Øyvind Tvedt

Autorisasjon (1979)

Øyvind Tvedt er en av 13 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Øyvind Tvedt

Grundig

Var hos Øyvind Tvedt i dag for første gang, og det ble en positiv opplevelse. Jeg måtte dessverre vente nesten 25 minutter over tiden, men det var en "øyeblikkelig" time, så jeg forventet ventetid. Han tok seg god tid, og jeg følte meg godt ivaretatt - på tross av at det var travelt. Selv om han ikke kunne hjelpe meg fordi tilstanden min skyldtes virus, så var han tydelig på at han kunne se at jeg var syk, og at jeg var velkommen tilbake om tilstanden forverret seg. I motsetning til min tidligere lege hvor man ikke var ordentlig syk så lenge det "bare" skyldtes virus.

Den beste legen jeg har hatt

Imøtekommende, alltid hyggelig med glimt i øyet. god faglig. God til å forklare hva jeg feiler og hva jeg må ta hensyn til.

Grei lege

Veldig grei lege om man ikke er der mye, og ikke har noen spesielle plager, var fornøyd med denne legen inntil jeg fikk en sykdom som krever litt mer enn en resept. Føler jeg ikke ble tatt helt på alvor når det gjelder enkelte plager.
Om jeg skal få legetime med ham tar det dessverre ca 1-3 mnd, så ofte kommer jeg til andre leger på samme senter.

Omsorgsfull

Jeg har ikke selv benyttet dr. Tvedt, men min nå avdøde mor (med mye sykdom) hadde ham som lege. Og jeg må si at en så omsorgsfull, hjelpsom og dyktig lege som dr. Tvedt skal man lete lenge etter! Hadde jeg selv bodd i nærheten ville jeg selvsagt valgt ham som min fastlege.
(vurderingene nedenfor er satt av meg ut fra de erfaringer min mor hadde, og de erfaringer jeg fikk når jeg fulgte min mor til legen)