Sam Aiobian

Solaveien 95 4316 Sandnes
Sam Aiobian er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Sam Aiobian

Grundig, dyktig og empatisk

Var litt nervøs etter å ha lest mange av disse erfaringene, men ble positivt overrasket. Bruker han som revmatalog. Etter å ha vært syk i 8 år uten å få hjelp møtte jg endelig en som brydde seg og ville hjelpe. Han var grundig og undersøkte nøye og mye. Flink til å forklare og hjelpsom. Kjenpe fornøyd 👍🏼

Ikke fornøyd i det hele tatt!

For det første er det så å si umulig å få kontakt med legekontoret. Kan ringe i 30 min i strekk uten svar. Hjemmesiden deres har en slik selvbetjening side. Der sender du div spm og fornyer resepter. Ulempen der er at en aldri får svar der. Har flere ganger måttet bruke en hel dag på å ringe inn å spør om de kan besvare henvendelsen. Er lei av å aldri få kontakt etc. Har og en resept jeg tar fast. Det er flere leger som samarbeider og sier at tablettene er nødvendige, det står og i journalen min, men må spør om ny resept samme dag som jeg får en resept siden legen ikke gidder å ta seg bryet å fornye. Er ikke fornøyd med denne legen, føler meg ikke hørt når jeg forteller om sykdommen min, han virker ikke interessert i å få noe kjennskap til den eller noe. Har jeg time hos han er jeg inne i maks 3 min. Føler det er om å gjør å ha minst mulig med pasienten som mulig.
Han jobber kun 3 dager i uken noe som og kan være litt problematisk. Føler og det er egenandelene han kun bryr seg om. Spurte om kopi av en henvisning. Traff ikke legen, ringte inn å fikk beskjed om å komme å hente. Dette var som sagt en kopi. Og jeg fikk beskjed om å betale for 1 legetime pluss utskriften. Virker som om de kun er ute etter flest mulig pasienter. Anbefaler han ikke dersom du er en helt ordinær person som ønsker hjelp dersom du oppsøker lege. Men om du er ute etter en hobby er dette en perfekt plass da en bruker hele dager på å få ett snev av kontakt med noen. Hyggelig resepsjonsdamer.

Ikke snill

Han smiler bare på gangen til andre medarbeidere. I rommet er han ikke snill og han ønsker ikke å høre på meg. Jeg føler meg som andre klasse pasienten hos ham.

Flink!

Endelig en lege som faktisk snakker med meg, ikke til meg. Fikk hjelp med en gang og jeg følte meg ivaretatt.

Kjempedyktig revmatolog

Jeg forstår ikke de negative omtalene av doktor Sam? Jeg har han ikke som fastlege, men privat revmatolog. Han er en utrolig sympatisk lege, som har alltid villet mitt beste. Han har forklart situasjonen min på en utrolig profesjonell måte, og gitt meg gode råd om hva jeg skal gjøre i framtiden på en utrolig ryddig og forståelig måte.

Jeg anbefaller han på det sterkeste, spesielt som revmatolog hvis du ikke vil vente lenge på offentlig revmatolog.

En av de beste legene jeg har møtt !

Min opplevelse er at dr. Sam A. er en fantastisk dyktig og empatisk lege !
Anbefaler han på det varmeste !

Den beste legen jeg har hatt!

Denne legen tar tak i de problemstillingene jeg tar opp med han.

Henviser kjappt videre til evntuelt spesialist.
Kan anbefales på det varmeste.

har aldri snakket med en mer tallentlaus lege før. Tragisk lege

Har hatt 4 leger siste 20år,aldri opplevd en så simpel dårlig lege. 3-4 uker å vente på å få komme inn når jeg trenger en time når jeg ringer. Har og vanskeligt me å forklare årsak til problemet eg har visst 20 år. Kansje ein fordel å lese journal før du tar inn pasienten??

1700 pasienter??? Koss får han det å gå opp. Rett å slett tragisk spør du meg.

kompetent behandling

Kom en tidlig morgen med et vondt øye uden at have avtalt tid. I løpet mindre enn ti minutterav var jeg henvist til polieklinikk. Timers ventning kunne have ødelagt mit syn.

Der er ikke megen snak og jeg skal svare klart og tydeligt på spørgsmål fra legen for at undgå forvirring.

Tre uger senere oplever jeg samme kompetente behandling nu med en lungebetændelse.

Den verste av legene jeg var i kontakt med

Han virker alltid usikker , gjør aldri noen kliniske undesøkelser . Han har ingen konkrete svar på noe som helst og man får inntrykk av at han sitter med ovefladiske medisinske kunnskaper. Ikke tro på de to positive kommentarene. De ser fabrikerte ut.

