Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

Tlf: 51 70 74 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal er en av 60 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

En enestående lege!

Har hatt henne som fast lege i mer enn 20 år. Hun er en svært dyktig og kunnskapsrik lege og ikke minst imøtekommende og grundig. Hun "ser meg", gir god veiledning og nyttige råd som for meg har vært uvurderlige. Den medisinske behandlingen jeg har fått i disse årene har gjort at jeg på tross av store helseproblemer har kunnet fungere så vel i jobb som på fritiden.

Dårlig av en lege

Lite betroende lege, da jeg gikk gravid, og fikk svangerskapsmigrene, var sykemelding utelukket, men å ta toppdoseringer med paracet ble anbefalt...kunne ta 8 piller til dagen... Kom jeg til legen, med smerter, ble jeg møtt med et overhode som kunne fortelle meg at det var naturlig å kjenne at man lever...

Nei, takke meg selv for legebytte...

Arrogant, egen og sta

Har hatt henne til fastlege i mange år, men alltid hatt privatlege i tillegg, en nødvendighet både for egen del og for barna. Har opplevd ikke å bli trodd ved flere anledninger og delvis motarbeidet. Andre perioder har hun vært svært imøtekommende og blid, men aldri følt meg ivaretatt av henne. Stoler fullt og fast på min private fastlege.

Opptrer profesjonelt, samtidig som hun viser forståelse og medmenneskelighet. Stiller også krav til meg som pasient. Lyttende og empatisk. Kunnskapsrik

Min fantastiske lege!

Svært lydhør og interressert i meg som person/pasient. Snill