Leiv Isaksen Balle

Holbergs gate 15 4306 Sandnes
Leiv Isaksen Balle er en av 61 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Leiv Isaksen Balle

Trygg

Lege er dyktig på jobben sin. Plassen er rent og fint. Sykepleieren er også flinke.

radio/ musikk mens vi vente.
Takk

Den beste legen

Lege som jeg har brukt i 30år,en lege som lytter til det du har å fortelle om din helse,og som sender en raskt videre til spesialister om det er nødvendig. Den beste legen.

En meget god lege

En lege som lytter, tar seg tid og finner løsninger. Har fått meget bra hjelp! Var fornøyd med forrige fastlege som gikk av med pensjon, men Dr Balle har imponert meg mer.

Meget fornøyd med dr. Balle.

Har vært min lege i over 30 år og for mine barn da de var små. Han er flink til å lytte og tar deg på alvor. Han iverksetter gode tiltak og sender deg videre om nødvendig til spesialist. Han er empatisk og meget kunnskapsrik. Super lege. Venterommet kunne imidlertid vært større og annerledes utformet med vindu inn til sykepleierne som også er veldig dyktige og imøtekommende. Litt musikk eller radio på venterommet kunne vært greit da en ofte må vente lenge.

Eneste legen jeg har hatt og eneste jeg kunne tenkt meg å ha

Er 16 år og har hatt leiv som lege hele mitt liv, med sykdommer som krever vedlikehold så har jeg hatt en del legebesøk og alle har vært fantastiske, som sagt i andre vurderinger så er ikke pauserommet det beste og man må vente lenge men leiv er verdt ventingen. superkoselige ansatte og man får respekten og hjelpen man trenger hos leiv.