Kjersti Lia Langebrekke

Tlf: 22 95 55 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjersti Lia Langebrekke er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kjersti Lia Langebrekke

fantastisk lege

Alltid finner diagnose, har tid til pasienter. Sender pasient videre hvis der er nødvendig. Undersøker mye hvis det er nødvendig. Har store kompetanse og stor kunnskap.

En super lege

Hun hører på pasienten og gjør jobben med en gang.
Kjempe lett person og snakke med og hun er utrolig flink til å stille diagnoser.
Jeg slet i ni år med magesår og leger som enten ikke trodde på meg eller ikke klarte å gjøre noe med det, når jeg kom til Hanne så sendte hun meg rett på sykehuset og der viste det seg at jeg holdt på å blø ihjel innvendig, og da hadde jeg vært hos tre andre leger samme uke. Jeg har vært hos veldig mange leger men aldri opplevd en flinkere lege, og så utrolig hyggelig..
Kun positive tilbakemeldinger fra om Doktor Lia

Helt fantastisk!!

Jeg blir alltid tatt på alvor. Hun har tid til å lytte, og er nytenkende i forhold til behandling. Er omtenksom og alltid blid. Vil aldri bytte fastlege. Det som trekker noe ned er ventetiden på tlf., og noe rot fra de i skranken.

Lia er en fantastisk lege, den beste jeg har hatt

Lyttende, motiverende, proff og meget seriøs og rett fremm.

Anbefales

Flink Lege.
Lytter og tar deg på alvor. Sender deg raskt videre om nødvendig. tar seg god tid og kan spørre henne om flere ting under et legebesøk.

Eneste minus er at hun ikke har telefontid og må ha time for å spørre om enkle ting som en kunne sluppet legetime for.

Har omtanke

Hun lytter godt og bryr seg om hele familien. Er hun usikker tar hun ikke forhastede konklusjoner. Jeg får ikke følelse av samlebånd og hastverk hos henne.

Slik alle leger burde vært!

Lia er en utrolig lyttende og forståelsesfull lege. Hun er ikke en lege som alltid er ærlig og som innrømmer hvis hun ikke vet noe og er rask med henvisninger i stedet for andre leger som gjerne "finner opp" sine egne diagnoser. En lege som absolutt kan anbefales og som jeg i alle fall ikke komme til å bytte fra!

Meget dyktig lege

Den beste legen jeg har hatt noen gang. Føler at jeg endelig blir tatt på alvor. Hun lytter og handler. Har hjulpet meg til et bedre liv.

Ansvarsfull og kompetent

Dette er en lege som tar jobben sin alvorlig. Er lyttende og seriøs i sin gjerning. Rask med henvisninger og blodprøver. Bytter henne aldri ut.

Fantastisk dame

Jeg føler hun tar meg på alvor. Sender meg/familien/ dit det trengs om det trengs.Tar seg tiden til deg når du er der og ikke minst får du time ganske raskt.

Den beste

Den beste legen jeg har hatt, imøtekommende, flink, tar deg på alvor, smiler og er glad. Kommer aldri til å bytte henne ut.. :) Goo Lia.. ;)

Meget bra lege

En lege som har pasientene sine i fokus. Utfører en meget god jobb. Hyggelig og imøtekommende.

Dårlig inntrykk

Dårlig tilgjengelig, avvisende, lang ventetid, ber deg komme igjen når du er frisk. Hva er vitsen da?
Den som svarer tlf bør være imøtekommende og hyggelig

En god lege

nøye, rask, presis, ung, modern, men lite kontaktvennlig, sender bare brev som svar.

Super

Hun er en flink og lyttende lege som skaffer time hos spesialister svært fort

Anbefales!

Profesjonell og kompetent lege som lytter og tar deg på alvor. Den beste legen jeg har hatt.