Leiv Isaksen Balle

Libmed Leiv Isaksen Balle

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Libmed Leiv Isaksen Balle
Holbergs gate 15 4306 Sandnes
Leiv Isaksen Balle er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Leiv Isaksen Balle

Dyktig, behagelig og profesjonell

Har gått til Dr Balle hele livet. Får alltid følelsen av å blitt tatt på alvor. Han hører etter og er alltid nøye i sine undersøkelser, og ønsker å finne beste løsning for pasientene sine. Føler meg alltid trygg, og man merker at han er profesjonell og ønsker det beste for pasientene sine. Helsesekretærene som jobber hos han er også utrolig koselige og flinke. Alltid god stemning å komme inn på kontoret.

Det kan være lenge å vente på venterommet, men dette er noe de aller fleste har stor forståelse for, da man vet det er fordi han alltid bruker den tiden pasienten trenger. Neste gang er det kanskje jeg som trenger den ekstra tiden:)

En ting de kunne gjort noe med er venterommet, det er ikke så stort og man sitter tett i tett. I tillegg er det veldig lytt inn til kontoret, slik at man hører hva både lege/helsesekretærer og pasienter sier. Det kunne hjulpet med litt musikk, slik at man ikke får følelsen av at alle på venterommet får med seg hvorfor jeg er hos legen.

Utenom dette er jeg strålende fornøyd med både lege og helsesekretærer!

Trygg og veldig kunnskapsrik

Har hatt dr balle i en del år nå den beste legen jeg noen gang har hatt. God kommunikasjon og legen er veldig god til å lytte og ta ting på alvor og tar nøye og grundige undersøkelser. Aldri hatt så god lege før. Det pleier å være lang ventetid på kontoret før eg kommer inn til legen men det er verdt å vente på

Uprofesjonell og humørsyk.

Fikk veldig godt inntrykk av dr. Balle første timen, selv om jeg måtte vente ca 1 time før jeg kom inn. Han brukte god tid og gjorde en grundig jobb. Etter hvert endret dette seg derimot totalt. Han virket mer og mer humørsyk. Og jeg gikk fra og føle meg veldig trygg, til å grue meg til hver time.

Trygg

Lege er dyktig på jobben sin. Plassen er rent og fint. Sykepleieren er også flinke.

radio/ musikk mens vi vente.
Takk

Den beste legen

Lege som jeg har brukt i 30år,en lege som lytter til det du har å fortelle om din helse,og som sender en raskt videre til spesialister om det er nødvendig. Den beste legen.