Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Flink lege som tar meg på alvor

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Hun krever egeninnsats, noe jeg synes er bra. Vil anbefale henne til andre

Lite forståelsesfull lege!

Føler hun bagatelliserer problemene mine og ikke tar meg på alvor. Nedlatende og arrogant mot meg. Synes ikke hun har evnen til å sette seg inn i andres situasjon.
Nekter å skrive ut medisiner som er "vanedannende". Får til svar at disse preparatene er kun for eldre???
Tar ikke dobbeltime om man føler man har mye på hjertet.
Bytter fastlege etter kun å hatt henne 1,5 år.
Synd de flinke og forståelsesfulle legene ikke har ledige plasser..

Synes også den ene sekretæren der kunne ha tatt seg et servicekurs eller to, frekk på tlf da jeg ønsket å endre timen jeg hadde fått.

Veldig bra lege

Jeg må takke henne for at hun med rette sparket meg i "ræva" så jeg kom igang med trening! Selv om jeg var der med skulder kommenterte hun at jeg kunne gå ned ett par kilo, jeg ble inspirert, da hun har helt rett! Nå løper jeg 4 ganger i uka, og formen begynner å bli veldig bra! Dette er en lege som også krever litt egen innsats , så om du har tenkt å sitte på ræva å syte, foreslår jeg en annen!

Arrogante og krenkende

Hvis du er ikke helt tynn, bør du aldri komme til henne. Hun VET helt sikkert at det er vekten bak en ulykke -- uten å bli villig å høre hva skjedde. Hvis du er ikke veldig tynn, har du ingen verdighet til henne.

Det er andre leger på GMS som er bra, men de har ikke tilgjengelig plasser.

Upassende i sin jobb

Jeg har hatt samme fastlege et stykke unna der jeg bor i 24 år, og vært utrolig fornøyd. Men gledet meg til å få ny fastlege der jeg bor. Har i dag vært hos henne for første gang, og jeg er helt i sjokk!! ! Etter å ha forhørt min livshistorie, og sykdomsbilde i slekta mi, hadde hun ikke tid til å hjelpe meg med det jeg var der for! Gikk ut derfra, med beskjed om å gjøre noe med livet mitt!!!! Og en uke sykemelding! Hun skulle ALDRI hatt den jobben hun har! Arrogant, nebbete og ingen evne til å behandle levende mennesker, er min mening! Søker ny fastlege etter første besøk her.