Terje Aarsland

Sjukehusdoktoren Legesenter

1992

Ingen på venteliste

Sjukehusdoktoren Legesenter Telefonnummer51 54 48 0051 54 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjukehusveien 38 4373 Egersund
Terje Aarsland er en av 11 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Terje Aarsland

Beste legen

Svært god lege som alltid tar meg på alvor =) Alltid hyggelig og tar seg tid til å lytte til meg sitter ikke å ser i pc når jeg er hos han Anbefaler denne legen bare gode erfaringer

Trygg lege som har tid å snakke med en

Trygg og god lege som har tid til pasienten og er snar og sende til spesialist vist noe er galt, ikke drive med og prøve allslags medisin først
Meget bra Lege

Profesjonell

Flink og hjelpsom lege. Tar pasienten på alvor og er løsningsfokusert. Er alltid hyggelig og trygg, og fremstår profesjonell i sin arbeidsrolle. Jeg har alltid fått gode svar på spørsmål, god hjelp med problem - og ikke minst riktig diagnose og medisin.

ikke fornøyd

det er umulig å komme igjennom på telefon, han er vanskelig å snakke med og gir ikke gode svar

Oppgitt

Jeg har faktisk til gode å føle at jeg har fått noe igjen for en time hos Arsland... Jeg får inntykk av at han ikke tør å ta tak og sette en diagnose. Kommunikasjonen blir også dårlig når jeg føler at jeg må styre samtalen hele tiden :(