Sigurd Sodeland

Sjøsanden Legesenter DA

1980

Sjøsanden Legesenter DA Telefonnummer38 27 22 5038 27 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hollendergt 3 4514 Mandal
Sigurd Sodeland er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Sigurd Sodeland

En lege som vil gjerne høre pasient

Han er grei og flink lege. Han sjekker grundig hvis det er nødvendig. Jeg er enig med andre vurderinger at hvis noen har kronisk eller langvarig sykdom så skyver han bort. Han vil gjerne ringe seint på kvelden hvis det er noen viktig beskjed. Han er glad med langhelg ;-)

Den beste

Sigurd har vært min lege i mer enn 15 år. Han er både dyktig, snill og omsorgsfull. Han hører på meg, tar meg på alvor. Forklarer alt greit, og sjekker hvis noe må sjekkes. Jeg kunne ikke hatt en bedre lege.

En trofast lege

Han lytter og tenker og resultatet blir stort sett slik pasienten vil ha det. Men ser han at noe ikke stemmer etter resultatet av blodprøvene , så handler han raskt.

Ok lege. Lei av jobben sin

Helt ok lege. Kroniske smerter er tull. Faller du utenfor det normale så skyver han det bare til side. Men helt ok om du ikke feiler stort. Merkes at han er lei sitt yrke

En lege av den gamle skolen

Sodeland er flink, men ikke kreativ. Dersom man ikke faller innenfor de "vante" rammene blir han usikker og skyver heller problemet foran seg enn å tenke "utenfor boksen".
Han ringer gjerne etter arbeidstid dersom det er avtalt.