Anders Drabløs Bostad

Madlatunet Legesenter

2006

Ingen på venteliste

Madlatunet Legesenter Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Anders Drabløs Bostad er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anders Drabløs Bostad

Trist erfaring

Er ikke interessert i å ta vare på pasienten. Når jeg har mange problemer, fikk jeg beskjed om å komme tilbake. Spør jeg hvorfor, svarer han med at det er slik han jobber. Egentlig virker det som han prøver å øke antall besøk og dermed sin inntjening.
Lytter ikke til pasienten, i stedet bruker han nesten hele besøkstiden til å bla gjennom på sin PC.

I særklasse

Bostad er en lege som klarer å se hele bildet, tar deg på alvor, tar seg den tid som er nødvendig, og som følger opp. Han er en behagelig person å forholde seg til, og han kan noe mer enn de som bare kan Felleskatalogen utenat. Når man har levd noen år, og flyttet litt rundt, så har man naturligvis møtt en del leger gjennom tiden. Jeg kan trygt si at Bostad er den beste legen jeg har opplevd noen gang.

Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull lege som også er helt fantastisk med barn. Han tar seg god tid,hører på deg, undersøker skikkelig og forklarer godt om det er noe.

Hyggelig, imøtekommende og grundig lege

Veldig hyggelig lege som tar deg på alvor og gjør arbeidet sitt grundig. Han er empatisk og jordnær. Trygg på sin rolle, dersom han er usikker konfererer han med kollegaer. Eneste som trekker litt ned er at det kan være vanskelig å få time, samt at han har mye å gjøre. Han har ofte dårlig tid, men han er åpen om dette og avviser deg ikke eller gjør en dårligere jobb av den grunn.

Lite tilgjengelig

Anders er flink, men veldig lite tilgjengelig. Jeg blir ofte oppringt samme dag som vi har avtalt time om at den må avlyses eller fordeles til en annen lege. Dette har skjedd 9 av 10 ganger de siste sju årene. Det er heller ikke uvanlig å ikke få beskjed om at timen er avlyst. Har kjørt flere bomturer til legen.