Shiva Amiri

Sandnes klinikken
Solaveien 95 4316 Sandnes
Shiva Amiri er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Shiva Amiri

Shiva er en dyktig lege jeg har fått stor tiltro til

Jeg kan varmt anbefale Shiva Amiri. Hun har nå vært min fastlege i fire år. Hun er empatisk og oppmerksom, samtidig som jeg opplever henne effektiv, når behovet til tider først og fremst har vært en rask vurdering. Som leger flest lever hun med stramme tidsskjemaer og er oftest "i farten". For den som kommer til henne for første gang, kan det kanskje oppleves utrygt. Men den som gir henne muligheten til å bli kjent og følge pasienten noe over tid, vil få en dyktig og faglig sterk lege.

mvh

Mest ufølsomme legen jeg har vært borti

Allerede i det vi satt oss ned, hadde hun en fiendtlig holdning. Tok meg ikke seriøst og lyttet ikke til det jeg hadde å si, var rett å slett frekk og ufyselig.

Fikk ingen hjelp, gikk i full panikkangst gråtende fra legesenteret.

Anbefaler hun ikke til noen.

Flink lege på dårlig kontor

Vi har hatt Shiva en stund og hun er riktig flink og grei å ha med. Problemet er kontoret hun er tilknyttet - Sandnes klinikken. Det har vært en del rot og det er ALLTID lang ventetid. Det virker som de tar imot flere bestillinger enn de har tid til. Det har også vært diverse rot med prøver som ikke har blitt sendt. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon og i self-service bookingsystemet (som er vanskelig nok å forstå) er det ikke mulig å avbestille time hvis du ikke har bestilt den gjennom det samme systemet. Shiva får tommel opp - administrasjonen (som er en positiv gjeng altså), får ikke det.

virkes som en hygelig dame

virkes som en hygelig dame god service flink med pass.

intet negativt 5 sjerner.god parkerings plass og lite vente tid det er viktig.

hilsen XXX

Helt menneske, hel lege

Dr Amiri er IKKE en som bare sier "ja" eller velger enkleste utvei med medisiner eller sykemelding. Hun er kunnskapsrik, flink, høflig og utfordrer.

Kunskapsrik lege og flott legesenter

Hun har vært min fastlege siden legesenteret flyttet fra Vågen. Jeg tryves veldig godt med doktor Shiva og den nye senteret. De har gratis parkering plass med masse ledige plasser altid. Det gamle senteret var det vanskelig å finne fram samt måte stresse med parkeringen hele tida. Doktor Shiva er veldig flink med diagnoser. Hun følger opp og bryr seg. Anbefales på det sterkeste. Hennes pasientliste er altid full siden hun er papulær men sjekk hver dag så blir det ledig av og til siden noen flytter etc. Hun har lovet å åpne listen med 50 før sommer. Jeg ønsker å registrere mine venner og familie hos henne.

beste faslege for min familie

Jeg har shiftet mange fastleger i de siste. Dr Shiva vil jeg beholde for alltid. Jeg valgte henne etter at jeg fant ut hun er spesialist ifra England. Min mann er fra England og jeg har bodd der og vet hvor dyktige de legene er. Nå er hun fastlegen til hele familien samt mine foreldre. Jeg var gravid og fikk best oppfølging.
Hvis du er gravid eller vil bli gravid anbefales hun på det sterkeste. Synd at noen slenger uærlige dritt komentarer her pga at de enten ikke fikk sykemelding eller at de hadde mange problemer som ikke kunne behandles innen 15 min etc. Hun er ikke streng lege heller.

Anbefales!

Dr. Amiri er nok til tider "distre" kan det virke som, men hun er en klok og dyktig lege som tar deg på alvor. Burde nok satt seg bedre inn i nye pasienters diagnoser/medisinlister men utover det oppfatter jeg henne som en omsorgsfull og kunnskapsrik lege.

