Stinus Ancher Pedersen

Hillevågsdoktoren AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hillevågsdoktoren AS
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Stinus Ancher Pedersen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stinus Ancher Pedersen

Empatisk og omsorgsfull

Vært hos han et par ganger pga akutt time. Tar seg god tid og er grundig. Ser deg og hører på deg. Empatisk. På grunn av dette har jeg satt meg på venteliste hos han.

Dårlig undersøkelse

Legen var veldig kjapp til å sende meg ut uten å undersøke skikkelig tingene som burde blitt undersøkt ved en slik henvendelse. Bortkastet legebesøk, jeg måtte selv presse gjennom om hva som skal sjekkes med en lege som virket lite interessert i problemet mitt. Det er vel lege som skal komme aktivt med forslag om hva som skal sjekkes og ikke pasienten?
Kan ikke si at dette var verken produktivt eller bra besøk, jeg kom ut uten å vite om jeg burde kanskje heller gått til Legevakten eller bestilt ny time. Denne legen kan bli bedre på å faktisk ta pasientene seriøst og holde seg til rutinene for undersøkelser. Dvs. hvis noen kommer å beskriver en viss type problemer så burde legen da undersøkt visse typer ting for å være sikker på at pasienten ikke går ut uten noen ordentlig form for undersøkelse. Å være lege er et edelt yrke som jeg har stor respekt for, men det settes også krav til kvalitet. Kvaliteten på undersøkelsen hos denne legen var laber, dessverre. Jeg gikk ut av kontoret og følte som om hele besøket var bortkastet tid med spørsmål til meg selv om jeg skal gå til legevakten eller bestille ny time hos en annen lege for jeg vet ikke om jeg trenger medisiner for å bli bedre eller ikke.