Truls Anton Eide

Asheimveien 2 4318 Sandnes
Truls Anton Eide er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Truls Anton Eide

Dyktig og kunnskapsrik lege

Jeg har gått til Truls Eide i over 10 år og er utrolig fornøyd. Han tar seg tid til meg, god aktiv lytter, godt humør og masse humor. Selv om ventetid på dette legesenteret er noe lang til tider så er det verdt det. Jeg kommer til å ha Truls Eide som fastlege så lenge jeg kan. Jeg får god behandling og det merkes at han holder seg oppdatert ifb ny kunnskap og forskning. Jeg liker også veldig godt at han bruker lege-nettverket sitt for å gi mest mulig riktig behandling.

Har hatt Truls til fastlege så lenge jeg kan huske. Har vert plaget med kroniske sykdommer siden barneårene. Jeg er alltid ved legetime ( f.eks ved store elsemutbrudd) veldig nedrullet psykisk. I tillegg til å hjelpe meg med behandling får jeg alltid et inntrykk av at ting skal bli bedre. Positivitet og engasjemanget hans smitter over. Det er slik en lege skal være. Anbefaler han til ALLE som lurer på å bytte lege eller misfornøyde. Det store minuset er legesenteret. Selv om aller er hyggelige og gjør så godt de kan er det ekstreme ventetider både på tlf og ved oppmøte. Kvier meg derfor til å bestille time til barna som må sitte å vente i evigheter.

interesert, kunnig, motiverende

Truls er interessert i pasienten, han er kunnskapsrik og veldig flink til å forklare pasientens situasjon, han er veldig motiverende
når det gjelder å forklare behandlings planen.
i tillegg stor sosial kompetanse og god humor

God lege, men dårlig tilgjengelighet

Truls Eide er en fantastisk lege, men timebestillingsystemet og tilgjengeligheten på dette legekontoret er under enhver kritikk.
Det er nesten umulig å få en rask time. Man kan få akutte timer på dagen ved å bestille med sms, men det nytter ikke å ringe. Da blir man hanvist til å bruke sms. Ikke særlig eldrevnnlig med andre ord!!!!

Honnør til dr Eide, landets beste fastlege?

Min største honnør til dr Eide, min fastlege gjennom 14 år! Forekommende, lyttende, grundig og hyggelig, alltid med et smil på lur og en god replikk. Om ikke foranledningen alltid er den beste har jeg alltid en rolig og god følelse etter konsultasjon hos dr Eide. Denne mannen fortjener en spesiell oppmerksomhet, han gir så veldig mye til så mange, Norsk helsevesen på sitt ypperste!