Olav Dahle

Stokka legestenter Mann, 68 år

Autorisert1978
Ledige plasser 85 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stokka legestenter

Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Olav Dahle er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Olav Dahle

Kunnskapsrik og ivaretagende lege

Lege Olav Dahle har tatt vel i mot oss, lyttet og tatt oss på alvor. Jeg vet at fastleger har mange arbeidsoppgaver utenom pasientbesøk, men jeg har opplevd at legen har tid til å høre på oss og undersøke oss grundig.

Takk til min lege,

Du har vært min lege i 28 år, fra graviditet til AFP (pensjon). Jeg har alltid følt meg trygg hos deg. Det er en travel praksis, men du tar deg alltid tid til å lytte. Etter alle disse årene ser jeg fremdeles på deg som en menneskelig og faglig god klippe. Måtte du bli lenge i ditt yrke!

Fantastisk flink lege

Jeg har hatt Olav Dahle som min fast lege hele livet. I en alder av 21 år ble jeg gravid og har gått til han og en jordmor under svangerskapet. Han er profesjonell og gir gode råd om alt mulig som jeg lurer på.

Har ønske om at han skal være fastlege for min sønn som snart blir født.

Denne legen kan anbefales på det varmeste :)

Lei av yrket?

Virker ut som han begynner å bli lei av yrket sitt, er lite interessert i pasienten. Alt skal gå veldig raskt, han virker stresset og vil helst holde fokuset sitt på all skrivingen på datamaskinen.
Medarbeidere i resepsjonen kunne trengt et smilekurs.
Mye ventetid på venterommet.

Eneste pluss er at det er lett å få time ved legekontoret.

misfornøyd

Lite opptatt av å forstå pasienten. Byttet lege etter å ha fått gjentatt hans mening om diagnose - eller mangel på diagnose gang på gang. ble ikke tatt seriøst, og dette ble bekreftet da jeg fikk byttet lege.