Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Madlakrossn Legesenter

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1992

Madlakrossn Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Bare dårlig

Vente tid starter fra 1h og opp. Jeg kan si ingjen ting, bare han kan snakke om... massse men aldri om dette som skjer nå.

Totalt Fraværende fastlege.

Jeg besøkte min fastlege Czarnecki idag og i går angående en henvendelse / legeerklering til pasientreiser. Trengte dette da jeg skulle til undersøkelse utenbys. Jeg ble direkte skjelt ut av Czarnecki, her var det ingen hjelp å få, det var ikke hans jobb å gjøre dette. Det er det, selv om han ikke vil. Denne mann komuniserer kun med sin PC og har ikke evne til å lytte til sine pasienter, heller ei å hjelpe.

Noe mer ufin oppførsel og nedverdigende enn dette har jeg aldri opplevd. Det er siste gang jeg benytter han som fastlege. Jeg kom grinende hjem. Det skal ikke være slik.

Lav kompetanse

Viser liten interesse for pasienten og er mest opptatt med å skrive på PC. Lav evne til å se sammenhenger av symptomer. Gir grei hjelp dersom du kommer med skade, men virker til å ha veldig lav kompetanse angående sykdommer, især kroniske.

Elendig, tenker bare på tiden

Helt elendig. Sier rett ut at han ikke har tid å hørre på deg. eneste som er bra er at han henviser deg gjerne annen plass. Heldigvis ikke min fastlege da min var vekke.

Fantastisk fastlege

Jan har vært vår fastlegen i ca 12 år. Han har alltid god tid selv om han er forsinket ofte, dette er for meg et godt tegn. Vil heller vente litt å ha en lege som har tid til meg. Han er faglig dyktig, rask med videre hennvisniger når behovet er der. Han er også veldig flink med barna. Tengner og forklarer nøye. Stort sett alltid i godt humør, med et smil på lur. Jeg har aldri opplevd at han har fravær bortsett fra ferie. Han er flink til å hente inn ekstra ekspertise dersom han er usikker på en diagnose. Jeg får inntrykk av at det er et godt arbeidsmiljø på legesenteret. Jeg vil gi han mine beste anbefalinger. Hilsen Silje