Erik Bugge Aase

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger
Tlf: 51 52 51 52 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Bugge Aase er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Bugge Aase

When they get busy you have to pay...

My wife had appointment...we have tried to cancel longer than 24 hours before but they didn't picked up phone several times and after 5 days we have received ticket... I have tried to explain them later but they answer that they were busy

Præcis, hurtig og bra

Helhedsindtrykket af denne læge er svært bra, da han er præcis, hurtig og bra. Liker at tiden ikke spildes på udnødvendig snik snak og informations søgen når der ikke er brug for det.

Solid lege

Solid Lege med korte og konkrete svar på spørsmål.

Dersom man ønsker en samtalepartner som trekker svarene ut av deg og analyserer opp og ned og øst og vest er nok ikke Erik fastlegen for deg.

Dersom man ønsker en lege som bruker sin kunnskap til å stille den mest sannsynlige diagnosen uten noe mer viss vass er dette en solid lege. Jeg har et veldig godt totalinntrykk av Erik

Den verste legen jeg har hatt.

Erik Bugge Aase er en arrogant og lite sympatisk person. Det virker som det er vanskelig for ham å oppfatte og forstå andre mennesker.
Han er ikke en person du ønsker å åpne deg for, han er ikke tillitsfull.
Hans faglige kompetanse kan jeg ikke uttale meg negativt om. Ikke positivt heller. Jeg ønsker ham alt vel.

Flott og dyktig lege

Når jeg leser disse anmeldelsene, er det nesten så jeg ikke tror det er samme lege som jeg har. Erik bugge aase er faglig dyktig, rolig, lyttende og profesjonell til fingerspissene. Det er endel ventetid,men det har jeg opplevd på ethvert legekontor siden jeg ble myndig, så det er ikke spesielt for denne legen.

Worst Doctor in District...

Been his patient for 2 years, never really listen to what I am saying or what I demand.

Always finds a fast solution to get rid of me.
Giving me recipe which do not help.

Always long waiting time to get in, atleast 35minutes... sometimes 1H +

He is a arrogant Doctor , end of story

Shocking first appointment

It was our first appointment and we had to wait 2.5 hours from our original appointment time. Not patient enough to listen after the long wait. Very eager to get over with and move on to the next patient.
Keeping up to appointment time is not his biggest strength and one should avoid this GP if you are taking short time off from work to visit your GP.

The only feeling we came out was seeing a doctor who was not passionate in his profession and cares even less for the patients.

We were actually thinking of going private medical care as this was our first GP appointment in Norway and were left scarred with his appointment.

Dyktig og omtenksom lege

Jeg har utrolig god oppfølgning i mitt svangerskap hos Eirik Bugge Aase. Jeg har hatt hyperemesis gjennom 7 måneder av mitt svangerskap og har blitt tatt på alvor og fått den beste behandling og støtte som er mulig.Han er flink til å lytte og ikke minst ta gode avgjørelser som er best for pasienten. Dette er en en lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

Bryr seg lite, nedlatende

Virket som han hadde dårlig tid, og fant en rask løsning på "problemet", som viste seg å ikke hjelpe.

Han har alltid veldig dårlig tid

jeg har benyttet denne legen i lang tid og mine betraktninger er derfor uten å kunne sammenligne stort. Dr. Bugge Aase har det alltid for travelt, setter seg ikke ordentlig ned i stolen, får ikke stort øyekontakt fordi han er dypt opptatt med å notere på datamaskinen samtidig som jeg forsøker å skape kontakt slik at det vanskelige jeg prøver å formidle blir formidlet med både ord og kroppsspråk i et forsøk på å vise hvor viktig eller vanskelig denne legetimen faktisk er.

Careless and money-minded

I've had this doctor for last 2 and half years after I moved to Norway. I took a while to get used to him - his attitude and medical assistance. But last one year has been a discomfort for me.

