Harald Skuland

Vennesla Legesenter

1983

Vennesla Legesenter Telefonnummer38 15 01 5038 15 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sentrumsveien 41 4700 Vennesla
Harald Skuland er en av 15 fastleger i Vennesla

Siste vurderinger av Harald Skuland

Min aller beste fastlege.

Veldig kunskapsrik, flink til å følge opp. Viser empati.Veldig trivelig med godt humør.Flink til å videresende til spesialist.

Trygg , Kunnskapsrik og veldig Erfaren

Harald Skuland er den beste legen både jeg og min mann har brukt , han er utrolig flink til og lytte , forståelsesfull , er et medmenneske , vi blir tatt på alvor og han er lett og kommunisere med og til og stole på .

Fantastisk fastlege som alltid er interresert i mitt beste og han har alltid gitt meg den rette behandling føler jeg.

Han er alltid på og gir meg en lun trygghet i forhold til min helse. Jeg føler at han forstår mine behov og er heller ikke sen om å henvise til spesialist hvis det behøves.

Min tidligere fastlege.Mennesklig.

En god og lyttende lege,som tenker med hjertet. Dessverre flyttet jeg fra Vennesla,men gode tanker og minner ang Dr.Skuland lever videre hos hans eks. pasient.

Helt topp

Jeg har hatt Harald Skuland som først bedriftslege, og så fastlege siden ca 1990, og har bare hatt gode opplevelser av ham, både som lege og person.