Torbjørn Egenberg

Hegren Legesenter

1987

Hegren Legesenter Telefonnummer52 75 88 0052 75 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 70 5570 Aksdal
Torbjørn Egenberg er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Torbjørn Egenberg

Kjempeflink lege!

Kunne ikke hatt en bedre fastlege! Dyktig og kunnskapsrik, samtidig som han er medmenneskelig og forståelsesfull. Tar seg alltid tid til å høre på det jeg har å si, og forklarer om jeg måtte lure på noe. En kjempegod lege som anbefales på det varmeste!

Slik ønsker jeg at fastlegen min skal være

Ja hvordan skal jeg si det? Egenberg har vært fastlegen min i mange år, svært mange år. I gode som i dårlige perioder i mitt liv vil jeg si. Han er god å komme til, han viser alltid interesse, og jeg kan vel ikke si noe sterkere enn at jeg aldri, aldri kommer til å bytte fastlege. Alle som jobber hos ham er med og forsterker det inntrykket.

Utrolig dyktig

Egenberg har vært min fastlege siden jeg var liten, og han er en utrolig dyktig lege. Kan være vanskelig å få time hos han, men du får alltid time kjapt hos turnuslegen. Veldig flinke ansatte i resepsjonen.
Ville aldri byttet.

God lege

Kjempe snill og god lege! Blir møtt med respekt! Og i tillegg er han flink og ærlig på en god måte. Byttet lege fordi jeg ikke var fornøyd med den tidligere legen, og kunne ikke vært mer fornøyd. MEN, det kan til tider være vanskelig å komme til han personlig, siden han har turnusleger. Men de er snille og flinke de også :)

Menneskeleg. Ser og bryr seg om pasienten..

Ein kunnskapsrik og klok mann.. Empatisk og forståelsesfull. Eg blei virkeleg møtt med respekt den gang eg trengte det. Godt å møte nokon som har tid til å lytte.. Fantastisk glad for at eg blei møtt på den måten når eg var i den berømte "kjellaren" - det gjorde det enklare for meg å koma meg tilbake. Takk :0)