Ikke en god lege!

Jeg har slitt veldig med deprisjoner i lang tid. Han følger ikke opp på hvordan det går. Jeg fikk en ny medisin som fungerer veldig bra, men når jeg prøver og fornye resepten gjennom internett, så får jeg aldri svar. Jeg ender opp med og gå tom, og havner igjen ned i deprisjon! Det går aldri an og komme igjennom på telefon hos de på kontoret heller, så hvordan går det an og få reseptene ut? Jeg har heller ikke mulighet til og ta fri fra jobb hver andre uke for å få en time hos han der man sitter i maks 3min, venter 30-40 min på og komme inn til han også, så denne legen koster MYE tid og penger! Utrolig at dårlig oppfølgning!

den dårligste lege jeg har vert borti

jeg har hatt han som fastlege i ett år,hører ikke etter hva jeg sier og undersøker meg omtrent ikke,må fremdeles ha time for og få resept,går på mye medisiner, har vert hoss han hver uke føler det er bare penger han tenker på og ikke sykdommene mine har nå skjiftet fastlege og er meget fornøyd med han nye legen.

Meget flink og dyktig lege

Jeg forstår ikke hvorfor Sam har fått så mange negative kommentarer, Min fastlege igjennom 27 år gikk av med pensjon og jeg ble tildelt Sam som ny lege, ble i tvil da jeg så alle de negative kommentarene om ham, men tenkte å gi ham en sjangse uansett.

Jeg lider av alvorlig angst og depresjon, men Sam fikk meg til å føle meg meget velkommen og trygg iløpet av bare få minutter, han lytter til mine problemer og hjelper med å finne løsninger, han har stor tålmodighet og er en meget varm og vennlig person.

Det får meg nesten til å tro at andre her inne har fordommer mot ham fordi han er Iransk, men dere må huske at Iranere ofte har bedre utdannelse og erfaring en de fleste Norske leger.

Dårlig lege

Legen var bare rett og slett dårlig. Legen prøvde ikke å bli kjent med pasienten. Unngikk øyekontakt, lite hjelp og forklarte lite om hva som var galt.
Alle timene mine hos legen har alltid vært under 5-10 min.
Jeg kunne like godt skylt ned 300 kr i doen. Det er sånn jeg føler hver gang jeg har vært hos legen,

Selve legekontoret er like dårlig. Mye ventetid. Både i telefonen og på venterommet. Har du tid og tålmodighet, så er dette legekontoret perfekt for deg.

Bra lege

Jeg har også sett alle negative omtaler om denne legen, men tenke at jeg ihvertfall skulle gi han en sjangs før jeg dømmer han. Jeg var hos han idag, ringte inn og fikk bestilt time fra morgenen av. Kom inn ganske på tiden, og ble godt ivaretatt. Selve legebesøket tok egentlig litt lang tid, men det var nok fordi jeg var ny her og første gang jeg besøkte dem, at de ville ta en ekstra undersøkelse av meg.

Jeg fikk en god opplevelse av denne legen, og kommer nok tilbake til han neste gang.

Anbefaler IKKE denne legen!

Min lege gikk av med pensjon og ble tildelt Sam Aiobian, han er ganske stresset. Virker som om han ønsker tjene mest mulig ved å få deg på flest mulige konsultasjoner... Lytter noe til pasienten, noe empati..

Føler at jeg ikke får kontakt

Min lege gikk av med pensjon og ble tildelt han, Har vært hos han tre gangen føler ikke at han har innteresse av deg. Får ikke kontakt Ønsker å bytte lege

Anbefaler denne legen

Hadde ikke så god følelse av legen da jeg gikk til han da jeg leste alle negative kommentarer. Jeg også hadde en lege som gikk av med pensjon , så jeg ble overført til denne. Fikk time etter 2 dager, legen hadde god tid til meg, forklarte veldig godt . Kan ikke tenke meg å skifte lege

værste lege

hører ikke etter, bruker min tid til å klage over hvor travelt han har det.som ny pasient burde han tatt tid til å tale med meg. han var uhøflig og ikke en jeg vil anbefale andre. jeg skifter lege.

værste jeg har oppleved

Ble tildelt denne legen etter min gikk av på pensjon.

Tok meg flerne timer for å komme igjennom tlf.
Etter jeg fikk bestilt time, tok det meg nesten 2 uker før jeg fikk time.
Følte meg ikke velkommen hos legen, dårlig kontakt og forståelse.
Lite vennlig og hjelpsom.

leter etter ny lege!