Geir Ingvar Berg

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta
Tlf: 51 71 51 51 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Ingvar Berg er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Geir Ingvar Berg

Ingen over ingen ved siden av

Etter mye tull med mange leger som ikke gjor jobben sin var jeg veldig i villredet og følte meg litt fortapt. Jeg møtte Geir Berg tilfeldig på helsestasjon og han var en så trygg og omsorgsfull lege som jeg byttet umiddelbart til. I de to årene jeg og min sønn har hatt han som lege har jeg møtt en person som tar en på alvor, som lytter og er veldig imøtekommende! Om han er usikker på noe så spør han alltid om andres vurdering og virker stødig og trygg i sitt arbeid! Kommer nok aldri til å bytte så lenge han jobber som fastlege i kjørbar lengde fra oss!

Fantastisk lege!

Geir Berg er den beste legen jeg har vært borti. Lyttende, empatisk, omgjengelig, tar meg alltid på alvor, har aldri dårlig tid, og har alltid et smil på lur. Jeg bytter ikke lege om jeg så flytter 2 timer unna!
Synd det ikke er så lett å få ham som fastlege, for jeg skulle gjerne sett at kjæresten min også fikk bytte over til ham, men skjønner at han er veldig populær så sånn er det bare.
Vil også skryte veldig av Tjelta legesenter. Jeg får alltid time omtrent på sekundet, i motsetning til de fleste jeg kjenner som må vente i ukesvis og til og med månedsvis på legetime. Lett å komme i kontakt med legekontoret, og de som jobber der er alltid smilende og hyggelige! Verdens beste legesenter. :)

En lyttende og dyktig lege

Dr. Berg er lyttende og god til å kommunisere.
Jeg har opplevd ham som løsnings fokusert og dyktig.
Han henviser videre til spesialister når det er behov for det og søker å se helheten.

Ekstremt dyktig og god lege.

Har flere ganger vært inne hos Berg det siste året. Tar meg alltid seriøst og forstår problemet. Har en løsning, og er han usikker får han andre leger til å se på det også drøfter de va de skal gjøre. Sender meg også inn til SUS når situasjonen tilsier det. Om han er på kontorert så er han tilgjengelig om det er akutt. Veldig fornøyd med at jeg alltid blir tatt seriøst og føler at jeg blir tatt godt vare på hos denne legen.

Det finnes ingen bedre..

Dette er Legen med stor L. Fantastisk sympatisk.
Tar tak. å "fikser" opp..
Jeg fikk problem med minisken. var hos ham på Mandag. Torsdag samme uke var jeg ferdig opperert.
Tilfeldig kanskje. Jeg fikk problemer med Armene, dagen etter ble jeg innkaldt til 3 spesialister på SUS.
Dette er min lege.. bytter aldr.

Bytter aldri lege igjen :-)

Flytta fra Tjelta for sju år siden men beholder han som lege fordi han er suveren. Lydhør, hjelpsom og faglig dyktig :-)

Fantastisk lege!

Har hatt Geir i noen år, og selv om jeg har flyttet et godt stykke unna Tjelta vil jeg alltid beholde han. Fantastisk lege! Dette er en lege som faktisk lytter på hva du sier. Alltid hyggelig og grei. Eneste problemet må være at det er så mange som synes han er dyktig at det kan være litt vanskelig å få time hos Geir så du blir ofte plassert hos andre leger.

Sympatisk

Berg er en lege som tar pasienten på alvor og gjør sitt ytterste for gi adekvat
hjelp.Handler etter førevar prinsippet.

veldig fornøyd!!

Opplever at både meg og mine barn blir godt ivaretatt. Det han er usikker på finner han ut av.
han er en god lytter og et godt medmenneske!

Den beste legen eg har hatt.

Faglig dyktig. Tar deg på alvor og har alltid tid til deg!