Shirzad Ghadami

Kong Augvalds veg 50 4262 Avaldsnes
Shirzad Ghadami er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Shirzad Ghadami

Erfaren og nyskjerrig

Erfaren overlege fra Danmark med spesialtet på ortopedi og akuttmedisin. Tar seg tid til pasienten med å hører på, undersøke og handle deretter. Denne type lege er det blitt mangelvare på i Norge. Her blir du garantert ikke sendt hjem for å vente på bedre tider.

Kunnskapsrik

Lytter på pasienten, er alltid tilgjengelig og er service innstilt. Etter mange år med forskjellige fastleger, endelig funnet den rette. Anbefales

Fantastisk og dyktig lege.

S.G er en genuin dyktig lege som viser stor faglig dyktighet. Han har gode empatiske egenskaper, er lyttende, forståelsesfull og han ser hele mennesket. Han behandler selv der han kan og er rask med å henvise videre når det trengs. Han er grundig i utredninger og samarbeider godt på tvers med andre fagfolk.
Han bryr seg oppriktig og er et varmt og fint menneske.

Verdens beste lege

En dyktig og profesjonell lege som virkelig gjør så godt han kan å hjelpe pasientene sine. Han har utrolig mye kunnskap, og er nøye. Han lytter til deg, også gjør han så godt han kan med å finne en løsning. Han gir utmerket oppfølging og en får fort hjelp om en trenger hjelp med noe. Han setter seg virkelig inn i din situasjon og er presis. For meg har Ghadami vært den første og eneste legen som jeg har følt har hørt på meg og trodd på meg. Han er møtekommende, hyggelig og lett og snakke med om hva enn problem du har. Jeg anbefaler absolutt Ghadami til så mange som mulig, å velge han som fastlege er ikke noe du kommer til å angre på. Jeg har ingenting negativt og si om Ghadami. Bare positivt. Han forstår, støtter, motiverer og hjelper deg.

Trygg service innstilt lytter alltid

Etter 2 mislykkede operasjoner i fot av spesialister i Stavanger 1 år med sykemelding og mye smerter fikk jeg hjelp av min fantastiske fastlege.En uke etter inngrep kan jeg gå uten smerter og er klar for arbeidslivet igjen.Min fastlege har vært min beste støtte gjennom en vanskelig tid,alltid tilstede,motiverende og tar i mot meg med et smil