Kjersti Lia Langebrekke

Majorstukrysset legegruppe

2009

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Kjersti Lia Langebrekke er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Lia Langebrekke

Veldig profesjonell og flott oppfølging

Hun tar kontakt med sykehus, akutten, leger og annet som en fastlege har tilgang til. Er akkurat en slik lege man ønsker seg, som man kan være trygg på.

Profesjonell og trygg lege

Man kan føle seg sikker på at hun dekker alt som kan være galt, og tar tester nok til å dekke dette.

fantastisk lege

Alltid finner diagnose, har tid til pasienter. Sender pasient videre hvis der er nødvendig. Undersøker mye hvis det er nødvendig. Har store kompetanse og stor kunnskap.

En super lege

Hun hører på pasienten og gjør jobben med en gang.
Kjempe lett person og snakke med og hun er utrolig flink til å stille diagnoser.
Jeg slet i ni år med magesår og leger som enten ikke trodde på meg eller ikke klarte å gjøre noe med det, når jeg kom til Hanne så sendte hun meg rett på sykehuset og der viste det seg at jeg holdt på å blø ihjel innvendig, og da hadde jeg vært hos tre andre leger samme uke. Jeg har vært hos veldig mange leger men aldri opplevd en flinkere lege, og så utrolig hyggelig..
Kun positive tilbakemeldinger fra om Doktor Lia

Helt fantastisk!!

Jeg blir alltid tatt på alvor. Hun har tid til å lytte, og er nytenkende i forhold til behandling. Er omtenksom og alltid blid. Vil aldri bytte fastlege. Det som trekker noe ned er ventetiden på tlf., og noe rot fra de i skranken.