Jorund Kristine Møllen

Autorisasjon (2012)

Jorund Kristine Møllen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Jorund Kristine Møllen

Arrogant og lite empatisk

Kan lite om psyksiske lidelser og plager. Styr unna hvis du trenger hjelp med psykiske problemer/plager. Har en «ta deg sammen holding» og påfører skam knyttet til hvorfor man ikke får til å fungere normalt i livet sitt. Lite forståelse for hvordan psykiske plager henger sammen med funksjon og fungering i hverdagen og livet generelt. Tror dette er en kombinasjon av mangel på kunnskap og lite empati.

Lyttende og flink.

Jorund er en fastlege som raskt evner å sette seg inn i hva problemet gjelder. Hun kommer med gode råd og henviser raskt videre til spesialist der det er behov for det.

Uempatisk og altfor travel

Har hatt fastlege hos Sentrumsklinikken siden 5 års alder - altså i 27 år. Nå har jeg gått til Jorund x antall ganger og dessverre blir mitt inntrykk av henne forverret etter hver eneste gang. Hun er uempatisk, lite hyggelig og altfor travel. Har aldri kommet inn til riktig tid og hun er minst 20 minutter forsinket hver gang. Til tross for dette så er jeg aldri inne mer enn 5 minutter. Hun følger ikke opp hverken resepter eller prøvesvar. Da jeg hadde med min baby på 6 uker, var hun ikke et fnugg interessert i å se på han / si gratulerer. Hun som egentlig skal være hans fastlege fremover. Det blir bytte for både meg og min sønn.

Jeg visste at ingen kunne fylle skoene etter Tresselt, men hadde i det minste forventet et forsøk.

Dyktig

Hun hadde store sko å fylle etter sine to forgjengere:Hjemmen og Tresselt,men klarer det med glans. Kunnskapsrik,effektiv,fenomenal på oppfølging;god kommunikasjon.

Seriøs og dyktig

Opplever at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp, at hun er seriøs og ser meg og min situasjon og gjør sitt beste utifra det!