Sam Aiobian

Sandnes klinikken
Solaveien 95 4316 Sandnes
Sam Aiobian er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Sam Aiobian

Ikke fornøyd i det hele tatt!

For det første er det så å si umulig å få kontakt med legekontoret. Kan ringe i 30 min i strekk uten svar. Hjemmesiden deres har en slik selvbetjening side. Der sender du div spm og fornyer resepter. Ulempen der er at en aldri får svar der. Har flere ganger måttet bruke en hel dag på å ringe inn å spør om de kan besvare henvendelsen. Er lei av å aldri få kontakt etc. Har og en resept jeg tar fast. Det er flere leger som samarbeider og sier at tablettene er nødvendige, det står og i journalen min, men må spør om ny resept samme dag som jeg får en resept siden legen ikke gidder å ta seg bryet å fornye. Er ikke fornøyd med denne legen, føler meg ikke hørt når jeg forteller om sykdommen min, han virker ikke interessert i å få noe kjennskap til den eller noe. Har jeg time hos han er jeg inne i maks 3 min. Føler det er om å gjør å ha minst mulig med pasienten som mulig.
Han jobber kun 3 dager i uken noe som og kan være litt problematisk. Føler og det er egenandelene han kun bryr seg om. Spurte om kopi av en henvisning. Traff ikke legen, ringte inn å fikk beskjed om å komme å hente. Dette var som sagt en kopi. Og jeg fikk beskjed om å betale for 1 legetime pluss utskriften. Virker som om de kun er ute etter flest mulig pasienter. Anbefaler han ikke dersom du er en helt ordinær person som ønsker hjelp dersom du oppsøker lege. Men om du er ute etter en hobby er dette en perfekt plass da en bruker hele dager på å få ett snev av kontakt med noen. Hyggelig resepsjonsdamer.

Ikke snill

Han smiler bare på gangen til andre medarbeidere. I rommet er han ikke snill og han ønsker ikke å høre på meg. Jeg føler meg som andre klasse pasienten hos ham.

Flink!

Endelig en lege som faktisk snakker med meg, ikke til meg. Fikk hjelp med en gang og jeg følte meg ivaretatt.

Kjempedyktig revmatolog

Jeg forstår ikke de negative omtalene av doktor Sam? Jeg har han ikke som fastlege, men privat revmatolog. Han er en utrolig sympatisk lege, som har alltid villet mitt beste. Han har forklart situasjonen min på en utrolig profesjonell måte, og gitt meg gode råd om hva jeg skal gjøre i framtiden på en utrolig ryddig og forståelig måte.

Jeg anbefaller han på det sterkeste, spesielt som revmatolog hvis du ikke vil vente lenge på offentlig revmatolog.

En av de beste legene jeg har møtt !

Min opplevelse er at dr. Sam A. er en fantastisk dyktig og empatisk lege !
Anbefaler han på det varmeste !