Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Alltid tatt på alvor

God oppfølging. Kontakter eksperter når det trengs. Har gått der i mange år og føler meg trygg og ivaretatt når jeg er der.

Flink

Aldri opplevd noen problemer, blir tatt seriøst og får en følelse av at hun genuint bryr seg. Eneste legen jeg har hatt og hun har ordnet og hjulpet meg mye gjennom årene med både psykiske og fysiske problemer

Bedreviter, lytter ikke til deg

Har hatt hun i noen år, og for å si det sånn, så har jeg sjeldent vært der. Ikke fordi jeg ikke har vært syk, men fordi jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Veldig arrogant, jatter til deg når du snakker, og retter på deg når du snakker om steder du har smerter.

Hmm

Krise. Skeptisk til skader, første hun lurer på er om jeg egentlig har så vondt som jeg sier. Blitt spurt om jeg ‘’bare er ute etter sykemelding for å få fri fra jobb’’. Sjekker ikke det som blir fortalt er mest sannsynlig er problem. Frekk og u empatisk. Har rett og slett ikke lyst til å dra tilbake med en skade på grunn av legen, ikke sånn det skal være.

Arrogant, spydig og uempatisk

Føler meg alltid uvelkommen de få gangene jeg har vært på legetime hos henne. Hun har en ovenifra og ned holdning som gjør at du hverken føler deg hørt eller forstått. Anbefales ikke!