Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Liv Kristine Gerhardsen Bjørndal

Dårlig av en lege

Lite betroende lege, da jeg gikk gravid, og fikk svangerskapsmigrene, var sykemelding utelukket, men å ta toppdoseringer med paracet ble anbefalt...kunne ta 8 piller til dagen... Kom jeg til legen, med smerter, ble jeg møtt med et overhode som kunne fortelle meg at det var naturlig å kjenne at man lever...

Nei, takke meg selv for legebytte...

Arrogant, egen og sta

Har hatt henne til fastlege i mange år, men alltid hatt privatlege i tillegg, en nødvendighet både for egen del og for barna. Har opplevd ikke å bli trodd ved flere anledninger og delvis motarbeidet. Andre perioder har hun vært svært imøtekommende og blid, men aldri følt meg ivaretatt av henne. Stoler fullt og fast på min private fastlege.

Opptrer profesjonelt, samtidig som hun viser forståelse og medmenneskelighet. Stiller også krav til meg som pasient. Lyttende og empatisk. Kunnskapsrik

Min fantastiske lege!

Svært lydhør og interressert i meg som person/pasient. Snill

Den beste legen!

Hun er utrolig kunnskapsrik og dyktig. Selv om jeg har en alvorlig kronisk lidelse fungerer jeg godt pga den behandlingen, råd og veiledning hun hr gitt i alle år.Store kunnskaper om de medisinene som virker best for meg. Alltid imøtekommende og positiv!