Erik Bugge Aase

Stavanger Legesenter DA

1989

Ingen på venteliste

Stavanger Legesenter DA Telefonnummer51 52 51 5251 52 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lagårdsveien 91 4010 Stavanger
Erik Bugge Aase er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Bugge Aase

FORFERDELIG lege

Arrogant,frekk og usympatisk. Jeg kom gråtende ut av legekontoret. Resepsjonistene spurte flere ganger om det gikk bra med meg ved betaling. Værste møte med en fastlege.

Dårlig lege, god businessmann - Styr unna

Har hatt ham i 2 år. Ikke en eneste gang har han undersøkt meg. Er ikke interessert i å ta på paseinten. Besøkene er preget av hastverk. Har mann flere problemer får man beskjed om å komme tilbake. Spør man hvorfor, svarer han med at det er slik han jobber. For meg virker det som han prøver å øke antall besøk og dermed sin inntjening.
Lytter ikke til pasienten, i stede bruker han hele besøkstiden til å bla gjennom på sin PC. Sjelden ser på pasienten. Det er nesten null kontakt.

When they get busy you have to pay...

My wife had appointment...we have tried to cancel longer than 24 hours before but they didn't picked up phone several times and after 5 days we have received ticket... I have tried to explain them later but they answer that they were busy

Præcis, hurtig og bra

Helhedsindtrykket af denne læge er svært bra, da han er præcis, hurtig og bra. Liker at tiden ikke spildes på udnødvendig snik snak og informations søgen når der ikke er brug for det.

Solid lege

Solid Lege med korte og konkrete svar på spørsmål.

Dersom man ønsker en samtalepartner som trekker svarene ut av deg og analyserer opp og ned og øst og vest er nok ikke Erik fastlegen for deg.

Dersom man ønsker en lege som bruker sin kunnskap til å stille den mest sannsynlige diagnosen uten noe mer viss vass er dette en solid lege. Jeg har et veldig godt totalinntrykk av Erik