Marit Bergem Apeland

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Marit Bergem Apeland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Bergem Apeland

Insisterer på feil kunnskap

Har ikke forståelse for ulike kosthold, og insisterer på å følge hennes råd selv når de går imot helsenorge.no's råd og det ikke finnes prøveresultater som taler for et kostholdsskifte - og hun ikke klarer å grunngi hvorfor vi bør skifte vekk fra noe som virker bra.

Bortsett fra dette relativt en relativt grei lege.

Ikke så positiv erfaring

De gangene jeg har vært hos Marit har jeg og de andre pasientene hennes måtte vente 20-30 min lengre enn den fastsatte tiden. Jeg vil si at hun er effektiv, men hun tar ikke tid til å høre på pasienten og stresser situasjonen når hun skal prøve å rekke de andre pasientene som er forsinket. Fikk også veldig dårlig oppfølging rundt henvisning til fysio, jeg stod igjen med flere spørsmål enn da jeg kom. Prøver nå å finne en annen fastlege.

En fantastisk flink lege!

Jeg har alltid blitt tatt på alvor. Det er lett å kommunisere med Marit, hun er lyttende, støttende og har alltid gode råd. Jeg har hatt Marit som min fastlegen i snart 20 år. Hun er best!

Flink, omsorgsfull

Har hatt som fastlege I mange år for hele familien. Er alltid tilgjengelig for sine pasienter, følger opp, foreslår behandlig og tar på alvor.

Flink!

Flink lege som alltid smiler, har hatt Marit som fastlege i mange år, og må desverre bytte pga flytting. Tar seg tid til probleme, lytter, og tar deg på alvor.