Toril Lutnæs

Torgveien legekontor Kvinne, 64 år

Autorisert1980
Ledige plasser 19 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torgveien legekontor

Torgveien 2 1400 Ski
Toril Lutnæs er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Toril Lutnæs

Uprofesjonell vikar.

Hadde legetime hos vikaren til Toril. Vikaren hennes var ikke forberedt på at jeg skulle komme, og hun ville ikke utføre behandlingen jeg hadde forspurt etter. Da hadde jeg allerede ventet i 4 mnd på behandling. Utrolig dårlig service og omsorg. Syntes at vikaren burde være bedre forberedt og ta i mot pasientenes ønsker om behandlinger.

Uhofelig lege

Vikaren til Lutnes, hilste ikke paa meg, virket lite interessert i det jeg hadde aa komme med, og spurte om jeg skulle betale kort eller kontant for jeg var ferdig med aa si det jeg onsket. Veldig ubehagelig mote med en en respektlos lege.

glemt avtale, dårlig kundeservice

Jeg ble igjen venter i 45 minutter uten å bli sett . Utgangspunktet Hun hadde begrenset engelsk , men når jeg tok en oversetter med deg, begynte hun å snakke godt . Anbefales ikke for ikke- norsktalende mennesker.

Uvennlig vikar

Hadde et lite hyggelig møte med hennes vikar. Jeg oppfattet henne som brysk og uvennlig. Hun hadde ikke satt seg inn i min epikrise før jeg kom. Jeg følte liten respekt for meg som person. Hun må sette seg inn i sykehistorien og ta pasientene på alvor. Ta seg tid til å lytte til sine pasienter.

Min beste lege noensinne

Torild Lutnes er en bra lege.men vikaren dr.Kolman er den beste legen jeg har hatt.Kjempedyktig og grundig.Prøver jeg har ventet på i flere år,ble tatt med engang når dr. Kolmann begynte