Sam Aiobian

Madlaklinikken DA

• Allmennmedisin
  • Revmatologi

2003

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Sam Aiobian er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sam Aiobian

Flink revmatolog

Har blitt henvist til denne legen pga smerter og revmatologisk problemer. Etter 12 år med plager fant han fort min diagnose. Syntes han har tid til meg og undersøker grundig hver gang jeg er hos han. Forteller grundig om sykdommen osv også. Flink lege!

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.

rotete, uinteressert

Doktor Sam Aiobian overtok fra min tidligere fastlege som jeg var utrolig fornøyd med.
Fremstår lite forberedt til timer da vi begynner på ny hver gang og jeg må forklare hva situasjonen er.

Jeg kommer til å lete etter ny fastlege.

Den tidligere fastlegen var eneste grunn til at jeg oppsøkte dette legesenteret. De ansatte i resepsjonen varierer fra veldig hyggelige til enkelte som møter pasienter med hat i blikket.

Styr unna!

Umulig å få kontakt med legesenteret. Dårlig oppfølging og fikk absolutt ingenting utav å ha drøftet mine hovne ledd med denne legen. Gå heller til offentlig revmatolog.

Grundig, dyktig og empatisk

Var litt nervøs etter å ha lest mange av disse erfaringene, men ble positivt overrasket. Bruker han som revmatalog. Etter å ha vært syk i 8 år uten å få hjelp møtte jg endelig en som brydde seg og ville hjelpe. Han var grundig og undersøkte nøye og mye. Flink til å forklare og hjelpsom. Kjenpe fornøyd 👍🏼