Magdalene Villar Liberg

Skedsmokorset Legesenter Kvinne, 62 år

Autorisert1985
Ledige plasser 25 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skedsmokorset Legesenter

Furuveien 3 2020 Skedsmokorset
Magdalene Villar Liberg er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Magdalene Villar Liberg

Den mest HÅPLØSE LEGEN!

Denne legen er ubeskrivelig hyggelig i starten og dette varer helt til du begynner å føle deg litt dårlig. Da viser hun sin sanne ansikt.
- Hun ser gjerne ned på deg og det forteller hun med glede.
- Hun vil ikke høre problemet alltid, men heller har alltid sine egne konklusjoner.
- Etter 3 mnd. behandling hos henne for mine smerter i lungene havnet jeg hos legevakten som lurte på hvem min fastlege var og hva slags jobb hun har gjort ifbm med mine smerter. Lungene mine var helt tette, mens Magdalene Vilar Liberg sa at alt var bra og hun kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde vondt i lungene i 30 årsalderen. Hun ba meg heller begynne å trene siden hun følte jeg var overvektig og derfor hadde jeg smerter etter hennes mening. Jeg opplyste henne da om at jeg var 190 høy og veide 103 kg, altså MAX 13 kg for mye!!!
- Dama er virkelig gal når du trenger henne mest.
- UNNGÅ henne og det mener jeg virkelig!!!
- Blir kvitt deg innen 10 min med mindre du bestiller en dobbeltime og dermed også betaler dobbelt.

Burde ikke være fastlege

Nesten aldri tilstede. Følger ALDRI opp. Gir feil info om medesin to ganger. Følger ikke opp med å sende resept til Apotek. Har kjempefine vikarer så det er ok at hun er borte. Har hatt henne som fastlege i mange år, hun har aldri vist omtanke eller foreslått hjelp eller løsninger.

Svært fornøyd :)

Jeg har nettopp byttet fastlege pga. flytting, og var hos dr. Liberg for første gang i dag. Jeg hadde ikke noen spesielle forventninger, men er svært fornøyd! Hun tok seg god tid, var grundig og interessert, og jeg følte meg virkelig sett og ivaretatt. Virker flink og erfaren.

Også kjempehyggelige ansatte i resepsjonen og på laboratoriet :)

Ble ikke sett/hørt

Lite tilgjengelig, og jeg føler at hun ikke tok meg alvorlig. Følte at hun "bagatelliserte" mine problemer.

Fungerte ikke for meg

Kjemien mellom oss var heller dårlig. Følte veldig at hun så ned på meg.

Tok seg liten tid til meg, var det to ting jeg ville ta opp, måtte jeg velge hva jeg skulle ta den timen, og bestille ny time til det.

Og uansett hva jeg feilte, så mente hun at grunnen til alle mine problemer var overvekt!! Uansett hva det var jeg var der for.

Hadde byttet mye før, men var nok ikke klar over hvor enkelt det var å bytte fastlege.

Det er en tid siden jeg hadde vedkommende som fastlege, så forandringer kan jo ha skjedd. Håper jo det.