Ida Schwarzmannseder Bjørvik

Autorisasjon (2017)

Spir Helse Telefonnummer485 08 811485 08 8 ...
Langgata 59 4306 Sandnes
Ida Schwarzmannseder Bjørvik er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ida Schwarzmannseder Bjørvik

Grei å snakke med

Altfor sein å formidle henvisninger. Bør ta pas . på alvor, dvs. ikke la det gå måneder før henvisninger blir sendt videre…sukk
Ellers lyttende og imøtekommende på konsultasjoner.

Henviser ikke videre

Hun er snill og omsorgsfull mens du snakker med henne, men hun henviser ikke videre til spesielister.

Jeg kontaktet legekontoret fire ganger fordi jeg hadde ventet så lenge på henvisning, og ble fortalt at legen skulle ta kontakt.

Hun tok aldri kontakt, og det endte opp med at jeg måtte gå til privat behandling, som koster mer penger.

Verdens beste lege!!

Aldri opplevd maken til god behandling. Ida bryr seg om sine pasienter! Jeg har byttet til Ida på meg og mine barn og alle blir godt ivaretatt.

Dyktig og trygg lege!

Jeg hadde tidligere Dr.Næsheim, og var igrunn veldig skuffa når han plutselig slutta helt plutselig. Fikk da tildelt Dr.Bjørvik og har blitt møtt av en lege som er faglig dyktig,og trygg. Hun lytter, virkelig lytter når man prater og man føler at hun har tid til og høre hva man har og si. Man blir tatt på alvor og hun er også flink til og følge opp behandlingsplan og medisinplan fra andre, feks avdeling på sykehus. Har bare fine ting og si om Dr.Bjørvik og er veldig fornøyd. Har flere veninner som også går til henne, og de er også veldig fornøyd.

Kunnskapsrik og tilstedeværende lege

Veldig fornøyd med Ida som fastlege på hele familien. Særs god erfaring med henne relatert til svangerskapsomsorg og hyperemises gravidiarum. Blir alltid møtt av en lyttende og tilstedeværende lege, som gjør grundige undersøkelse og følger godt opp.