Morten Laudal

Autorisert1981
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 192 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Brevik Legesenter

Kvartsveien 2 1555 Son
Morten Laudal er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Morten Laudal

Seriøs, morsom, småstresset

Har alltid tid til å lytte. Spør hvordan det har gått siden sist, med "problemet" jeg hadde forrige gang. Har nærmest 100% tillit fra min side. Mye jeg kunne sagt om legen min, men det blir "krise" hvis jeg mister ham.

Tydelig, ærlig og direkte.

Får time når jeg trenger til både meg og barna.
Liker at han er direkte og profesjonell, føler meg trygg.
Føler noen ganger at han stoler for mye på første prøveresultat, og går ikke videre med det. Kan da være vanskelig å si at det ønskes grundigere undersøkelse. MEN når det kommer til barna er han super grundig- stort pluss!

Litt synd at kontoret ofte har en eller flere stengte dager i uken. Men når du først er der brukes det god tid!

Veldig fornøyd pasient

Han tar seg tid, lytter, gir konkrete tilbakemeldinger og følger opp. Opplever at jeg har fått veldig god oppfølging hos denne legen, både i forhold til fysisk sykdom og andre belastninger.

Dyktig og interessert i å holde deg frisk.

Lyttende, liker å diskutere nyere forskning, god "psykolog" og tar seg alltid god tid. Har kun gode erfaringer med han, og jeg føler at han bryr seg om meg.

Dyktig, åpen og direkte - veldig bra!

Jeg liker at han er tydelig, direkte og ikke går rundt grøten. Han er åpen for innspill og ser kroppen i en helhet. Virker som han forventer at livet innebærer at alt ikke er bra hele tiden, og ikke alt skal fikses med en pille. Og at livet skal nytes. Smart med timebestilling på nett.