Sam Aiobian

Madlaklinikken DA

• Allmennmedisin
  • Revmatologi

Autorisasjon (2003)

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Sam Aiobian er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Sam Aiobian

Arrogant og uinteressert

Opplevelsen her er at man ikke blir hørt, ikke forstått og at man fortest mulig skal ut igjen av kontoret. Det er lite som skal til for å trygges på et legebesøk, men her opplever jeg det motsatte. Når jeg spør om ting blir jeg avfeid eller besvart på en svært nedlatende måte. Vil på ingen måte anbefale å gå her.

Uengasjert

Anbefales ikke. Er uengasjert, ikke forberedt og må virkelig mases på før han tar initiativ. Stoler ikke på han da han ikke involverer seg og kommer til å skifte fastlege.

Rask respons og god dialog

Jeg ringte inn og fikk time mer eller mindre umiddelbart.

Ser mange skriver mye syting og klaging som etter hva jeg mener er et I-landsproblem. Ja, det kan ta litt tid å få time og ja, de burde nok byttet ut det udugelig bookingsystemet, men nei; det er ikke nok til å gi utrolig dårlige tilbakemeldinger.

Så alt i alt er jeg positivt fornøyd med dette besøket. :-)

Flink revmatolog

Har blitt henvist til denne legen pga smerter og revmatologisk problemer. Etter 12 år med plager fant han fort min diagnose. Syntes han har tid til meg og undersøker grundig hver gang jeg er hos han. Forteller grundig om sykdommen osv også. Flink lege!

Mangel på medisinsk kunnskap og kommunikasjon

Det første jeg reagerte på var at jeg selv måtte skrive inn kontaktinformasjon på hans PC.
Denne mannen kan ikke norsk og pga. dette har det gått utover både henvisninger og legeerklæringer som ikke har blitt godkjent.
Sønnen min har en skade og får akutt skjeling etter en lang dag, pga. dårlig fremstilt henvisning så fikk ikke sønnen min komme til spesialist og blir nødt å gå til privat.