Anders Drabløs Bostad

Tlf: 51 93 88 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anders Drabløs Bostad er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Anders Drabløs Bostad

Dyktig, empatisk og kunnskapsrik

Dette er en lege som virkelig lytter til pasienten. Han er empatisk og kunnskapsrik. Legen anbefales!

Fantastisk mann

Jeg har nylig byttet til Anders, og jeg synes han er en fantastisk snill, dyktig og oppriktig interessert fastlege.
Han tar seg tid til deg, og han er interessert i å faktisk hjelpe deg best mulig.
Eneste pekefinger jeg kan komme med er at det er lang ventetid. Synes også legesekretærene kunne vært mer smilende, hjelpsomme og interessert i brukerene som kommer. Det å måtte stå å vente på at de kan ta deg inn i godt 5 min ++++ er ingen uvanlig sak.
Legesenteret trenger også en god runde oppussing :)

Dyktig lege

Legen er dyktig, flink og forståelsesfull, men flere av damene i resepsjonen burde fått seg et smilekurs for makan til sure folk skal en lete lenge etter. Jeg har kun opplevd en gang av de 5-6 gangene jeg har hatt time det siste 1,5 året at timen har blitt avlyst/utsatt og jeg har alltid hatt timene mine hos Anders. Kommer alltid inn på tiden (evt. max 5 minutters ventetid). Venterommet kan med fordel gjøres litt koseligere.

OK, men elendig resepsjon

Når legen har god tid er han en flink og forståelsesfull lege.

Problemet er at du kan bestille timer og gang på gang blir den utsatt pga kurs osv, eller så kommer man til en av de andre legene. Så å ha Anders 2-3 gr på rad er så godt som umulig. Blir flyttet mellom flere andre. Det er meget frustrerende.

Resepsjonene er ingenting annet enn meget dårlig. De er fabelagtige i å gjøre feil. Sende ut faktura og inkasso til timer man ikke har hatt. Ringer og informerer om at dette er feil. De beklager og sier alt er ryddet opp i, og så fortsette man å få purring. Ufattelig at det går an.

Har også opplevd flere feil i timene. Får feks sms 30 min før timen om at den er utsatt 1-2 uker. I tillegg er det håpløst å få time innen 14 dager. Må ofte 3-4 tlfsamtaler til og smser på nettsiden.

Alt i alt meget misfornøyd med legesenteret totalt.
Ikke å anbefale til andre..

Dyktig lege!

Bostad er den beste legen jeg har vært borti. Han lytter og kommer med gode løsninger. Tar seg virkelig tid uten å ta ekstra betalt. Veldig flink til å forklare slik at man blir beroliget.
Ringer for å følge opp uten at det er forventet av han.

God på det mellommenneskelige og en lege som lever for faget.

Han er alltid fullbooket, så om det ikke er noe som haster så tar det litt tid å få time.

Aldri tilstede - skittent - dårlig service i resepsjon

4 av 5 ganger når vi har booket time hos Bostad, har vi fått en fremmed lege! Venterom skittent, samt lite imøtekommede resepsjonister. Tar lang tid før de plukker opp telefon og får telefonsvar i åpningstid ang. åpningstider - ingen svarer!

Difficult to get an appointment with

On overall it is a good caring doctor who listens and is supportive. Yet I could hardly get an appointment with the doctor the last 3-4 months. The last appointments with his were either cancelled or I was put through to another doctor. That is quite inconvenient especially when you expect a follow up on the same health issue. Sometimes it takes more than 10 days to

Ubrukelig legekontor

Jeg har benyttet meg av doktor Bostad som fastlege i rett over ett år. På det året har jeg hatt behov av legehjelp to ganger. Begge disse gangene har jeg fått time hos en annen lege på legekontoret, uten å få noen forklaring på det.
Jeg kan derfor ikke gi noen vudering av doktor Bostad, for alt jeg vet kan han være en fantastisk lege.
Jeg kan fortelle min oppfatning av legekontoret. Og den er ikke særlig god.
Legekontoret ga meg et veldig dårlig førsteinntrykk, det virket som det var en god stund siden sist det var vasket der, støvet lå ganske tykt. Og respsjonistene er både treige og fremstår som mindre hyggelige.

