Anne Schjerven

Autorisasjon (1998)

Lierskogen legesenter Telefonnummer32 24 05 0032 24 05 ...
Gamle Drammensvei 98 3420 Lierskogen
Anne Schjerven er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anne Schjerven

Ansvarsløs lege!

Følger ikke opp det hun skal. Må purres på i stort sett alt.

Svarer telefoner på høyttaler med pasienter tilstede på kontoret noe som er respektløst både overfor pasienten som faktisk har time og den som ringer som ikke vet at de blir hørt av andre.

Tar ferie og fri uten at det blir opplyst om dette på nettsiden. (Noe som burde være enkelt å legge ut og da gjør at pasienter kan planlegge deretter!) Reseptfornyelser blir ikke gjennomført før hun drar på ferie med de følger og ekstra kostnader det medfører.

Å ringe dit er en prøvelse i seg selv. En opplysningsmelding lang som ett vondt år og totalt unødvendig bruk av tid når man ringer innenfor telefontiden.

Udugelig som lege

Har hatt henne som lege kort tid. Hun virket flink i begynnelsen men så fikk hun flere pasienter og har ikke tid til deg. Ufin og ber meg forlate kontoret for hun er forsinket. Leser ikke meldinger på Helse-Norge og resepter blir ikke fulgt opp. Leser ikke brev fra NAV dette må jeg purre på da NAV purrer på meg. Epikriser fra sykehuset blir ikke fulgt opp. En utrolig dårlig lege og ufin. Tar heller ikke tlf når jeg ringer. Hold dere langt unna denne legen er min anbefaling.

Kunnskap

Selvom at legen er ledig, var hun 20 min forsinka (fordi legen prater med ansatte)
Skriver ikke resept på det jeg trenger, og har litte kunnskap om enkle ting

Lyttende, gir god veiledning

Lyttende, tar seg tid til hele saksbilde. Fremstår som trygg. Særlig behagelig formidler i telefon. Mitt inntrykk er at legen ser sin begrensnig innen det store faget, og heller tidlig søker videre til eksperter.

Meget missfornøyd

Selv om det står at kontoret er eråpent, er det ingen som er der hverken på kontoret eller ingen som tar telefonen.