Anders Drabløs Bostad

Madlatunet Legesenter

2006

Madlatunet Legesenter Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Anders Drabløs Bostad er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anders Drabløs Bostad

Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull lege som også er helt fantastisk med barn. Han tar seg god tid,hører på deg, undersøker skikkelig og forklarer godt om det er noe.

Hyggelig, imøtekommende og grundig lege

Veldig hyggelig lege som tar deg på alvor og gjør arbeidet sitt grundig. Han er empatisk og jordnær. Trygg på sin rolle, dersom han er usikker konfererer han med kollegaer. Eneste som trekker litt ned er at det kan være vanskelig å få time, samt at han har mye å gjøre. Han har ofte dårlig tid, men han er åpen om dette og avviser deg ikke eller gjør en dårligere jobb av den grunn.

Lite tilgjengelig

Anders er flink, men veldig lite tilgjengelig. Jeg blir ofte oppringt samme dag som vi har avtalt time om at den må avlyses eller fordeles til en annen lege. Dette har skjedd 9 av 10 ganger de siste sju årene. Det er heller ikke uvanlig å ikke få beskjed om at timen er avlyst. Har kjørt flere bomturer til legen.

Dyktig, empatisk og kunnskapsrik

Dette er en lege som virkelig lytter til pasienten. Han er empatisk og kunnskapsrik. Legen anbefales!

Fantastisk mann

Jeg har nylig byttet til Anders, og jeg synes han er en fantastisk snill, dyktig og oppriktig interessert fastlege.
Han tar seg tid til deg, og han er interessert i å faktisk hjelpe deg best mulig.
Eneste pekefinger jeg kan komme med er at det er lang ventetid. Synes også legesekretærene kunne vært mer smilende, hjelpsomme og interessert i brukerene som kommer. Det å måtte stå å vente på at de kan ta deg inn i godt 5 min ++++ er ingen uvanlig sak.
Legesenteret trenger også en god runde oppussing :)