Skal du bestille time, så anbefaler jeg å ikke bruke nett- eller SMS-bestilling. Det tar opptil flere timer før du får svar.

Den beste legen jeg har hatt

Anders er garantert den beste legen jeg har møtt. Han tar jobben sin seriøst og yter god service. Har tatt meg imot når dagen egentlig var full, har tatt eksra telefoner til meg som han strengt tatt ikke hadde trengt - noe jeg har satt utrolig stor pris på. Aldri før har jeg møtt en lege som gjør mer enn h*n trenger, men det gjør Bostad. Han er ærlig når det kommer til ting han kanskje ikke vet nok om, men setter seg da inn i det for å så ta kontakt etter timen.

Bolstad er en ung og frisk lege som lytter til pasientene sine!

Den beste!

Anders er den beste legen jeg har hatt.

Ja, han var litt tullete helt i begynnelsen, men har merket at han kun er slik når det er ekstra mye press og stress på kontoret.

Jeg er kronisk syk og plages med mye forskjellig hele tiden, han har vært en fantastisk lege så langt og tatt meg på alvor og virkelig hjulpet meg. Han hører på meg og tar hensyn, han viser mye sympati og empati også, noe jeg har savnet.
Han har til og med tatt meg inn når jobbdagen egentlig var over og han hadde mye annet å fikse. Ikke tok han betalt for det heller, og jeg kan ikke si hvor mye det beroliget meg å få høre min baby's hjerteslag etter mye bekymringer om at det kanskje var dødt. Han sikret en god helg for meg der jeg slapp å bekymre meg.

Jeg kommer til å beholde han så lenge det er mulig.

MEN!!!!!

Det er ei dame på kontoret som er av utenlands opprinnelse som virkelig ikke hører til der. Hun har ikke peiling på hva hun prater om, har ingen kunnskap om ganske mye av de viktigste sykdommene og tilstandene, og er rett og slett uhøflig som fy! Det ødelegger inntrykket av legesenteret generelt, men hun andre som heter Jill, hun er fantastisk!

Forståelsesfull og støttende

Jeg var hos Anders D. Bostad for første gang i dag, og jeg følte meg både sett og hørt. Han møtte meg med omsorg og gode råd, han anbefales på det varmeste.

en usympatisk og ufysen lege

Det er en dårlig lege både med tanke på hvordan han oppbevarte journaler på kontoret ditt i en stor haug uten å ha de forskjellige pasientene i egne mapper. Fikk time første gang og gikk beskjed om å komme igjen etter noen dager da han måtte lese journalen før han kunne gjøre noe. Men han skulle selvfølgelig ha betalt for denne timen og den neste da vi måtte komme tilbake. Kom tilbake på avtalt dag og han hadde ikke sett i journalen da heller. Han skulle skrive et lite notat til lånekassen og det nektet han på og da fikk jeg gjeld som jeg ikke skulle hatt. Fikk ikke noe hjelp eller noe slags medisiner. Byttet etter at jeg etter 4 time enda ikke fikk noe hjelp av legen. Han skulle bare ha penger for å gjøre ingenting. Jeg råder dere til ikke å gå til denne fastlegen hvis du har kroniske sykdommer som du trenger hjelp for og ellers hvis du trenger hjelp.

Beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig lege som tar deg seriøst. Jeg opplevde å bli godt ivaretatt fra første time. Gjør et grundig arbeid, og tar den tiden som trengs.

En lege med omsorg!

Jeg hadde Anders som lege, en utrolig dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Han fant frem til løsingen som passet for meg og han er den beste legen jeg har hatt! Skal skifte tilbake til han den dagen det er praktisk mulig. Anders er en lege som lever for yrket sitt, virkelig. Anbefales på det varmeste, virkelig!