Lars Sverdstad Sandve

Autorisasjon (2012)

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ...
Vitaminveien 4, 4. Etg 0485 Oslo 0485 Oslo
Lars Sverdstad Sandve er en av 603 fastleger i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Lars Sverdstad Sandve

Super lege

Lars er en super hyggelig lege som faktisk hører med tålmodighet det du har på hjerte og hjelper deg så godt han kan. Har hatt han i noen år som fastlege og er super fornøyd.

Hjulpet meg gjennom mye.

Når jeg begynte hos Dr. Lars Sandve så var jeg ikke spesielt fornøyd. Det har vært mye temperament fra min side over hvor lite han har forstått meg. Men etterhvert som jeg har lært mer og mer om meg selv gjennom Dr. Lars så ser jeg bare godhet og i han som lege. Han er dyktig, og han gir seg ikke, jeg har mye å takke han for. Jeg er ikke typen til å innse hva som feiler meg når det gjelder psykiske personlige problemer, men han har fått meg til å innse mer og mer og mer. Han har hjulpet meg med ett nå over syv år gammelt smertefullt problem, og jeg venter nå på operasjon. Ingen andre har giddi å prøvd å finne ut av disse fysiske plagene mine, og kastet meg heller inn i en psykosomatisk bås, men smertene er reelle, og har ødelagt meg mye, så takket være denne enestående legen, vil jeg nå snart endelig få hjelp. Han har hjulpet meg både psykisk og fysisk, og vel, han er og blir enestående.

Roleg og god kommunikasjon

Lyttar til pasienten og er roleg i framtoning. Humor er bra å ha som lege, og der leverer Lars.
Både fått konsultasjon vis nett og ved oppmøte, og begge deler har vert problemfritt.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har vært hos mange leger oppigjennom livet, både fastleger og leger i spesialhelsetjenesten, men jeg har aldri opplevd en lege som Lars. Han er veldig forståelsesfull, han ser hele deg, lytter med fullt fokus og er på jobb for å ivareta deg og din helse.

Han følger meg opp så grundig og tar så godt vare på meg at jeg nesten skulle ønske jeg var syk oftere.

Vi med som har Lars som vår fastlege har virkelig vunnet fastlege-lotteriet.

Beste legen jeg har hatt

Faglig dyktig, rolig og tar seg tid til en prat med humor som ufarliggjør. Omtenksom og ser hele mennesket.