Per Samuel Bjørgaas

Autorisasjon (1990)

Håbet Legesenter AS Telefonnummer51 60 18 5051 60 18 ...
Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Per Samuel Bjørgaas er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Per Samuel Bjørgaas

Dårlig lytter

Vært inne hos han to ganger og har generelt dårlig inntrykk av ham. Ja, om man sier man feiler noe så skriver han ut resept uten å ta hverken CRP el striptest.. Synes det er veldig uproft..
Ikke lytter han heller på det en har å si..

Excellent

Highly intelligent and thorough care for more than 20 years now.

I can recommend this doctor for effective long term preventative medicine.

Veldig flink.

God lege, som tenker nøye gjennom din sykdoms beskrivelse og tar hensyn til hva du tror selv. Dette syntes jeg er viktig, har truffet flere leger som ikke hører etter. Man kjenner lett igjen en bihule betennelse på seg selv, og vet hva som hjelper. Per prøver så godt han kan også i de vanskelige sakene, og sender deg videre dersom det er behov for utredning. Har også vært ute for at det er mye stress på lege kontoret, og at dette kan rote ting litt til, men det gjør ikke noe i det store og det hele..

Jeg har vært borti flere dårlige leger, men dette er en av de verste.

Jeg har hatt den samme fastlegen nå i 4 år og har hatt en del besøk på legekontoret, men min lege har sjelden mulighet til å ta meg inn. Grunnet ferie, sykdom, avspasering osv, så jeg har vært mer hos de andre legene på legekontoret enn jeg har vært hos min egen lege.
Den første timen jeg hadde hos han ble jeg veldig imponert, han lyttet til det jeg ønsket å ta opp og ga meg den oppfatningen at han ønsket å høre på meg og hjelpe meg med det jeg ønsket å få hjelp til, men etter dette møte forsvant alt av tillit og respekt for han som lege for min del. Jeg har hatt timer hos han der jeg har vært på kontoret hans og så vidt satt meg ned i stolen og sakt hei før jeg har fått en resept på forskjellige medikamenter jeg i noen tilfeller ikke har trengt, eller har ønsket å gå på.
For nå to år siden hadde jeg time hos fastlegen min der jeg viste hva som feilte meg og var forberet på en kort visit på hans kontor der jeg forklarte min situasjon, fikk det jeg trengte for å bli frisk, ble sendt ut igjen og kunne reise hjem igjen å legge meg under dynen og fokusere på å bli frisk. Men legevisitet mitt ente med 30-40 minutter inne på han kontor, der han brukte 2 minutter på hva som feilte meg, og resten av tiden på en langt tale om skolevalget jeg hadde valgt å søke meg videre på. Når jeg gikk ut i fra legekontoret hans hadde jeg mest lyst til å sette meg ned å grine, jeg har aldri følt meg så liten og så verdiløs som etter det møte, og jeg følte meg som det svakeste menneske på denne jord pga det han hadde brukt en halvtime på å fortelle meg. Og dette var siste gang jeg var hos han, jeg har enda samme fastlege som da men pga at han aldri er på jobb har jeg bare vært glad for at jeg har blitt henvist til andre leger på samme legekontor.

God lege, men elendige telefontider :/

Er en flink lege som hjelper deg og gjør sitt beste. Han har litt humor og får deg til å føle deg vel, men det er utrolig dårlig at telefonen er stengt i 2-3 timer hver dag :( Forstår at de ansatte må ha lunsj, men i så mangen timer? Tar også lang tid å få svar på telefon og har enda ikke kommet inn på tiden jeg har fått :(