Marit Johanne Anda

Hinnasvingene 55 4020 Stavanger
Marit Johanne Anda er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Johanne Anda

Helt super

Veldig flink og fagerlig oppdatert lege. Lytter til problemene mine og spørr alltid om det er noe mer jeg vil ta opp når jeg kommer (får følelsen av at hun har god tid til meg, og bryr seg). Spørr meg alltid hvordan det går med sønnen min, også når jeg ikke har han med meg. Viser at hun huske meg igjen, og at jeg ikke bare er "en av flere passienter".

Den beste legen jeg har vært hos !

Blid, lyttende og meget forståelsesfull.
En lege som er der for deg som pasient.
Helt topp !

Min favoritt!

Skal lete lenge etter en lege som tar seg så god tid, lytter og ikke nøler med å henvise videre!

Hun tar deg seriøst, og hun viser empati. Du trenger ikke komme med en historie for å overbevise om at du er syk, eller trenger noe. Her stoler hun på sine pasienter!

Ulempen med at hun er så flink, er at alle andre vil også bruke henne, det kan dermed bli endel ventetid både på time, og når du skal inn. Men det går aldri ut over DIN time. Om hun er en halvtime forsinket, så får du allikevel bruke din tid inne hos henne. Du får aldri følelsen av at hun ønsker å bli fort ferdig.

Flytter jeg tilbake til Stavanger, er det ingen tvil om hvem jeg vil bruke:)

Svært fornøyd!

Har hatt henne til lege i mange år og kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd.
Hun tar seg alltid tid og lytter, er veldig sympatisk og undersøker deg grundig. Henviser videre til andre spesialister om hun ikke selv finner ut av ting.
Virkelig et flott menneske og lege å ha i situasjoner når du trenger det som mest!

At en lege tar seg god tid med pasientene fører også dessverre til at det noen ganger blir lang ventetid, spesielt etter lunch. For min del er dette ikke noe problem, da jeg vet at jeg venter på en lege som jeg er fornøyd med.

Det er også dessverre lang ventetid for å få time, og ikke alltid kjekt å snakke med resepsjonist som helst vil vite hva som feiler deg før hun gjør vurdering om det er akutt og trenger time samme dag eller om det kan vente litt og så får man time om 2-3 uker.

Kjapp, trygg og grundig

Min kone var hos Anda med et alvorlig ryggprolaps fordi hennes ordinære fastlege var på ferie. Allerede 3 sekunder etter første møte forsto jeg og min kone at Anda virkelig tar folk på alvor. Hun viste empati, gjorde nødvendige undersøkelser raskt og grundig, forklarte hele veien hva hun gjorde og hvorfor. Etter undersøkelsen ringte hun kirurgisk avd på SuS umiddelbart og booket en time for operasjon neste dag.

Dette er en lege som virker svært kompetent, er empatisk, grundig og tar pasienten på alvor. Bytter til henne så snart hun har ledig plass som fastlege!