Kjersti Lia Langebrekke

Bankgården Legekontor AS Kvinne, 35 år

Autorisert2009
Ledige plasser 17 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bankgården Legekontor AS

Sørumsandsveien 69 1920 Sørumsand
Kjersti Lia Langebrekke er en av 14 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Kjersti Lia Langebrekke

fantastisk lege

Alltid finner diagnose, har tid til pasienter. Sender pasient videre hvis der er nødvendig. Undersøker mye hvis det er nødvendig. Har store kompetanse og stor kunnskap.

En super lege

Hun hører på pasienten og gjør jobben med en gang.
Kjempe lett person og snakke med og hun er utrolig flink til å stille diagnoser.
Jeg slet i ni år med magesår og leger som enten ikke trodde på meg eller ikke klarte å gjøre noe med det, når jeg kom til Hanne så sendte hun meg rett på sykehuset og der viste det seg at jeg holdt på å blø ihjel innvendig, og da hadde jeg vært hos tre andre leger samme uke. Jeg har vært hos veldig mange leger men aldri opplevd en flinkere lege, og så utrolig hyggelig..
Kun positive tilbakemeldinger fra om Doktor Lia

Helt fantastisk!!

Jeg blir alltid tatt på alvor. Hun har tid til å lytte, og er nytenkende i forhold til behandling. Er omtenksom og alltid blid. Vil aldri bytte fastlege. Det som trekker noe ned er ventetiden på tlf., og noe rot fra de i skranken.

Lia er en fantastisk lege, den beste jeg har hatt

Lyttende, motiverende, proff og meget seriøs og rett fremm.

Anbefales

Flink Lege.
Lytter og tar deg på alvor. Sender deg raskt videre om nødvendig. tar seg god tid og kan spørre henne om flere ting under et legebesøk.

Eneste minus er at hun ikke har telefontid og må ha time for å spørre om enkle ting som en kunne sluppet legetime for.