I asked for early appointments (at 8:15) thrice for which he was late EVERY SINGLE TIME and never realized or apologized for it. I suffered with severe skin allergy last winter and needed some immediate medical help. As the allergy did not subside after a couple of weeks of trying his medication, I requested him to refer me to a specialist. He gave me the name and number of the specialist. It was a very short appointment but he charged me for an hour. I thought it was reasonable once. However, I couldn't get the appointment of the specialist and in fact they informed me that it is the responsibility of the doctor to refer me if it is an emergency. I called Mr. Aase's office but they refused to discuss and asked me to take an appointment again. Seeing his late arrivals in the morning, I have taken off time from work and got an appointment at 11. I got delayed due to previous patients. When I discussed about the specialist situation, he showed no concern. He wrote me a letter which hardly took 10minutes. In fact he agreed to the information I had from specialists office. If he had known this, I would expect him to give me this letter in my previous appointment. He charged me again. I had to express that I cannot pay again as I already did the same for the last one. But he didn't seem to understand and looked restless.

I would not suggest him to anyone.

Lege som oppleves som nedlatende

Jeg kjenner meg i igjen mye av den negative og til dels den positive kritikken som andre har gitt tilbakemelding på denne nettsiden.

Selve legekontoret er slitt og parkeringsmulighetene er begrenset. Jeg finner det upraktisk at de ikke har mulighet for bestilling på nett eller at betaling ikke kan gjøres på automat slik andre legekontor har.

Erik Bugge Aase opplevde jeg som noe nedlatende, arrogant og i tillegg dårlig til å komme tidsnok på jobb. Under selve timene følte jeg at jeg fikk lite kontakt og at det var vanskelig å komme med informasjon. Det var en dårlig dialog. Det som var dråpen for meg var at han ikke møtte opp tidsnok til timer. Jeg hadde flere opplevelser med tidlige timer kl 0815 hvor ingen møtte opp på kontoret før 0830. Aase gav aldri uttrykk for noen beklagelse de gangene han var sen, andre ganger var han så sen at jeg måtte forlate legekontoret uten å møte lege. I min journal stod det da 'ikke møtt' og jeg fikk også faktura i posten og ble nødt til å betale for en time han strengt tatt ikke møtte opp på. Det synes jeg er frekt gjort.

Rent faglig er han dyktig, men jeg føler at det i mitt tilfelle gikk i ring uten at vi kom videre med mitt problem. Det virket for meg som han ikke husket alle våre tidligere møter og tok lærdom av de funnene vi hadde. Jeg følte også at han ikke trodde på mine påstander om at jeg spiste sunt og trente regelmessig, det var frustrerende å høre at jeg måtte endre kosthold og trene gang på når jeg allerede gjør det.

Han var også veldig hissig ved et par anledninger og jeg følte det var vanskelig å skyte inn med en forklaring for å roe han ned. Det gjaldt blant annet en forespørsel om jeg kunne ta blodprøver på deres legekontor av praktiske grunner, men at resultatene ble sendt til en lege på Stavanger sykehus. Det ble veldig komplisert og jeg fikk det jeg opplevde som en unødvendig lang og litt nedlatende utredning. Etterhvert roet han seg da jeg forklarte at jeg hadde navn på legen på sykehuset som skulle motta resultatene og at han ikke trengte å være involvert i vurdering av resultater.

Veldig fornøyd med Bugge Aase

Jeg byttet fastlege til Bugge Aase for et års tid siden og jeg er veldig fornøyd.
Han er lett å få tak i, lett å snakke med, høflig og kommer alltid med gode råd.
Jeg føler meg trygg på han.
Han er selvsikker og kan sitt fag.
Ingenting negativt å utsette på denne legen.

Fantastisk ,hyggelig og dyktig

Her er en lege som tar tak i ting,hvis det er noe galt og tar ikke et nei for et nei hvis han snakker med andre leger eller rådfører seg med di i andre enden i telefon haster med å få lagt på ,så bare hever han stemmen litt he he da lytter man,så jeg for min del er kjempeforøyd,han var med på redde mitt liv.

