Leiv Isaksen Balle

Holbergs gate 15 4306 Sandnes
Leiv Isaksen Balle er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Leiv Isaksen Balle

En meget god lege

En lege som lytter, tar seg tid og finner løsninger. Har fått meget bra hjelp! Var fornøyd med forrige fastlege som gikk av med pensjon, men Dr Balle har imponert meg mer.

Meget fornøyd med dr. Balle.

Har vært min lege i over 30 år og for mine barn da de var små. Han er flink til å lytte og tar deg på alvor. Han iverksetter gode tiltak og sender deg videre om nødvendig til spesialist. Han er empatisk og meget kunnskapsrik. Super lege. Venterommet kunne imidlertid vært større og annerledes utformet med vindu inn til sykepleierne som også er veldig dyktige og imøtekommende. Litt musikk eller radio på venterommet kunne vært greit da en ofte må vente lenge.

Eneste legen jeg har hatt og eneste jeg kunne tenkt meg å ha

Er 16 år og har hatt leiv som lege hele mitt liv, med sykdommer som krever vedlikehold så har jeg hatt en del legebesøk og alle har vært fantastiske, som sagt i andre vurderinger så er ikke pauserommet det beste og man må vente lenge men leiv er verdt ventingen. superkoselige ansatte og man får respekten og hjelpen man trenger hos leiv.

Dyktig lege som ser deg.

De få gangene jeg har måttet gå til legen pga sykdom, har det som regel vært akutte årsaker.
Ringer jeg kl 08, får jeg alltid komme inn på akuttime samme dag.

Men venterommet er klaustrofobisk, og de to helsesekretærene og skranken befinner seg bak en lukket dør. Det er litt ubehagelig de gangene en må banke på for å f.eks måtte hente noen papirer, og de ikke åpner pga diverse grunner.
Men ingenting vondt om helsesekretærene! De er fantastiske! De husker deg igjen, og er behjelpelige og smilende!

Men 80% av gangene jeg har måttet gå til legen, har jeg måttet vente i 45-60 minutter på å komme inn.
Det tyder vel kanskje på at legen tar seg tid til pasientene sine, og tar inn mye folk til akuttimer. Men det er helt grusomt å måtte sitte så lenge i et så klaustrofobisk rom, og enten være skikkelig dårlig selv, eller sitte så tett på andre syke mennesker.

Men når det først er din tur, får du den hjelpen du skal ha! Det merkes at han er svært faglig dyktig.

Veldig god lege!

Har vært kunde hos leiv hele livet og er meget fornøyd!
ekstremt hyggelige i resepsjon, og veldig god service.
Han tar mye hensyn og tar seg tid til hver kunde, er ikke noe å stresse etter hos han som er et stor pluss, men likevell skaper dette stor ventetid..
Har selv erfart og sitte 1 times tid og vente på min tur..
Men en times ventetid er verdt det når du får så god service som du får!
Tror ikke det finnes mange bedre leger!