Magdalene Villar Liberg

Furuveien 1 2020 Skedsmokorset
Magdalene Villar Liberg er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Magdalene Villar Liberg

Litt hektisk opplevelse

Jeg har hatt Liberg som fastlege i 8 år nå. Litt tilfeldig valg av fastlege en gang i tiden, og jeg har nesten ikke møtt henne på disse 8 årene, både fordi jeg er sjelden hos legen og fordi hun har vikar ganske ofte. Kommer akkurat tilbake fra et hastig legebesøk, hvor jeg opplever at Liberg ikke hadde ordentlig tid til meg, hun lyttet ikke godt nok og var ikke tilstrekkelig interessert i min situasjon. Hastige svar på mine spørsmål (de jeg rakk å stille) og så "swusjh" ut igjen.

Bytter fastlege nå og er veldig glad for at jeg fant denne siden hvor jeg kan lese andre pasienters vurderinger av sin fastlege.

Den mest HÅPLØSE LEGEN!

Denne legen er ubeskrivelig hyggelig i starten og dette varer helt til du begynner å føle deg litt dårlig. Da viser hun sin sanne ansikt.
- Hun ser gjerne ned på deg og det forteller hun med glede.
- Hun vil ikke høre problemet alltid, men heller har alltid sine egne konklusjoner.
- Etter 3 mnd. behandling hos henne for mine smerter i lungene havnet jeg hos legevakten som lurte på hvem min fastlege var og hva slags jobb hun har gjort ifbm med mine smerter. Lungene mine var helt tette, mens Magdalene Vilar Liberg sa at alt var bra og hun kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde vondt i lungene i 30 årsalderen. Hun ba meg heller begynne å trene siden hun følte jeg var overvektig og derfor hadde jeg smerter etter hennes mening. Jeg opplyste henne da om at jeg var 190 høy og veide 103 kg, altså MAX 13 kg for mye!!!
- Dama er virkelig gal når du trenger henne mest.
- UNNGÅ henne og det mener jeg virkelig!!!
- Blir kvitt deg innen 10 min med mindre du bestiller en dobbeltime og dermed også betaler dobbelt.

Burde ikke være fastlege

Nesten aldri tilstede. Følger ALDRI opp. Gir feil info om medesin to ganger. Følger ikke opp med å sende resept til Apotek. Har kjempefine vikarer så det er ok at hun er borte. Har hatt henne som fastlege i mange år, hun har aldri vist omtanke eller foreslått hjelp eller løsninger.

Svært fornøyd :)

Jeg har nettopp byttet fastlege pga. flytting, og var hos dr. Liberg for første gang i dag. Jeg hadde ikke noen spesielle forventninger, men er svært fornøyd! Hun tok seg god tid, var grundig og interessert, og jeg følte meg virkelig sett og ivaretatt. Virker flink og erfaren.

Også kjempehyggelige ansatte i resepsjonen og på laboratoriet :)

Ble ikke sett/hørt

Lite tilgjengelig, og jeg føler at hun ikke tok meg alvorlig. Følte at hun "bagatelliserte" mine problemer.