Rolf Helge Bergseth

Orstadveien 191 4353 Klepp Stasjon
Rolf Helge Bergseth er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Rolf Helge Bergseth

Ok -

Dette er en lege som stort sett er ok. Kan bli bedre på engasjement og faglig oppdatering. Kan bli bedre til å lytte til pasienten. Svært vanlig med opptil 1 time på venteværelse så du må ha god tid dersom du velger denne legen! Vanskelig å få tak i på telefon og å få time kan ta lang tid.

Usedvanlig kompetent

Han er en særdeles god lege so har god kontakt med pasienten. Han lytter til pasienten på en empatisk måte og stiller riktig diagnose.
Han anbefales som fastlege.

Den legen jeg har hatt i lengst tidsrom

Mitt inntrykk av legen er at han er kunskapsrik og lett å snakke med

Lite grundig og pratsom

Bergseth liker å prate om vær og vind, og det fungerer fint om man har ørebetennelse eller en brukket arm. Dersom du feiler noe som er mer vanskelig å finne ut av, lander han på den første og beste konklusjonen og sier seg ofte ferdig med det. Mer tilbøyelig til å skrive ut smertestillende enn å finne ut hva som er den faktiske årsak til smerte. Følte aldri jeg kom noen vei og skiftet til en lege som tar meg på alvor. Det var også ofte forsinkelser slik at jeg måtte vente lenge da jeg hadde avtale.

Meget dyktig lege!

Bergseth er en meget fagkyndig og dyktig lege. Som pasient blir en lyttet til og en opplever stor grad av tillit og besluttsomhet. Absolutt å anbefale!