Truls Anton Eide

Tlf: 51 97 27 27 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Truls Anton Eide er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Truls Anton Eide

Dyktig og kunnskapsrik lege

Jeg har gått til Truls Eide i over 10 år og er utrolig fornøyd. Han tar seg tid til meg, god aktiv lytter, godt humør og masse humor. Selv om ventetid på dette legesenteret er noe lang til tider så er det verdt det. Jeg kommer til å ha Truls Eide som fastlege så lenge jeg kan. Jeg får god behandling og det merkes at han holder seg oppdatert ifb ny kunnskap og forskning. Jeg liker også veldig godt at han bruker lege-nettverket sitt for å gi mest mulig riktig behandling.

Har hatt Truls til fastlege så lenge jeg kan huske. Har vert plaget med kroniske sykdommer siden barneårene. Jeg er alltid ved legetime ( f.eks ved store elsemutbrudd) veldig nedrullet psykisk. I tillegg til å hjelpe meg med behandling får jeg alltid et inntrykk av at ting skal bli bedre. Positivitet og engasjemanget hans smitter over. Det er slik en lege skal være. Anbefaler han til ALLE som lurer på å bytte lege eller misfornøyde. Det store minuset er legesenteret. Selv om aller er hyggelige og gjør så godt de kan er det ekstreme ventetider både på tlf og ved oppmøte. Kvier meg derfor til å bestille time til barna som må sitte å vente i evigheter.

interesert, kunnig, motiverende

Truls er interessert i pasienten, han er kunnskapsrik og veldig flink til å forklare pasientens situasjon, han er veldig motiverende
når det gjelder å forklare behandlings planen.
i tillegg stor sosial kompetanse og god humor

God lege, men dårlig tilgjengelighet

Truls Eide er en fantastisk lege, men timebestillingsystemet og tilgjengeligheten på dette legekontoret er under enhver kritikk.
Det er nesten umulig å få en rask time. Man kan få akutte timer på dagen ved å bestille med sms, men det nytter ikke å ringe. Da blir man hanvist til å bruke sms. Ikke særlig eldrevnnlig med andre ord!!!!

Honnør til dr Eide, landets beste fastlege?

Min største honnør til dr Eide, min fastlege gjennom 14 år! Forekommende, lyttende, grundig og hyggelig, alltid med et smil på lur og en god replikk. Om ikke foranledningen alltid er den beste har jeg alltid en rolig og god følelse etter konsultasjon hos dr Eide. Denne mannen fortjener en spesiell oppmerksomhet, han gir så veldig mye til så mange, Norsk helsevesen på sitt ypperste!

Den Beste legner i sandnes

Denne Legen Truls eide er en fantastisk lege som prøver og gi alt av seg selv til sine kunder.
Møtte opp for ove litt over et 1 år siden nå me søvn vansker som ikke skulle være vå vanskelige og få et grep på.
Vi har prøvd flere ting som kunnestoppe denne søvnplagen, men egentli ganske tidlig fikk vi beskjed at søvnklinikken var rette plassen for meg og der har jeg nå ventet på plass en god stund. Truls låvet han skulle pushe på å se om han kunne klare få til noe med sykehuset før og dette fikk han til. og jeg er evig takknemling for alt han har styrt i stand for meg. Vi har prøvd forskjellige medesiner osv uten serlig effekt men ikke gitt opp. Dette skal vi løse har Truls alltid sagt.
--------Meget fornøyd med min fastlege, ris o og ros bør gis til denne kjerne karen som prøver sitt beste hver dag for å få andres hverdag til og go rundt. Vi trenger flere av disse legene her rundt i sandnes å Eide gjør et godt eksempel :)

Behagelig og kunnskapsrik

Truls er først og fremst en vannvittig behagelig og koselig lege å snakke med. Han har vært helt super både til fysiske og psykiske plager, og har alltid vært på min side og vært forståelsesfull. Truls er den eneste legen jeg har hatt som jeg faktisk har gledet meg for å gå til.

Til nå har hver eneste diagnose vært helt korrekt, og har blitt behandlet på riktig måte.

