Leif Steffensen

Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S
Leif Steffensen er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Leif Steffensen

Styr unna!

Steffensen har en svært overlegen, overfladisk og likegyldig holdning. I tillegg er han svært rotete. Det samme må dessverre sies om enkelte i ekspedisjonen.

Har tid til deg. Lytter og tar deg på alvor. Engasjerer seg ærlig i deg og ditt sykdomsbilde. Kommer med mange og gode oppfølgingsspørsmål.

En utrolig lege viser intresse for deg som passient

Hadde min første time i dag hos denne legen, han er genuin interessert i pasientene som er mitt inntrykk, tar seg god tid og er interessert i deg som person og er veldig hyggelig,innleder med en interessert samtale for å bli kjent med deg hører interesser på deg som pasient. Leif Steffensen er bare helt fantastisk jeg angrer ikke at jeg byttet til han, han har en genuin interesse for deg som pasient, har ikke problemer med å anbefale han til andre, litt ventetid på venterommet men hva betyr det, det blir bare bedre når man kommer inn på kontoret hans og innleder med en hyggelig prat for å berolige og bli kjent med pasientene som er meget viktig etter min mening, som sakt er det ikke mange av den typen leger lenger men her er en som virkelig vil hjelpe deg på aller beste måte, meget fornøyd og anbefaler han på det varmeste

Useriøs

Leif er veldig hyggelig og ønsker å prate om alt annet enn helse til pasienten sin.
Jeg har gått hos ham i 2 år, og det eneste jeg har fått hjelp med er forkjølelse. Jeg er ung, men likevel har store helseutfordringer. Han tok meg ALDRI seriøs og bagatelliserte alt.
Anbefaler å ikke gå hos denne legen...

Bestefar

Første gang jeg møtte Steffensen virket han som en koselig bestefar-type. Den gang var det bare en litt kraftig forkjølelse...

- Ønsker du en lege som bare stikker fingeren ut i lufta, og antar hvilken diagnose du har uten å undersøke, da er dette legen for deg!

- Ønsker du en lege som ikke har oppdatert seg på yrket sitt på 40 år, da er dette legen for deg!

- Ønsker du en lege som skriver ut medisiner i tide og utide, da er dette legen for deg!

- Ønsker du en lege som ikke tar deg seriøst, og faktisk nærmest nekter å sjekke deg for forskjellige ting (og man faktisk får det påvist i ettertid), da er dette legen for deg!

- Ønsker du en overfladisk, men hyggelig bestefar-type er dette legen for deg!

Min anbefaling: trenger du en reservebestefar er dette legen for deg! Men trenger du en lege som har peiling og som bryr seg om det faglige: HOLD DEG LANGT UNNA!