Per Samuel Bjørgaas

Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Per Samuel Bjørgaas er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Per Samuel Bjørgaas

Likegyldig

Jeg måtte ta en hastetime hos denne legen. Tok hverken crp eller annen undersøkelse. Skrev ut resept. Går heller til legevakt neste gang.

Verste legen!

Gjør deg selv en stor tjeneste og ikke bytt til han her som lege!
Fikk utrolig dårlig og nesten ingen oppfølging når jeg var gravid, ultralyd ble ikke bestilt, han hadde ikke kontroll på hva svangerskapskontroll skulle gå ut på, måtte komme til ny time fordi han hadde glemt jeg var gravid å det var derfor jeg hadde time.
Glemte meg av på venterommet en annen gang å reiste hjem! Men heldigvis ringte resepsjonen å fikk han tilbake.
Alltid veldig treig både inne på timen og når man venter på time. Må alltid regne med å vente en times tid på venterommet.
Hadde noen papir som skulle sendes til nav å etter to måneder hadde han fortsatt ikke sendt de! Jeg ringte å purret 4 ganger på en uke og fortsatt sendte han det ikke...
Tror det er best at han her pensjonerer seg, for han har absolutt INGENTING som lege å gjøre!! Å plutselig jobbet han kun på onsdager...

Dårlig lytter

Vært inne hos han to ganger og har generelt dårlig inntrykk av ham. Ja, om man sier man feiler noe så skriver han ut resept uten å ta hverken CRP el striptest.. Synes det er veldig uproft..
Ikke lytter han heller på det en har å si..

Excellent

Highly intelligent and thorough care for more than 20 years now.

I can recommend this doctor for effective long term preventative medicine.

Veldig flink.

God lege, som tenker nøye gjennom din sykdoms beskrivelse og tar hensyn til hva du tror selv. Dette syntes jeg er viktig, har truffet flere leger som ikke hører etter. Man kjenner lett igjen en bihule betennelse på seg selv, og vet hva som hjelper. Per prøver så godt han kan også i de vanskelige sakene, og sender deg videre dersom det er behov for utredning. Har også vært ute for at det er mye stress på lege kontoret, og at dette kan rote ting litt til, men det gjør ikke noe i det store og det hele..