Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Madlakrossen Legesenter

• Allmennmedisin
  • Indremedisin

1992

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Ufyselig lege

Var hos Jan fordi min fastlege hadde ferie. Jan satte spørsmålstegn ved diagnose satt ved sykehuset og mente det va for dårlig dokumentert, men gadd ikke lese gjennom dokumentasjonen.. Det var nærmest umulig å kommunisere med Jan, og han avbrøt meg hver gang jeg prøvde si noe. Nærmest kastet meg ut selv om det ikke var noen pasienter på venterommet og jeg hadde vært inne i 3 min. Skal aldri tilbake, og anbefaler folk å holde seg langt unna denne legen.

Bare dårlig

Vente tid starter fra 1h og opp. Jeg kan si ingjen ting, bare han kan snakke om... massse men aldri om dette som skjer nå.

Totalt Fraværende fastlege.

Jeg besøkte min fastlege Czarnecki idag og i går angående en henvendelse / legeerklering til pasientreiser. Trengte dette da jeg skulle til undersøkelse utenbys. Jeg ble direkte skjelt ut av Czarnecki, her var det ingen hjelp å få, det var ikke hans jobb å gjøre dette. Det er det, selv om han ikke vil. Denne mann komuniserer kun med sin PC og har ikke evne til å lytte til sine pasienter, heller ei å hjelpe.

Noe mer ufin oppførsel og nedverdigende enn dette har jeg aldri opplevd. Det er siste gang jeg benytter han som fastlege. Jeg kom grinende hjem. Det skal ikke være slik.

Lav kompetanse

Viser liten interesse for pasienten og er mest opptatt med å skrive på PC. Lav evne til å se sammenhenger av symptomer. Gir grei hjelp dersom du kommer med skade, men virker til å ha veldig lav kompetanse angående sykdommer, især kroniske.

Elendig, tenker bare på tiden

Helt elendig. Sier rett ut at han ikke har tid å hørre på deg. eneste som er bra er at han henviser deg gjerne annen plass. Heldigvis ikke min fastlege da min var vekke.