Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

Tlf: 51 70 74 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

Dårlig av en lege

Lite betroende lege, da jeg gikk gravid, og fikk svangerskapsmigrene, var sykemelding utelukket, men å ta toppdoseringer med paracet ble anbefalt...kunne ta 8 piller til dagen... Kom jeg til legen, med smerter, ble jeg møtt med et overhode som kunne fortelle meg at det var naturlig å kjenne at man lever...

Nei, takke meg selv for legebytte...

Arrogant, egen og sta

Har hatt henne til fastlege i mange år, men alltid hatt privatlege i tillegg, en nødvendighet både for egen del og for barna. Har opplevd ikke å bli trodd ved flere anledninger og delvis motarbeidet. Andre perioder har hun vært svært imøtekommende og blid, men aldri følt meg ivaretatt av henne. Stoler fullt og fast på min private fastlege.

Opptrer profesjonelt, samtidig som hun viser forståelse og medmenneskelighet. Stiller også krav til meg som pasient. Lyttende og empatisk. Kunnskapsrik

Min fantastiske lege!

Svært lydhør og interressert i meg som person/pasient. Snill

Den beste legen!

Hun er utrolig kunnskapsrik og dyktig. Selv om jeg har en alvorlig kronisk lidelse fungerer jeg godt pga den behandlingen, råd og veiledning hun hr gitt i alle år.Store kunnskaper om de medisinene som virker best for meg. Alltid imøtekommende og positiv!

Kunne vært mer sympatisk!

Hun virker ganske sur og kvass. Har hatt henne som lege i 4-5år, men kun brukt henne to ganger og følte da at hun ikke trodde meg. Hun stilte også kritiske spørsmål. Konsultasjonen er rask, noe som er et pluss. Hun snakker ikke om mye urelevant, men burde bli litt mer sympatisk!

Dyktig!

Opplever at hun er dyktig og profesjonell og gjør en grundig jobb. Klar og tydelig. Super lege!

Kan bli bedre på å lytte til pasienten

men når det er sagt så gjør hun jobben sin på en utmerket måte når sykdom er påvist.

Får time raskt. Tar tlf innen rimelig tid. Kan spørre om alt og ordner alt innen rimelig tid. Kjempe service i resepsjonen.

Ta pasienten på alvor.

Stort sett blid og hyggelig. Er veldig enig med en annen kommentar her om at hun kan bli mye flinkere til å lytte til hvordan pasienten egentlig har det. Har vel opplevd flere ganger å ikke bli tatt på alvor. Kan være ganske kvass, og kan gi pasienten følelsen av at du kommer til legen uten noen god grunn. Noe som ikke oppleves berettiget siden jeg går til legen 1-2 ganger pr. år.

Bra lege

Jeg har følt at legen bryr seg, gjør jobben sin, og at man kan stole på henne.
Har hatt noenlunde like gode leger før, men ikke noen bedre.

Kan bli bedre

Kan bli bedre til å lytte til hvordan pasienten virkelig har d, og ikke trekke for snarlige konklusjoner.