Anton Rodahl

1979

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

1 person

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Anton Rodahl er en av 78 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anton Rodahl

En av de bedre fastlegene!

Rodal er en meget dyktig fastlege, og jeg har absolutt ingenting å utsette på jobben han gjør. Ved mine besøk har jeg følt at han genuint lytter på det jeg har å fortelle. Han nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for dette. Han har, når det har vært behov for det, sendt meg videre til helsepersonell som han stoler på gjør en god jobb - i stedet for å feks henvise til sykehus der han ikke veit hvilke hender jeg havner i. Dette for at jeg også skal kunne ha færre personer å forholde meg til. Dette har jeg virkelig satt pris på.
Han har godt humør og er svært kunnskapsrik.
Det eneste jeg synes er synd, er den lange ventetiden for å få time.

Uovertruffen

Følger opp. Gode kliniske vurderinger. Konsentrerer seg om det viktigste og føler opp pr telefon. Skulle gjerne hatt mer direkte Mail info og tilbakemeldinger vedr blodprøver mm. I tillegg er han en behagelig mann.

Hyggelig, men lang ventetid

Når jeg bestiller time, er det som regel 2-3 ukers ventetid. Har opplevd at noe som ikke er en hastesak blir det, og jeg må bestille hastetime i stedet. Dessuten svarer han nesten aldri på e-post. Hyggelig i imøtekommende.

Eneste fastlege

Tatt i betraktning at det er min eneste fastlege. Jeg har ingenting å utsette på Dr.Rodahl. Ved de anledninger jeg har vært i kontakt med han har han alltid vært imøtekommende. I tilfeller hvor videre henvisning har vært ønskelig/nødvendig har dette blitt gjort uten problemer. Eneste jeg har å utsette er eventuelt å bli mer konsekvent i oppfølging i etterkant av undersøkelser/funn.

Meget bra lege

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Lytter aktivt og ser opp fra tastaturet, iverksetter tiltak han mener er passende og virker genuint opptatt av pasientenes helse.