Ole Andreas Bjordal

Autorisasjon (1981)

Ole Andreas Bjordal er en av 71 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Andreas Bjordal

Stødig lege /fastlege siden første besøk rundt 1983

Bjordal fremstår kompetent og hyggelig, imøtekommende slik at en føler seg trygg til å ta opp det som en er bekymret over og på faste sjekker enten er det er ifm. graviditet eller annet. Det er ikke alltid ledig ved første ønske om time når jeg henvender meg til legesenteret, men alt i alt er det rimelige alternativer uten særlig unædvendig ventetid. Jeg har aldri følt på noe tidspress ved konsultasjonene, men nok tid til å fortelle og bli hørt. Etter så mange år er det heller ikke nødvendig å bruke tid på historie da han allerede er oppdatert i forkant av konsultasjonen. Det kan se ut til at jeg får knappe 40 år hos Bjordal før han pensjoneres og jeg må skifte fastlege senere i år. Mange takk for service, kompetent veiledning og støtte alle disse årene.

Blir ikke tatt seriøst

Virker som Ole Andreas ikke ønsker å lytte til problemene man kommer med, og er også ubehagelig påtrengende på privatlivet ditt. Han hjelper sjelden med det du presenterer, håper han kan bli bedre med dette.

Beste legen!

Bjordal er veldig god. Han lytter og prøver å forstå, gir gode råd og forbereder seg sånn man slipper å gjenta seg hver gang. Har alltid hatt gode opplevelser hos Bjordal.

Trygg og god fastlege

Har hatt Bjordal som min fastlege i 26 år og er strålende fornøyd. Han tar seg alltid tid til å lytte til symptomer/plager og er flink til å undersøke å finne en behandling og evt sende henvisning videre. Han har vært fastlegen til alle i familien og alle er veldig fornøyde. Morsom og hyggelig fastlege.

Koselig og flink fastlege

Alltid hyggelig og flink til å lytte! Er trygg i faget og gjør gode vurdringer. Er effektiv, men ikke stressende.