Torbjørn Egenberg

Autorisasjon (1987)

Torbjørn Egenberg er en av 10 fastleger i Bømlo

Siste vurderinger av Torbjørn Egenberg

DYKTIG LEGE

Har vært min fastlege siden ordningen med fastlege ble innført i Norge. Er ikke så ofte hos legen. Men får her god hjelp og service både fra Egenberg, tunuslegen og de kjempegreie sykepleierene som jobber hos han. Ved behov så kommer man raskt til. Så er kanskje fornøyd.

Kjempeflink lege!

Kunne ikke hatt en bedre fastlege! Dyktig og kunnskapsrik, samtidig som han er medmenneskelig og forståelsesfull. Tar seg alltid tid til å høre på det jeg har å si, og forklarer om jeg måtte lure på noe. En kjempegod lege som anbefales på det varmeste!

Slik ønsker jeg at fastlegen min skal være

Ja hvordan skal jeg si det? Egenberg har vært fastlegen min i mange år, svært mange år. I gode som i dårlige perioder i mitt liv vil jeg si. Han er god å komme til, han viser alltid interesse, og jeg kan vel ikke si noe sterkere enn at jeg aldri, aldri kommer til å bytte fastlege. Alle som jobber hos ham er med og forsterker det inntrykket.

Utrolig dyktig

Egenberg har vært min fastlege siden jeg var liten, og han er en utrolig dyktig lege. Kan være vanskelig å få time hos han, men du får alltid time kjapt hos turnuslegen. Veldig flinke ansatte i resepsjonen.
Ville aldri byttet.

God lege

Kjempe snill og god lege! Blir møtt med respekt! Og i tillegg er han flink og ærlig på en god måte. Byttet lege fordi jeg ikke var fornøyd med den tidligere legen, og kunne ikke vært mer fornøyd. MEN, det kan til tider være vanskelig å komme til han personlig, siden han har turnusleger. Men de er snille og flinke de også :)