Sam Aiobian

Madlatunet Legesenter

• Allmennmedisin
  • Revmatologi

2003

Madlatunet Legesenter Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Sam Aiobian er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sam Aiobian

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.

rotete, uinteressert

Doktor Sam Aiobian overtok fra min tidligere fastlege som jeg var utrolig fornøyd med.
Fremstår lite forberedt til timer da vi begynner på ny hver gang og jeg må forklare hva situasjonen er.

Jeg kommer til å lete etter ny fastlege.

Den tidligere fastlegen var eneste grunn til at jeg oppsøkte dette legesenteret. De ansatte i resepsjonen varierer fra veldig hyggelige til enkelte som møter pasienter med hat i blikket.

Styr unna!

Umulig å få kontakt med legesenteret. Dårlig oppfølging og fikk absolutt ingenting utav å ha drøftet mine hovne ledd med denne legen. Gå heller til offentlig revmatolog.

Grundig, dyktig og empatisk

Var litt nervøs etter å ha lest mange av disse erfaringene, men ble positivt overrasket. Bruker han som revmatalog. Etter å ha vært syk i 8 år uten å få hjelp møtte jg endelig en som brydde seg og ville hjelpe. Han var grundig og undersøkte nøye og mye. Flink til å forklare og hjelpsom. Kjenpe fornøyd 👍🏼

Ikke fornøyd i det hele tatt!

For det første er det så å si umulig å få kontakt med legekontoret. Kan ringe i 30 min i strekk uten svar. Hjemmesiden deres har en slik selvbetjening side. Der sender du div spm og fornyer resepter. Ulempen der er at en aldri får svar der. Har flere ganger måttet bruke en hel dag på å ringe inn å spør om de kan besvare henvendelsen. Er lei av å aldri få kontakt etc. Har og en resept jeg tar fast. Det er flere leger som samarbeider og sier at tablettene er nødvendige, det står og i journalen min, men må spør om ny resept samme dag som jeg får en resept siden legen ikke gidder å ta seg bryet å fornye. Er ikke fornøyd med denne legen, føler meg ikke hørt når jeg forteller om sykdommen min, han virker ikke interessert i å få noe kjennskap til den eller noe. Har jeg time hos han er jeg inne i maks 3 min. Føler det er om å gjør å ha minst mulig med pasienten som mulig.
Han jobber kun 3 dager i uken noe som og kan være litt problematisk. Føler og det er egenandelene han kun bryr seg om. Spurte om kopi av en henvisning. Traff ikke legen, ringte inn å fikk beskjed om å komme å hente. Dette var som sagt en kopi. Og jeg fikk beskjed om å betale for 1 legetime pluss utskriften. Virker som om de kun er ute etter flest mulig pasienter. Anbefaler han ikke dersom du er en helt ordinær person som ønsker hjelp dersom du oppsøker lege. Men om du er ute etter en hobby er dette en perfekt plass da en bruker hele dager på å få ett snev av kontakt med noen. Hyggelig resepsjonsdamer.