Nicolai Nyhuus Brekke

Autorisasjon (2018)

Nicolai Nyhuus Brekke er en av 5 fastleger i Øyer

Siste vurderinger av Nicolai Nyhuus Brekke

Effektiv, lyttende og flink

Profesjonell, lyttende og gjør det han skal. Er effektiv, og tar det du sier på alvor. Henviser videre hvis det er behov for det. Er veldig fornøyd med han som fastlege til både meg og barna.

Veldig dyktig og profesjonell. Flink til å lytte!

Har hatt Nicolai som fastlege i litt over ett år, i en tid hvor jeg har brukt fastlege mer enn vanlig.
Nicolai har vært utrolig flink til å lytte, forstå, og finne løsninger. Beste fastlegen jeg har hatt.

håpløs lege

håpløs lege som ikke hører etter når jeg bedde om resept på alle medisine jeg står på. fikk kun resept på 1 av 3 medisiner jeg bedde om. ringte ikke og spurte heller bare skreiv ut.

han er heldigvis ikke min fast lege. min var borte og han hadde i oppgave og skrive ut medisinene.

Hyggelig, tar seg tid

Etter min erfaring er Nicolai en veldig sympatisk lege som jeg raskt fikk tillitt til, enda han er ganske ung. Jeg føler at jeg blir sett og hørt, og at han bryr seg. Noen ganger merker jeg at han er litt stressa, men til og med da har jeg opplevd at han tar seg tid til å spørre og forklare ting for meg hvis jeg lurer på noe. Har aldri følt at jeg har blitt kasta på dør før jeg har fått snakket om alt jeg trenger å snakke om.

Har gått til han med noen pinlige problemer, og han har gjort at jeg følte meg komfortabel hver gang.

Kunnskapsrik, god formidlingsevne og hyggelig

Fikk en vurdering av skadet kne. Nikolai syntes å ha god kunnskap om dette og andre legespørsmål. Veldig elskverdig - og han tok seg god tid.