Shiva Amiri

Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes
Shiva Amiri er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Shiva Amiri

Mest ufølsomme legen jeg har vært borti

Allerede i det vi satt oss ned, hadde hun en fiendtlig holdning. Tok meg ikke seriøst og lyttet ikke til det jeg hadde å si, var rett å slett frekk og ufyselig.

Fikk ingen hjelp, gikk i full panikkangst gråtende fra legesenteret.

Anbefaler hun ikke til noen.

Flink lege på dårlig kontor

Vi har hatt Shiva en stund og hun er riktig flink og grei å ha med. Problemet er kontoret hun er tilknyttet - Sandnes klinikken. Det har vært en del rot og det er ALLTID lang ventetid. Det virker som de tar imot flere bestillinger enn de har tid til. Det har også vært diverse rot med prøver som ikke har blitt sendt. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon og i self-service bookingsystemet (som er vanskelig nok å forstå) er det ikke mulig å avbestille time hvis du ikke har bestilt den gjennom det samme systemet. Shiva får tommel opp - administrasjonen (som er en positiv gjeng altså), får ikke det.

virkes som en hygelig dame

virkes som en hygelig dame god service flink med pass.

intet negativt 5 sjerner.god parkerings plass og lite vente tid det er viktig.

hilsen XXX

Helt menneske, hel lege

Dr Amiri er IKKE en som bare sier "ja" eller velger enkleste utvei med medisiner eller sykemelding. Hun er kunnskapsrik, flink, høflig og utfordrer.

Kunskapsrik lege og flott legesenter

Hun har vært min fastlege siden legesenteret flyttet fra Vågen. Jeg tryves veldig godt med doktor Shiva og den nye senteret. De har gratis parkering plass med masse ledige plasser altid. Det gamle senteret var det vanskelig å finne fram samt måte stresse med parkeringen hele tida. Doktor Shiva er veldig flink med diagnoser. Hun følger opp og bryr seg. Anbefales på det sterkeste. Hennes pasientliste er altid full siden hun er papulær men sjekk hver dag så blir det ledig av og til siden noen flytter etc. Hun har lovet å åpne listen med 50 før sommer. Jeg ønsker å registrere mine venner og familie hos henne.