Øystein Jektnes Balle

Autorisasjon (2010)

Krossen Legekontor AS Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ...
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Øystein Jektnes Balle er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Øystein Jektnes Balle

Dyktig og forståelsesfull

Dyktig, kunnskapsrik og ein god samtalepartner. Flink til å formidle kunnskap på ein forståelig måte. Føler meg sett og ivaretatt. Opplever ro, trygghet og god tid under konsultasjonene.

Ok?

Har gått til Øystein i ca 1 år. Har fått goe hjelp men føler at han ikke lytter til meg når eg forteller at nå trenger eg sykemelding. Føler til tider eg blir presset til å jobbe når helsen ikke er bra.

Overbooket

Hyggelig men alt for travel. Lytter ikke nok til pasient, mer opptatt av å skrive. Når legen er ferdig å notere er timen over.

Dyktig, omsorgsfull og tydelig

Dette er en lege som virkelig lytter, og møter deg med både faglig dyktighet, omsorg, tydelighet ved behov og henvisning videre når det trengs. Han er en god samtalepartner, og flink til å kommunisere kunnskap. Det er lett å være ærlig!

Har i ca 8 år alltid gått ut derfra med en følelse av å bli sett og tatt på alvor. Aldri opplevd å føle på dårlig tid fra hans side, selv om jeg vet godt at fastleger har det veldig travelt.

Helt udugelig!

Har gått i flere år med noe skoliose-lignende og prøver å finne ut hva det går i. Det hindrer meg fra å ta arbeid, så da er det ekstra krevende når Øystein først utsetter i flere måneder, så sender meg på feil røntgen der de ikke kan finne ut av dette, og så er helt umulig å få på tråden for å gå videre. Alt dette koster også penger som jeg ikke har. Finn dere en lege som er interessert i jobben sin og som ønsker å hjelpe folk, og hold dere borte fra Balle!