Anders Drabløs Bostad

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Anders Drabløs Bostad er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anders Drabløs Bostad

Fantastisk mann

Jeg har nylig byttet til Anders, og jeg synes han er en fantastisk snill, dyktig og oppriktig interessert fastlege.
Han tar seg tid til deg, og han er interessert i å faktisk hjelpe deg best mulig.
Eneste pekefinger jeg kan komme med er at det er lang ventetid. Synes også legesekretærene kunne vært mer smilende, hjelpsomme og interessert i brukerene som kommer. Det å måtte stå å vente på at de kan ta deg inn i godt 5 min ++++ er ingen uvanlig sak.
Legesenteret trenger også en god runde oppussing :)

Dyktig lege

Legen er dyktig, flink og forståelsesfull, men flere av damene i resepsjonen burde fått seg et smilekurs for makan til sure folk skal en lete lenge etter. Jeg har kun opplevd en gang av de 5-6 gangene jeg har hatt time det siste 1,5 året at timen har blitt avlyst/utsatt og jeg har alltid hatt timene mine hos Anders. Kommer alltid inn på tiden (evt. max 5 minutters ventetid). Venterommet kan med fordel gjøres litt koseligere.

OK, men elendig resepsjon

Når legen har god tid er han en flink og forståelsesfull lege.

Problemet er at du kan bestille timer og gang på gang blir den utsatt pga kurs osv, eller så kommer man til en av de andre legene. Så å ha Anders 2-3 gr på rad er så godt som umulig. Blir flyttet mellom flere andre. Det er meget frustrerende.

Resepsjonene er ingenting annet enn meget dårlig. De er fabelagtige i å gjøre feil. Sende ut faktura og inkasso til timer man ikke har hatt. Ringer og informerer om at dette er feil. De beklager og sier alt er ryddet opp i, og så fortsette man å få purring. Ufattelig at det går an.

Har også opplevd flere feil i timene. Får feks sms 30 min før timen om at den er utsatt 1-2 uker. I tillegg er det håpløst å få time innen 14 dager. Må ofte 3-4 tlfsamtaler til og smser på nettsiden.

Alt i alt meget misfornøyd med legesenteret totalt.
Ikke å anbefale til andre..

Dyktig lege!

Bostad er den beste legen jeg har vært borti. Han lytter og kommer med gode løsninger. Tar seg virkelig tid uten å ta ekstra betalt. Veldig flink til å forklare slik at man blir beroliget.
Ringer for å følge opp uten at det er forventet av han.

God på det mellommenneskelige og en lege som lever for faget.

Han er alltid fullbooket, så om det ikke er noe som haster så tar det litt tid å få time.

Aldri tilstede - skittent - dårlig service i resepsjon

4 av 5 ganger når vi har booket time hos Bostad, har vi fått en fremmed lege! Venterom skittent, samt lite imøtekommede resepsjonister. Tar lang tid før de plukker opp telefon og får telefonsvar i åpningstid ang. åpningstider - ingen svarer!