Helge Arvid Tytlandsvik

Dr.Helge Tytlandsvik
Gamleveien 37 4520 Lindesnes
Helge Arvid Tytlandsvik er en av 6 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Helge Arvid Tytlandsvik

En fantastisk og unik lege

Dette er verdens beste lege synes jeg! Han er virkelig et medmenneske. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, han lytter og forstår. Hjertegod og dyktig lege.

Meget misfornøyd.

Denne legen er forferdelig dårlig på og skrive ut medisiner.
Tre uker har gått siden jeg var hos han men jeg har fortsatt ikke fått mine viktige medisiner og når jeg ringer får jeg kun beskjed om at jeg må vente.Jeg er meget misfornøyd.
Jeg var nødt til og bytte fastlege.

Helge tytlansvik beste legen som finnes i vårt fylke.

LES ALT!!Uten Helge hadde jeg ikke vært her jeg er i dag.
Som tidligere opiat avhengi (10år xnarkoman).
Jeg har ble sendt rundt i 4 år rundt og tøyset med!
Andre Leger trodde meg ikke. Nav jobba for å få meg inn i Lar i flere år. Der ble jeg også lurt. Prøvde og slutte om og om igjen. Avrusinga 7 ganger. Prøvd å ta live mitt 2 ganger. Ene ganga satte jeg clorin 5ml sprøyte i meg selg. Har i dag enda store sår fra det. Da jeg kom til HELGE så han meg som et menneske som har problemer og det var bare innen ca: halvt år og før jeg klarte å komme meg oppover, han bygget meg opp psykisk og ordnet med hjelp. Jeg har i dag fast jobb 100% i 4 år + og andre jobber via nav som trening. Jobb måtte jeg ut og ordne dette selv. Nav var lite til hjelp iallefall den gang.

En god fastlege jeg har hatt helt siden jeg var liten

Dr. Helge er en omsorgsfull og forståesfull lege. Han lytter på hva du har å si, og tar seg alltid god tid til å snakke med pasientene sine. Bestiller du time, er det ikke så lenge til du får en. Ventetiden i venterommet er en annen sak, det kan ta alt fra ti minutter til halvannen time, om ikke mer.

Jeg har hatt Dr. Helge som fastlege så lenge jeg kan huske, han er en varm person og smiler mye. Han finner løsninger på problemene dine, men kan bli litt bedre på å gi riktig resept. Det tok tre resepter før jeg fikk den rette og mest effektive medisinen. Det var nok bare en liten misforståelse, så det er viktig at du beskriver problemet ditt nøye.

Jeg har flyttet til et annet fylke og må dessverre bytte fastlege. Dr. Helge vil bli savnet!

Kjempelege

Allti villig til å hjelpe, også med å finne steder der behandling kommer fort. God rådgiving i alvorlige situasjoner

Styr unna, svikter når det gjelder

Første møte virket han faglig dyktig men han lovet oppfølginger svar på prøver og sykehus henvisning
etter en mnd har fortsatt intet skjedd og jeg får ikke kontakt med lege hverken privat eller på kontor. Styr unna denne lege, man får bare tomme løfter og ingen som helst oppfølging. Derfor blir jeg nødt til å bytte til annen lege for å få hjelp.

Den beste....

legen en kan ha når en bor på Sørlandet. Jeg bruker han når jeg er "hjemme" men kan dessverre ikke ha han som fastlege lenger.
Men han er allikevel den beste...

Flink og Med Mennesklig lege!

Helge er en god lytter og tar problemer på alvor !. Skulle ønske "andre" fast leger tok ting like på alvor som han! . Alt i Alt så er Helge den beste og flinkeste legen jeg har hatt !!..

Den beste legen jeg har hatt.

Helge er omtenksom og snill.Han tar seg alltid tid til sine pasienter,selv om det er mange på venterommet.Har hatt han som lege i noen år nå,og vil aldri bytte han med noen andre fastleger.

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

En fantastisk lege som har tid til å lytte til pasienten, og som følger pasienten opp.
En lege med stor erfaring og som tar pasienten på alvor.
Har bare godt å si om han, det gjelder både min sønn og jeg.
Den beste legen jeg har hatt.

"En suveren lege som tar seg tid og lytter"

Tytlandsvik har alltid tid til og lytte/snakke med pasientene. En helt igjennom suveren doktor som tar annsvar der "resten av systemet svikter" takk for at du er der Helge Tytlandsvik.