Har absolutt ingenting negativt å si om Truls, utenom at det alltid er litt ekstra ventetid på venterommet. Men det sier vel bare at Truls tar seg tid til sine pasienter og ikke forhaster seg med å få dem ut dørene.

Jeg er heldig som har Truls til min fastlege, og det skal han fortsette å være til den dagen han går av med pensjon :)

Kunnskapsrik og lyttende

Virker veldig høflig, flink,kunnskapsrik, ydmyk og lyttende. Det virker og som om han har en god evne til å ta til seg ny kunnskap . Han er slik som jeg ønsker å møte en lege. Har hatt han som min fastlege i mange år.

God lege

Godt fornøyd. Setter seg inn i sakene og er kunnskapsrik.

Meget bra

Seriøs og bra lege. Alltid godt humør, og kommuniserer bra med pasientene.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Truls som fastlege store deler av livet og er mer enn fornøyd. Han tar meg alltid på alvor og ønsker å hjelpe meg.
Jeg er ikke redd for å snakke med ham og fortelle det som det er. Han hører på hva jeg har å si (gjerne flere plager). For meg har dette vært utrolig viktig.
Må ofte vente 30min lengre enn oppsatt time, men det er verdt det.

Anbefales!

Truls Eide er en hyggelig lege. Han er både forståelsesfull og flink. Noen ganger kan jeg ha mer å ta opp enn andre ganger, men han gir meg tid til å ta opp mitt. Det er nettopp det en lege bør være flink til. Å føle at jeg kan ta opp mine helsepeoblemer med en respektfull lege er viktig for å behandle dem. Jeg har hatt han som fastlege hele livet. Desverre bytter jeg fastlege til tross for hvor fornøyd jeg er. Eneste grunnen er at enkelte helseplager foretrekker jeg å fortelle en kvinne istedet. Hilsen en meget fornøyd pasient.

En fastlege som fastleger skal være!

Jeg har gått til Dr. Eide i mange år og har bare gode erfaringer! Han er omsorgsfull, kunnskapsrik og har ikke minst veldig bra humor :) Utskriving av faste resepter via sms til legekontoret fungerer veldig bra. Synes at det er lettere å få time raskt nå, enn før.

Slik man forventer en lege skal være!

Ingenting negativt å finne. Kunskapsrik. Slik man forventer at en optimal lege er.

I de beste hender!

Truls Eide er den beste legen jeg noensinne har hatt! Han har alltid tid til deg, uansett hvilket problem du kommer med. Du blir alltid tatt på alvor, og kommunikasjonen er upåklagelig. Han har en enorm bredde i kunnskap, som han gjerne deler. Han tar alltid dine ønsker med i betraktning for videre behandling, og er også åpen om du kommer med ny informasjon eller personlige observasjoner. Anbefaler han på det sterkeste!

Super god!

Her føler en seg ivaretatt. Eide har alltid tid til deg, og han er faglig dyktig.
Flink til å følge opp pasienten. Annbefales!

Utrolig flink og omsorgsfull.

Du føler deg alltid velkommen, og han utstråler omsorg og tillit.
Han er ikke redd for å sende deg videre til spesialist, og har ikke behov for aboslutt å må finne ut av alt selv.
Tar seg tid til deg og blir ikke stresset, selv om det er kø.
Utrolig flink og lytter på det du har å si om hva du selv mener kan være årsaken.
Alltid blid og hyggelig.
Jeg har hatt han som fastlege i mange år, og har bare godt å si.
Når jeg hører hva andre sier om sine fastleger, skjønner jeg virkelig hvor heldig jeg er som har han som fastlege.
Vil samtidig si at det samme gjelder alle ansatte på Skeiane Legesenter, de er alltid blid og hyggelige, og ikke minst, dyktige.

Fantastisk lege!

Truls Eide er bare kjempeflink! Han har alltid god tid, er lett og snakke med om alt og sist men ikke minst utrolig kunnskapsrik!
Hvis han kan bli din fastlege er du i trygge hender:)

Fantastisk

Truls er en fantastisk lege som alltid lytter og tar pasientene sine på alvor.

Truls lytter og tar meg alltid seriøst. Uten tvil beste fastlege jeg har opplevd.

Timebestillinger og resepter bestilles via sms, perfekt!