Steinar Wergeland

Marnav.33 4517 Mandal
Steinar Wergeland er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Steinar Wergeland

Har alltid dårlig tid

Fikk en følelse av at han har hastverk med å få en ut av legekontoret fortest mulig. Også rask til å skrive ut medisiner for "tristhet" og søvnproblemer fremfor å undersøke underliggende årsaker og andre løsninger. Følte ikke jeg fikk god nok hjelp og oppfølgning. Da jeg hadde kyssesyken og en halsbetennelse på toppen tok det 2 uker før jeg fikk antibiotika mot halsbetennelsen, som førte til at jeg ble dårligere da jeg også har ME. Dette kunne vært unngått med god nok oppfølging.

Har aldri byttet han utsiden 2007

Han er dyktig, men ikke ofte tilgjengelig! Hadde ikke grunn nok til å bytte
men nå har jeg det , må dessverre flytte fra Mandal da kan jeg ikke har ham lenger :(

Fantastisk og imøtekommende lege

har bare godt å si om denne flotte legen. Han er en positiv person som kommer med råd for å unngå fast medisinbruk og som stråler av glede. Gir ikke ut unødig medisin, han lytter og tar deg på alvor. Takk Steinar 😄

Dyktig lege.

Superfornøyd med Steinar Wergeland. En lege som tar deg på alvor, og tar tak i problemene. Sender henvisning til spesialister hvis han mener det er nødvendig. Han ser deg som pasient og man er ikke bare et nr i køen. Utrolig godt fornøyd=)

Den aller beste legen i byen .

Han har alltid tid til pasientene sine , tar dem på alvor og flink til å videresende dem han ikke helt kan svare på hva er for noe . Er superførnøyd .