Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Madlakrossen Legesenter
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki

Elendig, tenker bare på tiden

Helt elendig. Sier rett ut at han ikke har tid å hørre på deg. eneste som er bra er at han henviser deg gjerne annen plass. Heldigvis ikke min fastlege da min var vekke.

Fantastisk fastlege

Jan har vært vår fastlegen i ca 12 år. Han har alltid god tid selv om han er forsinket ofte, dette er for meg et godt tegn. Vil heller vente litt å ha en lege som har tid til meg. Han er faglig dyktig, rask med videre hennvisniger når behovet er der. Han er også veldig flink med barna. Tengner og forklarer nøye. Stort sett alltid i godt humør, med et smil på lur. Jeg har aldri opplevd at han har fravær bortsett fra ferie. Han er flink til å hente inn ekstra ekspertise dersom han er usikker på en diagnose. Jeg får inntrykk av at det er et godt arbeidsmiljø på legesenteret. Jeg vil gi han mine beste anbefalinger. Hilsen Silje

Har ingen ord!

Helt forferdelig.. Han lyttet ikke på hva jeg hadde å si og tok meg ikke seriøst. Har ikke opplevd en så dårlig lege før.. Heldigvis kom jeg bare til han fordi fastlegen min har ferie. Det forblir den første og siste gangen, uten tvil!

Bruker tiden han trenger

Legen virker snill og vil hjelpe. Han tar tid med alle og da kan det blir kø. Alltid tilgjengelig for en 5 minutters samtale.

Den beste legen jeg har hatt!

Etter 40 års i behandling av leger er dette definitivt den beste legen jeg har hatt!
Behandler mine henvendelser seriøst. Etter alle de år jeg har brukt ham har han fortsatt full fokus på min situasjon og skaffer nødvendige undersøkelser hos spesialister når det behøves.
Jeg stoler fullt og fast på hans oppfølgning av meg er korrekt!

Til tross for at jeg nå har flyttet til Suldal holder jeg fast ved ham som faslege og har ingen tanker om å endre på det!