Anton Rodahl

Randesund Legesenter Mann, 64 år

Om

Autorisert1979
SpesialiseringAllmennmedisin
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 17 av 1298
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Randesund Legesenter

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Tlf: 38 14 83 50
Anton Rodahl er en av 80 fastleger i Kristiansand

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
4.5
5 vurderinger
Tilgjengelighet
3.5
5 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
4.5
5 vurderinger
Service
4.0
5 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Anton Rodahl

Uovertruffen

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.0

Følger opp. Gode kliniske vurderinger. Konsentrerer seg om det viktigste og føler opp pr telefon. Skulle gjerne hatt mer direkte Mail info og tilbakemeldinger vedr blodprøver mm. I tillegg er han en behagelig mann.

Hyggelig, men lang ventetid

Skrevet
Samlet vurdering
3.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
3.5
Service
3.5

Når jeg bestiller time, er det som regel 2-3 ukers ventetid. Har opplevd at noe som ikke er en hastesak blir det, og jeg må bestille hastetime i stedet. Dessuten svarer han nesten aldri på e-post. Hyggelig i imøtekommende.

Eneste fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
4.0
Tilgjengelighet
3.5
Tillit og kommunikasjon
4.5
Service
3.5

Tatt i betraktning at det er min eneste fastlege. Jeg har ingenting å utsette på Dr.Rodahl. Ved de anledninger jeg har vært i kontakt med han har han alltid vært imøtekommende. I tilfeller hvor videre henvisning har vært ønskelig/nødvendig har dette blitt gjort uten problemer. Eneste jeg har å utsette er eventuelt å bli mer konsekvent i oppfølging i etterkant av undersøkelser/funn.

Meget bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Lytter aktivt og ser opp fra tastaturet, iverksetter tiltak han mener er passende og virker genuint opptatt av pasientenes helse.

Behagelig og hjelpsom

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
3.0
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.0

Virker kunnskapsrik og løsningsorientert. Er ikke nølende med å sette igang tiltak til pasientens beste. Lytter og forklarer på en lett forståelig måte.
Man føler seg ivaretatt og trygg hos ham.