Per Jacob Christensen

Gard Helsehus Mann, 61 år

Autorisert1990
Ledige plasser 14 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gard Helsehus

Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Per Jacob Christensen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Per Jacob Christensen

Veldig god lege

Jeg byttet nylig fastlege til Christensen pga. flytting fra annen by. Mitt første møte med legen ble da jeg var nyutskrevet fra sykehus med en alvorlig og kronisk sykdom. Christensen har fulgt meg godt opp, vært lyttende, komt med gode råd og tatt seg tid til å hjelpe meg videre.

Han sporer lett av i samtaler, men alt i alt har dette lite å si i min erfaring. Forklarer det man lurer på, og forhaster seg ikke. Han henviser videre ved behov, og man blir tatt seriøst.

Det har blitt en del ventetid i forkant av legetimene.

Veldig dyktig lege

Jeg byttet fastlege da min tidligere fastlege var uinterrissert og arrogant. Da jeg kom til dr. Christensen ble jeg tatt godt imot. Han er en veldig god lytter, kommer med råd og er ydmyk. Når jeg er der får jeg en god følelse på at han ønsker å finne ut hva som kan hjelpe meg og hva som er gale. Han er god på å undersøke og sende meg videre umiddelbart om det er nødvendig.

Det var en hendelse hvor jeg ble overført til undersøkelse på sykehuset, og dr. Christensen ringte til avdelingen og gav dem beskjed om at jeg kom med en gang. Dette var ikke noe nødstilfelle, men han sa det var greit å få gjort det slik at jeg ikke hadde smerter.

Jeg er ikke en person som er hos legen ofte, men de få gangene jeg er der blir jeg tatt på alvor.

Meget behagelig og forekommende

En dyktig lege med fine menneskelige egenskaper,
lyttende, effektiv og hjelpsom. Han liker å prate, litt utenomsnakk gjør bare godt og virker avslappende under konsultasjonen,

Akkurat den legen jeg ønsket

Beste legen jeg har hatt. Hyggelig, snill, og veldig lett å forstå. Behandler deg mer som en som kommer på besøk enn som en pasient.Bruker nesten for mye tid på deg, da han er glad i å prate om alt mulig (Noe som er veldig positivt i mine øyne)

Blid, lyttende og forklarende

Har hatt Christensen som fastlege i ca 7 år, de gangene jeg har hatt behov for medisinsk vurdering har han vært lyttende og forstående. Han forklarer prosesser i kroppen og har en beroligende væremåte. Han er riktignok noe "uflidd", men med sitt blide vesen og imotekommenhet, er det bare sjarmerende.