Hun må være mer høflig og serviceinstilt

Shiva ligner ganske flink. Men når jeg har vært hos henne har hun vært irritert og utålmodig. For å være lege må man være høflig og serviceinstilt.

ikke en "people person"

hadde denne legen en kort periode. skiftet fort da hun var direkte frekk med meg og ville ikke sykemelde meg når jeg hadde en stor personlig krise som gjorde meg meget nedfor og trist og gav fysiske smerter. Skiftet lege og fikk komme til ny lege før jeg egentlig var oppført som ny leges passient.

ville ikke være behjelpelig og hadde ikke noe spes kunnskap om meg som passient eller om mine medisiner.

God og grundig lege

Flink lege som eg opplever ser og lyttar til meg som pasient. Ho tek seg som regel tid til å forklare grundig og forståeleg. Likevel kan eg nokre gonger oppleve at ho verkar noko stressa.
Ho følgjer pasienten godt opp: var hos henne ein gong med skade i arm. Nokre dagar etter at eg hadde vore der, ringte ho meg for å høyre korleis det gjekk og ville ha meg inn til ny time for kontroll.

Anbefales ikke

Denne damen kunne ikke brydd seg mindre om sine pasienter, hver eneste gang har jeg opplevd det samme. Sikkert utrolig dyktig og kunnskapsrik lege, men mangler ærlig og åpen kommunikasjon.
Hun hadde ikke mulighet til å fikse alle problemene mine under 15min, derfor måtte jeg velge hvilken sykdom eller problemet var verst.
I steden for å sende meg videre til å bli undersøkt av en annen spesialist, får jeg svaret ang. konstant hodepiner: drikk mer vann!

.....

Hvær eneste gang jeg har vert hos legen har jeg sittet å vente minst 30 min etter jeg egentlig skulle vert inne, føler også at hun bare haster seg gjennom og ikke hører godt nok etter. Jeg blir rett og slett bare stresset og kommer like uviten ut som jeg kommer inn.
de som er i resepsjon og tar blod/urin prøver er bare sure og stresset. Sist jeg var der sa hun hva jeg hadde fått svar på en prøve forran alle i venterommet.

bra lege

Lytter altid til meg. Jeg merker at hun altid virklig bryr seg.
Kan ikke tenke meg annen bettre lege. Gir altid god beskrivelse av sykdomen og grundlig informasjon om behandlingen.
Rekomendrer 100%.

Ikke bra!

Vanskelig å få time, ventetiden på kontoret var aldri under en halv time. Legen var stresset og travel og hadde ikke tid å lytte. Dårlig oppfølging.

Ikke tilfresstillende.

Lite engasjert lege. Tror ikke noen på dette legekontoret har kontroll over hva som skjer. Umulig å komme gjennom på telefon.

Helt ok

Hadde 2 konsultasjoner hos henne mens jeg bodde i Sandnes, og opplevde begge gangene at hun hadde dårlig tid samt at hun var kjapt oppe med reseptblokka. Tror nok jeg ville beholdt henne om jeg enda hadde bodd i Sandnes, men kan ikke si annet enn at jeg bare var sånn passe fornøyd. I tillegg synes jeg legekontoret var rotete, og likte heller ikke måten de håndterte prøver fra pasientene på.

Ikke angasjert

Med diagnose influensa "bare bli hjemme og drik mer te"... trenger ikke sykemelding heller bare smitte mer folk - slik behandling fikk jeg....byttet dagen etter...dårlig!!

Stoler 100% på henne

Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun gjør sitt beste for å hjelpe meg. Hun er flink, faglig dyktig og rask. og har mye erfaringer og er omsorgsful. Hun tar seg tid og hører på meg. Jeg er glad for at hun jobber i Sandnes ikke så langt fra hvor jeg bor.

Stort forbedringspotensiale

Hun burde egentlig vurdere om hun ikke har valgt feil yrke. Virker å være lite interessert i pasienten, alltid dårlig tid, har liten tillit til at hun har kunnskap nok til at en kan føle seg trygg på diagnose.