Morten Laudal

Tlf: 64 98 25 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Laudal er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Morten Laudal

Seriøs, morsom, småstresset

Har alltid tid til å lytte. Spør hvordan det har gått siden sist, med "problemet" jeg hadde forrige gang. Har nærmest 100% tillit fra min side. Mye jeg kunne sagt om legen min, men det blir "krise" hvis jeg mister ham.

Tydelig, ærlig og direkte.

Får time når jeg trenger til både meg og barna.
Liker at han er direkte og profesjonell, føler meg trygg.
Føler noen ganger at han stoler for mye på første prøveresultat, og går ikke videre med det. Kan da være vanskelig å si at det ønskes grundigere undersøkelse. MEN når det kommer til barna er han super grundig- stort pluss!

Litt synd at kontoret ofte har en eller flere stengte dager i uken. Men når du først er der brukes det god tid!

Veldig fornøyd pasient

Han tar seg tid, lytter, gir konkrete tilbakemeldinger og følger opp. Opplever at jeg har fått veldig god oppfølging hos denne legen, både i forhold til fysisk sykdom og andre belastninger.

Dyktig og interessert i å holde deg frisk.

Lyttende, liker å diskutere nyere forskning, god "psykolog" og tar seg alltid god tid. Har kun gode erfaringer med han, og jeg føler at han bryr seg om meg.

Dyktig, åpen og direkte - veldig bra!

Jeg liker at han er tydelig, direkte og ikke går rundt grøten. Han er åpen for innspill og ser kroppen i en helhet. Virker som han forventer at livet innebærer at alt ikke er bra hele tiden, og ikke alt skal fikses med en pille. Og at livet skal nytes. Smart med timebestilling på nett.

Uinteressert

Prototypen på en norsk almenlege anno 2015: Lite interessert i pasienten, rask på reseptblokka, ingen oppfølging.

Veldig fornøyd

Har vært fastlegen min i over 10 år.
En veldig behagelig og lyttende lege med tonnevis av kunnskap. Har en særinteresse for det psykiske, og kognitiv terapi. Har lært mye om meg selv fra han.
Tar seg alltid god tid.

Tilgjengeligheten er ikke helt på topp da han også er kommunelege.

Den beste legen jeg har hatt.

Har alltid tid. Lytter til mine betraktninger. Sender meg videre hvis det trengs. Følger alltid opp.

Anbefaler ikke denne legen!

Det er min klare mening!
Har egne erfaringer med denne legen; og jeg skulle gjerne ønskt at det var noe helt annet en det det er, men det er det ikke dessverre!

Tja

Både og. Forventer en tøffhet som ikke alle innehar. F. eks setter lokalbedøvelse og setter i gang med småinngrep før det virker. Kan fort legge skylden for en tillstand på pasienten selv. Men er man litt tøff, får han jo ting gjort

En god lege

En god lege som forstår også annet enn somatiske lidelser. Han tar seg alltid tid til deg.

Bra lege

Lytter å og gir gode og direkte råd.
Tar de røvene som du mer om.