Shirzad Ghadami

Avaldsnes Legesenter AS

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Shirzad Ghadami

Dyktig og har empati og forståelse gir seg aldri før han finner best mulig løsning på problemene. Alltid imøtekommende og blid. Jeg har ein del helseutfordringer , men har fått ett helt annet positivt liv etter å ha fått han som fastlege. Opplever å bli tatt på alvor og at han finner den best mulig måte å bedre livskvaliteten min ut fra sykdomsbilde mitt.
Han kan anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Viss du velger Shirzad som din fastlege så vil du aldri angre deg! Han gjev seg ikkje før han finn svaret på kva som feilar deg, sjølv når andre har gitt opp. Nevrokirurger og nevrologer fant ikkje nokon umiddelbare svar på kvifor eg gjekk rundt i svima og mista kontrollen over taleevnen min og fekk dårleg balanse, og dermed gav dei meg opp. Shirzad gjekk gjennom alt av blodprøver og bilder for å kunne finne ut av kvifor eg var så dårleg, og han såg meg! Det gjorde ikkje desse såkalte ekspertene. Dei var ferdige med meg før eg hadde gått ut døra deira eller lagt på røret. Nå etter 6 mnd i eit helvete der eg har gått rundt i ei tåke og uten kontroll på meg sjølv, begynner eg nå så smått og få kontroll att. Takk!!!

Verdens beste lege.

Uten tvil en reddende engel.
Shirzad bryr seg om sine pasienter, han lytter til deg og gir deg riktig behandling. Ba om full «EU- kontroll» og fikk de undersøkelsene jeg hadde behov for og som mest sannsynligvis reddet meg. Anbefaler Shirzad på det varmeste:-)

Anbefales sterkt

Det er den beste legen jeg har hatt. Anbefales sterkt. God til å lytte. Sitter ikke med noe pc. Han forstår deg. Er flink til å si hva som er galt.

Dyktig og handlekraftig.Får ting gjort

Min første time hos han oppdaget og satt han i gang prosessen med mageproblemene mine. Før dette hadde jeg hatt to andre fastleger som ikke så sykdommen. Han reagerte raskt og jeg ble operert kort tid etter. Dette kan ha reddet livet mitt. Oppfølgingen var god og har alltid tid til en prat og forklarte godt situasjonen. Ringer deg om det er nyheter og veldig empatisk og forståelsesfull lage. Den beste fastlegen jeg har hatt.