Erik Bugge Aase

Lagårdsveien 91 4010 Stavanger
Tlf: 51 52 51 52 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Bugge Aase er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Bugge Aase

When they get busy you have to pay...

My wife had appointment...we have tried to cancel longer than 24 hours before but they didn't picked up phone several times and after 5 days we have received ticket... I have tried to explain them later but they answer that they were busy

Præcis, hurtig og bra

Helhedsindtrykket af denne læge er svært bra, da han er præcis, hurtig og bra. Liker at tiden ikke spildes på udnødvendig snik snak og informations søgen når der ikke er brug for det.

Solid lege

Solid Lege med korte og konkrete svar på spørsmål.

Dersom man ønsker en samtalepartner som trekker svarene ut av deg og analyserer opp og ned og øst og vest er nok ikke Erik fastlegen for deg.

Dersom man ønsker en lege som bruker sin kunnskap til å stille den mest sannsynlige diagnosen uten noe mer viss vass er dette en solid lege. Jeg har et veldig godt totalinntrykk av Erik

Den verste legen jeg har hatt.

Erik Bugge Aase er en arrogant og lite sympatisk person. Det virker som det er vanskelig for ham å oppfatte og forstå andre mennesker.
Han er ikke en person du ønsker å åpne deg for, han er ikke tillitsfull.
Hans faglige kompetanse kan jeg ikke uttale meg negativt om. Ikke positivt heller. Jeg ønsker ham alt vel.

Flott og dyktig lege

Når jeg leser disse anmeldelsene, er det nesten så jeg ikke tror det er samme lege som jeg har. Erik bugge aase er faglig dyktig, rolig, lyttende og profesjonell til fingerspissene. Det er endel ventetid,men det har jeg opplevd på ethvert legekontor siden jeg ble myndig, så det er ikke spesielt for denne legen.