Anteneh Mekuria Wondimu

Borgenhaugen Legesenter DA

Autorisasjon (2017)

Ingen på venteliste

Borgenhaugen Legesenter DA Telefonnummer69 97 20 8069 97 20 ...
Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen
Anteneh Mekuria Wondimu er en av 50 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Anteneh Mekuria Wondimu

Hyggelig, kunnskapsrik og grundig

Positiv opplevelse. Går sjelden til lege, men han virket som en veldig dyktig lege med stor innlevelse for pasienten. Grundig og god oppfølging på alle måter. Gode råd, godt humør og ingen ventetid.

Meget fornøyd

Han overtok etter en meget flink lege, så jeg var svært skuffet da denne legen sluttet. Jeg vil si at jeg har fått en meget flink og hyggelig erstatter. Flink til å lytte, gjør grundig undersøkelser og har en herlig humor. Er kjempefornøyd med min nye lege. Anbefales på det varmeste.

Uproff

Er aldri klar til avtalt tid, har ventet fra 30min-3TIMER på avtalte timer. Roter med papirarbeid. Lite interessert i pasientens helseproblemer men veldig interessert i og gjenta seg selv. Nedlatende.

Skuffende!

En lege som viser liten vilje eller evne til å lytte til pasienten. Som ignorerer viktige spørsmål og opplysninger fra pasienten. Enveiskommunikasjon er alltid en garanti for at leger mister pasienter fra pasientlisten. Her er det ingen unntak. Sitter igjen med et helhetsbilde som dessverre er lite positiv. Heldigvis finnes det bedre fast leger i Sarpsborg.

Godt førsteinntrykk/virket interessert

Bra kontakt og kommuniserte greit til ikke å være etnisk norsk.
Brukte tid til å forklare min helsesituasjon nå sammenlignet med en helsesituasjon for en tid tilbake.
Utførte nødvendig helsesjekk, synes jeg.