Heidi Lilleås

Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk
Heidi Lilleås er en av 8 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Heidi Lilleås

Beste legen noensinne!

Lilleås er nok den beste legen jeg har hatt noensinne.
Hun er dyktig , grundig og helt fantastisk på oppfølging.
Etter tester og prøvesvar sender hun alltid raskt brev, også om prøvene er fine.
Hun følger opp sine henvisninger videre til spesialister, og tar gjerne oppfølgingstimer.
Skulle bare ønske hun ikke var så populær , blir litt ventetid på ledig time :-)
Kan virkelig anbefales!!

Utrolig dyktig

Heidi er virkelig en lege jeg anbefaler på det sterkeste. Hun er supereffektiv samtidig som hun tar seg tid til å lytte, og prøver alltid å finne den beste løsningen. Er hun i tvil, henviser hun umiddelbart videre. I tillegg er hun tydeligvis god til å skrive henvisninger, ettersom jeg alltid får raskt time til eksempelvis MR. Det er aldri vanskelig å ta opp noe med Heidi, og i tillegg til å være seriøs og omtenksom, har hun også en god dose humor! Som nevnt er hun også ekstremt effektiv. Dette er den eneste legen jeg har vært hos hvor jeg kan ta opp tre-fire saker og fortsatt være ute av døren før legetimen er over (innen femten minutter). Helt fantastisk. Anbefaler henne på det sterkeste :-)

Flott menneske. Utrolig bra lege

Heidi er den beste legen jeg har vært hos.
Er menneske som ser deg og dine problemer.
Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det sterkeste. :-)

Flink lege

Flink lege. Faglig dyktig, behagelig og lyttende. Flink til å sette grenser på avhengighetsskapende medisiner.

Interessert!

Blid, interessert, dyktig, og ærlig.
Problemet er at hun kun jobber noen dagen i uken, og kan ta tid å få time hvis man vil til henne...