Dag Steinar Skagestad

Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Tlf: 38 15 01 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Steinar Skagestad er en av 15 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Dag Steinar Skagestad

Trygg og bryr seg med pasienten.

Han er veldig rolig og hører på hva man sier. Sender deg videre når det behøves. Og han har omtanke for deg som person. Han er veldig nøye og bryr seg om pasientene både fysisk og psykisk.

EN ROLIG, SNILL OG TÅLMODIG LEGE!

Har hatt dr. Skagestad i 6-7 år nå som fastlege. Som overskriften er han en kjempegod lege. Sliter med store smerter og psykiske lidelser. Jeg snakker som en foss når jeg har time, pga jeg er alltid veeeldig stresset og distre, han er like rolig og tar alltid god tid med meg og lytter på det jeg har å si. Han må være en av de snilleste personer jeg har møtt, slik som jeg har mast på han. Tar sykdommene mine på alvor og må bare si. Han anbefales på det sterkeste. (Lite minus "det går litt fort I tlf tidene").😊😊😊

Grundig

Er veldig fornøyd med skagestad. Han tar meg på alvor og henviser meg videre når han ikke finner ut av ting. Hyggelig og til å stole på👍

Dag Skagestad

Veldig fornøyd med han ,er en god lege og tar pasienten på alvor , får ikke fullrost han. Han er en god lytter og rolig og behagelig lege .tar seg tid med pasienten 😀😀

Fantastisk god fastlege

En trygg og god lege som tar pasienten på alvor. Han lytter og kommer med spørsmål. Han virker oppriktig interessert i pasienten og er god til å følge opp.