Fortjener ikke kritikken

Tror ikke folk vet hva en dårlig lege er. Dr. Bugge Aase er en god lege. Han er dyktig og kan mye. Han er høflig, veldig respektfull og informerende.

Ja, han vil ha effektivitet, men jeg mistenker at han har veldig mye (altfor mye) arbeid som han må gjøre, som kanskje noen andre burde gjort for ham. Alle hans timer blir forsinket fordi folk ringer inn for én ting, mens da de er der, vil de spørre om alt mulig, noe han ikke regnet med da han lagde timen.

Jeg syns han er veldig profesjonell, og han er veldig dyktig, han har gjort inngrep på meg og gjør alt med stor selvsikkerhet og virker veldig rolig med alt han gjør. Han er ikke anspent, og kommer med råd på litt av hvert.

God lege, og fortjener virkelig ikke all kritikken han har fått her. Den kritikken som står her gjorde nesten at jeg ikke ville ha ham som lege, men det fortjener han ikke. HVILKET legekontor har IKKE ventetid? Det finnes ikke, så det er bare å finne seg i å sitte i en halvtime før du får komme inn, mener jeg.

Overlegen men dyktig

Dyktig lege som kan sitt fag, men mangler medmenneskelighet. Føler meg til bry når jeg er hos han, og at han vil ha meg ut fortest mulig. Men, han er faglig dyktig. Han virker litt arrogant.

Lokalene er slitt, vanskelig å få parkering og alltid ventetid. Jeg har byttet lege og angrer ikke!!

Rolig, lyttende og trygg

Min opplevelse av ham er at han lytter til meg og svarer rolig og saklig på spørsmålene mine. Jeg har tillit til ham og har bare opplevd god behandling og seriøse svar. Kjenner meg ikke igjen i at han skal være kynisk og arrogant.

Kynisk og arrogant lege.

Min far er på sykehuset, og holdt på å dø. Jeg fortalte ham dette under en konsultasjon. Men han viste ingen omsorg og interesse for dette.

Han har ingen omsorg for pasientene. Er arrogant og snakker ofte i mobiltelefonen når han egentlig skal behandle pasienten. Hisser seg opp over småting. Kynisk type!

STYR UNNA

Denne legen kan jeg ikke på noen måte anbefale til andre. Dersom elendig behandling av pasienter hadde vært grunnlag for å bli fratatt lisensen, ville han ha mistet den for lenge siden.

Dr. Bugge Aase er en arrogant lege som ikke hører på deg og bare kjører over deg med uriktige fakta i forhold til det du nettopp har sittet og fortalt om. Legen ser deg ikke i øynene når du snakker til han, men sitter gjerne og gjør helt andre ting. Han skriver ikke ned hva du faktisk sitter og sier, men heller hva han synser og mener om situasjonen. Selv da er det bare én til to setninger og ikke noe som gir han grunnleggende informasjon til neste gang. Da må man sitte og fortelle alt på nytt.

Selv om hans faglige kunnskap er bredt, er han ikke flink til å finne ut hvorfor problemene oppstår. Flere ganger har jeg blitt avbrutt av at han vil avslutte legetimen bare ved å gi meg sykemelding eller resept. Han viser liten interesse for pasienten generelt, og det virker som om han bare vil ha dem ut av kontoret sitt snarest. Til tross for dette, tar det minst en halvtime å vente i venterommet før han kaller deg inn.

Anbefales ikke under noen omstendigheter til noen. Styr unna.

Godt fornøyd.

Lyttende, setter seg inn i situasjonen helhetlig, grundig og nøyaktig i samtale og undersøkelse, ivaretakende. Jeg er absolutt trygg på hans kompetanse og vurderinger. Har vært min fastlege i åtte år.