Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Tlf: 51 59 95 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Lav kompetanse

Viser liten interesse for pasienten og er mest opptatt med å skrive på PC. Lav evne til å se sammenhenger av symptomer. Gir grei hjelp dersom du kommer med skade, men virker til å ha veldig lav kompetanse angående sykdommer, især kroniske.

Elendig, tenker bare på tiden

Helt elendig. Sier rett ut at han ikke har tid å hørre på deg. eneste som er bra er at han henviser deg gjerne annen plass. Heldigvis ikke min fastlege da min var vekke.

Fantastisk fastlege

Jan har vært vår fastlegen i ca 12 år. Han har alltid god tid selv om han er forsinket ofte, dette er for meg et godt tegn. Vil heller vente litt å ha en lege som har tid til meg. Han er faglig dyktig, rask med videre hennvisniger når behovet er der. Han er også veldig flink med barna. Tengner og forklarer nøye. Stort sett alltid i godt humør, med et smil på lur. Jeg har aldri opplevd at han har fravær bortsett fra ferie. Han er flink til å hente inn ekstra ekspertise dersom han er usikker på en diagnose. Jeg får inntrykk av at det er et godt arbeidsmiljø på legesenteret. Jeg vil gi han mine beste anbefalinger. Hilsen Silje

Har ingen ord!

Helt forferdelig.. Han lyttet ikke på hva jeg hadde å si og tok meg ikke seriøst. Har ikke opplevd en så dårlig lege før.. Heldigvis kom jeg bare til han fordi fastlegen min har ferie. Det forblir den første og siste gangen, uten tvil!

Bruker tiden han trenger

Legen virker snill og vil hjelpe. Han tar tid med alle og da kan det blir kø. Alltid tilgjengelig for en 5 minutters samtale.

Den beste legen jeg har hatt!

Etter 40 års i behandling av leger er dette definitivt den beste legen jeg har hatt!
Behandler mine henvendelser seriøst. Etter alle de år jeg har brukt ham har han fortsatt full fokus på min situasjon og skaffer nødvendige undersøkelser hos spesialister når det behøves.
Jeg stoler fullt og fast på hans oppfølgning av meg er korrekt!

Til tross for at jeg nå har flyttet til Suldal holder jeg fast ved ham som faslege og har ingen tanker om å endre på det!

Den beste legen!

Jeg er meget fornøyd og har gode erfaringer som pasient gjennom mange år.

Har stor tillit til legen. Setter også stor pris på den mellommenneskelige kompetansen.

Bra mennesk men ikke like bra lege

Har ikke så god tid til deg. Du venter som regel 30 til 60 min for å komme inn. For og så få følelsen av å bli kastet ut 5min etterpå.
Du går ut med mer spørsmål en du kom inn med.

Dyktig lege

Jeg har hatt denne legen som fastlege for meg og mine barn de siste 10 årene. Han tar seg god tid til undersøkelsene og til å forklare hvordan behandlingen virker. Jeg mener han er god til å sende videre til andre spesialister når det er nødvendig. Dette er en lege som jeg vil anbefale til andre.

Beste legen som finnes

Blir sjokkert når jeg leser disse negative innleggene.
Legen min som jeg har gått til i ca 20 år er imøtekommende, hyggelig, er faglig dyktig... veldig faglig dyktig. Er han i tvil om noe sender han meg alltid videre. Vis jeg spør om noe så forklarer han veldig nøye og detaljert. Han kan virke stressende og jeg skjønner vis noen får følelsen av at han ikke hører deg osv. Jeg får også den følelsen av og til og da forklarer jeg en gang til, og da forstår jeg at han faktisk har skjønt hva jeg prøvde å si osv.
Kommer ikke til å bytte lege før legen evt måtte slutte en gang......men håper han jobber evig :) :)

UFF OG HUFF

Han var min lege for en stund for lenge siden. Byttet han så fort som mulig!
Gir ingen som helst forklaring og virker veldig irritert. I tillegg kunne han ikke skrive navne mitt riktig. Han skrev utrolig mye feil i pasient journalen min til og med at han skriver feil dato! Ikke nok dag og måned men ÅR!! Jeg hadde en sykdom for ett år siden så bommet han med 10 år og plutselig spør meg en annen lege som jeg var hendvist til om samme sykdomen for 10 år siden! Jeg var liksom: "WHAT?" Ehm... nei nei nei nei... far away fra denne legen!

Jeg går ikke lengre til fastlegen min.

Denne legen er ikke helsebringende. Tvertimot. Bare tanken på ham får blodtrykket til å stige. Han oppfattes som svært egenrådig, ikke interessert i å snakke med meg som pasient og vil ikke gi tilbakemelding pr. brev, e-mail eller telefon etter at jeg har tatt prøver etc.
Det er heller ikke mulig å oppnå kontakt direkte pr. telefon da han etter sigende har instruert sentralbordet om at han ikke er tilgjengelig. De har sagt til meg at de ikke tør å gjøre det.
Jeg reiser mye og noen ganger trenger jeg å få fornyet resepter på medisin. Det er vanskelig å få gjort dette hos en fremmed lege, så jeg har forsøkt å få legekontoret til å sende resept til apoteket på stedet der jeg har oppholdt meg. Dette har ikke latt seg gjøre. Uforståelig. Tilogmed mine hunders dårlege greier slikt uten noen problemer.
Dersom noen vurderer å gå over til denne legen så bør de tenke seg om flere ganger.
Jeg kommer til å skifte fastlege.

Flink og medmenneskelig lege

Jeg har hatt denne legen som fastlege i snart femten år nå. Er veldig fornøyd, både faglig og i forhold til personlig kjemi. Alltid hyggelig og imøtekommende. Sykepleierene som jobber i legefelleskapet er og helt supre! Eneste negative jeg kan si om legekontoret/legen, er at det som oftest er for lang ventetid i forhold til avtalt klokkeslett.

Bytter lege

Jeg bytter lege nå pga legen min lytter ikke og vi har kommunikasjons vansker. Jeg har gått til legen min i 12-13 år og nesten uten unntak følt meg dårligere etter besøket. Han er en som bare hører sine egne ord, og motiverer ikke i det hele. Det gjelder bare å få ut resepten av skriveren og meg ut av kontoret fortest mulig.
Kanskje han har for mange pasienter?

Prøver nå å finne en som er villig til å lytte til mine behov, men sefølgelig også kan komme med innspill.

Faglig dyktig men dårlig i lege/pasientkommunikasjon

Stoler på legens faglige dyktighet, men har flere ganger opplevd en arrogant holdning, bruk av hersketeknikk og en kommunikasjonsform som virker nedverdigende. Dårlig til å lytte, avbryter. Har kanskje for dårlig tid?