Shiva Amiri

Sandnes klinikken
Solaveien 95 4316 Sandnes
Shiva Amiri er en av 62 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Shiva Amiri

Fikk aldri truffet denne legen, legekontoret er totalt utilgjengelig

Sandnes klinikken (merk orddelingsfeilen i navnet deres) er det mest elendige legekontoret jeg noensinne har opplevd. Jeg ønsket å bestille time hos min fastlege, Amiri, men det var umulig å logge inn i timereservasjonssystemet til dette legekontoret. Etter at jeg hadde brukt sikkert en halv time på å forsøke å logge inn, kom det opp en melding om at jeg som ny pasient sannsynligvis ikke er registrert i systemet deres og må si ifra om dette "neste gang jeg er hos legen". Men for å komme til legen må man jo først ha en timereservasjon! Jeg forsøkte derfor å ringe Sandnes klinikken for å bestille time, men dette viste seg å være håpløst. For det første er telefontidene deres meget begrenset, så først fikk jeg bare en telefonsvarer som ba meg ringe senere. Når jeg endelig fikk ringt til rett tid, var det ingen som tok telefonen. Det ringte og ringte i den andre enden, sikkert i bortimot 20 minutter, men jeg fikk ikke noe svar. Dette er så uakseptabelt av et legekontor, at jeg logget meg på fastlegesystemet og byttet fastlege umiddelbart. Grøsser ved tanken på hvordan det hadde blitt å ha fastlege ved dette legekontoret dersom jeg virkelig hadde fått en akutt sykdom og trengte å se legen samme dag. Aldri mer Sandnes klinikken, og anbefaler alle å holde seg langt unna, for en slik total mangel på interesse for å gjøre jobben sin fra de ansattes side unner jeg aldri en pasient å oppleve.

Følger ikke opp.

Denne legen er ikke til å anbefale. Følger ikke opp som hun skal. Jeg ventet på svar på undersøkelser, men fikk aldri noe beskjed. Valgte derfor selv å ringe på eget initiativ, og fikk da vite av en vikar-lege at jeg måtte få en hastetime, og ha samtale pga dette svaret om at jeg hadde fått en høyrisiko infeksjon, som videre kan føre til kreft. Dette svekket min tillit til henne og menneskeheten generelt. Det er skammelig at en lege ikke følger sine pasienter opp.

Shiva er en dyktig lege jeg har fått stor tiltro til

Jeg kan varmt anbefale Shiva Amiri. Hun har nå vært min fastlege i fire år. Hun er empatisk og oppmerksom, samtidig som jeg opplever henne effektiv, når behovet til tider først og fremst har vært en rask vurdering. Som leger flest lever hun med stramme tidsskjemaer og er oftest "i farten". For den som kommer til henne for første gang, kan det kanskje oppleves utrygt. Men den som gir henne muligheten til å bli kjent og følge pasienten noe over tid, vil få en dyktig og faglig sterk lege.

mvh

Mest ufølsomme legen jeg har vært borti

Allerede i det vi satt oss ned, hadde hun en fiendtlig holdning. Tok meg ikke seriøst og lyttet ikke til det jeg hadde å si, var rett å slett frekk og ufyselig.

Fikk ingen hjelp, gikk i full panikkangst gråtende fra legesenteret.

Anbefaler hun ikke til noen.

Flink lege på dårlig kontor

Vi har hatt Shiva en stund og hun er riktig flink og grei å ha med. Problemet er kontoret hun er tilknyttet - Sandnes klinikken. Det har vært en del rot og det er ALLTID lang ventetid. Det virker som de tar imot flere bestillinger enn de har tid til. Det har også vært diverse rot med prøver som ikke har blitt sendt. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon og i self-service bookingsystemet (som er vanskelig nok å forstå) er det ikke mulig å avbestille time hvis du ikke har bestilt den gjennom det samme systemet. Shiva får tommel opp - administrasjonen (som er en positiv gjeng altså), får ikke det.