Nataliya Symonenko Signal

Hollendergt 3 4514 Mandal
Tlf: 38 27 22 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nataliya Symonenko Signal er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Nataliya Symonenko Signal

Helt lamslått av hvor fantastisk denne legen er!

Min far har nå vært så heldig å fått Nataliya som fastlege. Jeg må bare si at jeg/vi er så ekstremt fornøyd med alt det positive min far har å fortelle om henne. Endelig noen som tar seg tid og virkelig lytter til det som blir sagt, tar tak i problemene og henviser der det trengs!! Etter flere år med motgang og null hjelp i helsevesenet,skimter det endelig litt håp og lys i enden av tunnelen,takket være dr. Signal !!!
Vi digger deg!! Takk :)
Uten tvil 5*

Strålende, rett og slett.

Man burde jo skrevet en bok om den flotte kvinne og hennes dyktighet innen legefaget. For det første, så - evner hun å se selve mennesket som sitter til stol. Så - lytter hun og - tar seg tid til pasient. Faglig råsterk - som, også våger å tenke og forstå den verden utenfor boksen. Ivrer etter få mennesker ikke bare friske og raske - men, også til å overbringe denne ro som er god å føle. Ikke alt er like lett eller greit å dele videre - men, Nataliya Symonenko Signal får det virkelig til å føles lett i form av tillit hun utviser.

Av alle de ulike fastleger jeg har møtt på i min levetid - er det ingen som har vært så faktisk flinke som det Signal er. Det er bare å beundre og takke stort for engasjement og dyktighet som blir videreført med bravur fra lege til pasient. Takk!

Den beste legen som er!

Hun er rett og slett fantastisk! Ikke bare har hun veldig gode fagkunnskaper, men hun er et medmenneske og viser stor grad av empati og omsorg. Hun ser hele mennesket, ikke bare det aktuelle problemet. Jeg har nylig byttet hjemkommune, men kjører med glede det stykket det tar for å få den beste behandlingen! Aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt som jeg gjør hos Nataliya.

Hun er fantastisk flink!

Hun lytter, tar meg på alvor, følger alltid opp, er effektiv og omtenksom på samme tid. Hun er faglig dyktig. Jeg er så takknemlig for å ha henne som lege. Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun gir den trygghetsfølelsen jeg trenger å få som pasient.

Anbefales på det sterkeste!!

Hun er en faglig dyktig lege som virkelig bryr seg og tar seg tid til pasienter langt mer enn jeg har opplevd hos noen tidligere lege.
Synd at hun ikke lenger er lege i min kommune...
Anbefales på det sterkeste!!!

Fantastisk lege!

Hun er dyyyypt savnet som min fastlege. Er slik leger skal være og så mye mer. Hun bryr seg,reflektert,positiv og interessert. Gir alltid en behandling og følger opp sine pasienter. Hun er et menneske med et godt hjerte,gode råd,ikke fordomsfull,behagelig og rolig av vesen. Stoooor takk og stjerne i himmelen til denne legen!

pluss i margen er selve legesenteret og dem hyggelige damene i resepsjon!

Utrolig hyggelig og grundig lege!

Hun tar seg tid til å snakke med deg og viser genuin interesse.
Ikke bare tok hun tak i det problemet jeg opprinnelig kom for, men hun ville vite mer om meg og min helse og begynte derfor å spørre om andre ting. Dette medførte til slutt at jeg nå har endret livstil, gått ned nesten 40kg og har et mye bedre liv :-)

Kan anbefale henne på det aller varmeste!

Fantastisk lege!

Dette er en utrolig flott lege! Hun er forståelsesfull, lyttende og tar tak i tingene. Hun tar seg den tiden konsultasjonen tar, opplever at hun er til stede der og da, og ikke stresser. Hun er kjempeflink med barn! Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!

Kjempe flink og forståelsesfull lege! Lytter og svarer etter beste evne, og finner ut av det du lurer på. Rolig og alltid i godt humør.