Marit Bergem Apeland

Madlakrossen Legesenter DA

1985

Madlakrossen Legesenter DA Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Marit Bergem Apeland er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Bergem Apeland

Elendig

Blir ikke tatt seriøst for problemene man kommer med. Legen virker irritert dersom man kommer med mulig diagnose utifra symptomer man har, liker ikke at jeg kommer med egen kunnskap om problemet. Mye skal gå over av seg selv, så det tar ofte lang tid å bli frisk. Sier selv at hun ikke har samvittighet til å skjære, men kan få en annen lege på huset til å gjøre dette. Må diskutere unødvendig mye for å bli henvist til andre instanser for hjelp hun ikke kan gi.

Utrolig dårlig erfaring med flere leger og de i skranken. Føler at du er til bry og ofte lang ventetid for legetimen. Fikk kommentar fra sykepleier engang fordi det passet henne dårlig å ta blodprøve av meg fordi det var midt i matpausen deres, var da ikke min feil at de lå en time etter skjema.

Dyktig og lege som tar deg på alvor

Jeg er veldig fornøyd med Marit. Hun tar seg god tid til meg når jeg kommer inn og jeg føler at hun hører på det jeg har å si. Om jeg ønsker henvisning til MR eller fysio eller annet så er hun ikke vanskelig med å gi det.

Jeg er veldig fornøyd med Marit og kommer til å ha henne som fastlege så lenge som mulig.

Insisterer på feil kunnskap

Har ikke forståelse for ulike kosthold, og insisterer på å følge hennes råd selv når de går imot helsenorge.no's råd og det ikke finnes prøveresultater som taler for et kostholdsskifte - og hun ikke klarer å grunngi hvorfor vi bør skifte vekk fra noe som virker bra.

Bortsett fra dette relativt en relativt grei lege.

Ikke så positiv erfaring

De gangene jeg har vært hos Marit har jeg og de andre pasientene hennes måtte vente 20-30 min lengre enn den fastsatte tiden. Jeg vil si at hun er effektiv, men hun tar ikke tid til å høre på pasienten og stresser situasjonen når hun skal prøve å rekke de andre pasientene som er forsinket. Fikk også veldig dårlig oppfølging rundt henvisning til fysio, jeg stod igjen med flere spørsmål enn da jeg kom. Prøver nå å finne en annen fastlege.

En fantastisk flink lege!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor. Det er lett å kommunisere med Marit, hun er lyttende, støttende og har alltid gode råd. Jeg har hatt Marit som min fastlegen i snart 20 år. Hun er best!