og daller», jeg opplever at hun er rett fram i sine betraktninger og setter noen krav og forventinger til hva en selv kan bidra med som pasient. Hun har sendt meg videre til spesialist i de tilfeller hvor hun har funnet dette nødvendig, og kaller selv inn til oppfølgingstimer der hun ser at hun trenger å følge utviklingen. Min opplevelse er at Trine oppriktig ønsker å være en faglig støttespiller for meg som pasient, slik at jeg får maksimalt utnyttelse av egen livskvalitet og helse!

Både ved akutte og ordinære timeavtaler har jeg opplevd kort ventetid.

Jeg kan på det varmeste anbefale Trine som fastlege –men dersom du har behov for en lege som går litt rundt grøten, og som holder tilbake på å ansvarliggjøre deg som pasient, bør du kanskje velge noen andre. Jeg håper min nye fastlege har noen av de kvalitetene jeg har blitt vant med hos Trine gjennom de siste 13 årene.

En deevaluerende, uempatisk og arrogant lege.

Styr unna denne legen om du ikke vil bli definert på 15 minutter. For hun vet alt om deg og vet aller best for deg... om du er uenig i det, da er du lite mottakelig for informasjon og tar ikke i mot hennes refleksjon. En refleksjon hun mener hun gjør når hun er autoritær og nedlatende!!!
I tillegg kjenner du ikke igjen samtalen når du leser i journalen din....navn er feil, dato er feil og hun skriver ikke det positive du har sagt... hun selekterer og lager sitt eget subjektive bilde av situasjonen.. uten å søke etter bakgrunn. Absolutt ikke objektiv, svært subjektiv i sin journalskriving... tilegner deg ting du aldri har sagt...
Hun får deg til å føle deg elendig!

Nedlatende, ignorant

Var min første time etter jeg byttet fastlege, veldig skuffende.
Skulle følge opp svangerskapet, men fikk ikke mye ut av det. Fikk ikke noe informasjon, virket som hun var veldig rutinert og jeg var bare en av flere pasienter.
Hun spurte ikke om forholdene på arbeidsplassen min, noe jeg selv føler er veldig avgjørende her, menn dette var ikke en gang et tema for henne. Synes det var veldig rart der jeg har veldig stressende og hektiske arbeidsdager samt mye løfting. Hun lo nærmest av meg og sa hvis jeg slutter å bære ting og jobbe så tidlig i svangerskapet så kommer jeg til å abortere uansett... Og hvis jeg har taklet stresset så lenge så kan jeg takle det nå også. Blir veldig lei meg og usikker når selv sjefen min mener jeg ikke burde jobbe der mens jeg er gravid, og hun som ikke en gang spurte hva jobben går ut på bare lo av meg.
Første og siste timen hos denne legen, anbefaler ikke. Som flere skrev her, veldig nedlatende og ser ned på, tror hun vet bedre før hun hører problemet og går sikkert utifra at folk bare trenger en sykemelding for å slippe jobb. Ikke greit!!

Arrogant, korrigerende, uempatisk

Hun føles dømmende. Hun gir "velmenende" råd på en slik måte at du føler deg tråkket på og mindreverdig.

Hun tar tester og følger opp det som skal følges opp.

Det er ingen god følelese å være lei seg etter at man går ut av legekontoret pga måten man er blitt snakket til på.

Hennes råd er nok både riktige og ment godt, men de legges frem på en særdeles formanende og lite hyggelig måte.