Lars Austdal

Grensegaten 1 4250 Kopervik
Tlf: 52 84 61 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Austdal er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Lars Austdal

Lars Austdal er en fantastisk lege som viser omsorg og tar deg på alvor. Han har vært legen min i minst 35 år og jeg er fortsatt kjempefornøyd.

Meget

haugalandets lege #1
gjør alt som trengs pluss litt til.
Ringer tilåme på kveld og helg når det har kommet svar på blodprøver etc.
Gravid? Da bør du ha Austdal som lege!

Kjempelege!

Veldig fornøyd, tar seg alltid tid og er grundig.
Har gått til han hele livet og gruer meg til han blir pensjonist.

Legen jeg har tillit til

Har vært hans pasient i 33 år. Opplever at han tar meg på alvor. Samvittighetsfull og oppfølgende. Videresender når han er usikker. Håper han fortsetter som lege noen år til!

Kommer aldri til å bytte

Har hatt Lars Austdal som lege i over 20 år. Han er tillitsfull og sympatisk.
Han er også en av de som ofte ringer deg på kveldstid etter stengetid for å høre hvordan det går. Ventetid er så som så - uten time har jeg selv måttet vente i over to timer, men med time så går det greit. Kommer aldri til å bytte lege!

En fantastisk lege.

En god familielege. Bryr seg virkelig om pasientene. Blir en forferdelig dag når han slutter.

Dyktig men forvirrende lege

Er ofte litt forvirret etter legebesøk da han snakker mye med seg selv da han skriver på pc-en. Han er kansje ikke den beste på kommunikasjon og spesielt ikke med barna . Men du har likevel en veldig trygg følelse av og gå til Ausdal, han bryr seg virkelig om pasientene sine. Blir ikke overrasket om han tar en tlf for og høre om fremgang. Dyktig lege!

Den beste legen

Den beste legen eg har hatt. Litt lang ventetid på legesentret.

En dyktig lege

Bodde ett år på Karmøy da jeg gikk på folkehøgskole der. Var vel tillfeldig at jeg hver gang kom til Austdal når jeg ble syk. (Var hos han 2-3 ganger) Han er den beste legen jeg noen gang har vært hos, han forsto meg og tok de prøver som måtte til. Han ringte meg og forklarte nøye svarene på prøvene mine, sendte de hjem til meg så jeg fikk tatt videre undersøkelser til fastlege og Ahus når jeg var ferdig med skoleåret. Dette er nå tre-fire år siden og jeg skulle virkelig ønske at han var fastlege her i Oslo. Til og med fastlegen min hjemme sa: "Dr. Austdal er en nøye og meget dyktig lege", når jeg kom hjem med prøvesvar og papirer som fulgte med som fastlegen min skulle ha. Karmøy er heldig som har han. :)

Dyktigste legen man kan ha

Grundig, ekstremt dyktig og samvittighetsfull lege som jeg håper vi får beholde lenge. Det er noe av det viktigste man har - en dyktig fastlege. Ubetalelig.

Konservativ, veldig opptatt av å skrive på dataen istedenfor å høre etter først.

Har hatt han som fastlege de siste 10 år, men kommer til å skifte nå. Han er veldig konservativ og skeptisk til nye behandlingsmetoder og studier. Det er mye som er "farlig". Begynner å notere på daaen før du har snakket ferdig og vil helst ikke blir forstyrret mens han gjør det. Dermed glemmer en ofte ut hvorfor en kom.

Han følger veldig godt opp pasienten, og kan ringe selv etter stengetid, så på det området er det ingening og utsette.

Fantastisk oppfølging

Dette er en lege som følger opp, ringer for å gi prøveresulater eller sjekke hvordan det går. Har flyttet langt fra dette legesenteret nå (innen samme kommune) men vil ikke på vilkår bytte fastlege!!

Stoler på han 100% med både egen og barnas helse!

Eneste problem er generelt laaang ventetid på dette legesenteret, men Austdal er effektiv og meget dyktig!

Den beste legen som finnes!!!

Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg har denne legen som fastlege. Både jeg og familien er strålende fornøyd. En som følger bedre opp skal man lete lenge etter.

God og kunnskapsrik lege

Alltid forekommende og oppriktig interessert i min helse. Tar som regel en ekstra prøve for å være sikker. Anbefales.