Truls Anton Eide

Autorisasjon (1998)

Truls Anton Eide er en av 63 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Truls Anton Eide

elendig fra a til å

Eide var min fastlege en periode. Jeg har nå byttet fastlege, og har kommet til en fastlege og et legesenter som har en helt annen fagkunnskag og service. Det er litt mindre humor og fjas, men desto mer fokus på pasientens situasjon, og vilje til å henvise til spesialisthelsetjenesten.
Eide og Skeiane legesenter virket mest opptatt av å holde høy gjennomstrømning av pasienter.

Utrolig flink

Tar seg alltid tid til å høre på meg og forklare.
Er veldig kunnskapsrik, og føler meg ivaretatt hos Truls. Har hatt Truls som fastlege siden jeg var liten og kommer aldri til å bytte.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Jeg har gått til Truls Eide i over 10 år og er utrolig fornøyd. Han tar seg tid til meg, god aktiv lytter, godt humør og masse humor. Selv om ventetid på dette legesenteret er noe lang til tider så er det verdt det. Jeg kommer til å ha Truls Eide som fastlege så lenge jeg kan. Jeg får god behandling og det merkes at han holder seg oppdatert ifb ny kunnskap og forskning. Jeg liker også veldig godt at han bruker lege-nettverket sitt for å gi mest mulig riktig behandling.

Har hatt Truls til fastlege så lenge jeg kan huske. Har vert plaget med kroniske sykdommer siden barneårene. Jeg er alltid ved legetime ( f.eks ved store elsemutbrudd) veldig nedrullet psykisk. I tillegg til å hjelpe meg med behandling får jeg alltid et inntrykk av at ting skal bli bedre. Positivitet og engasjemanget hans smitter over. Det er slik en lege skal være. Anbefaler han til ALLE som lurer på å bytte lege eller misfornøyde. Det store minuset er legesenteret. Selv om aller er hyggelige og gjør så godt de kan er det ekstreme ventetider både på tlf og ved oppmøte. Kvier meg derfor til å bestille time til barna som må sitte å vente i evigheter.

interesert, kunnig, motiverende

Truls er interessert i pasienten, han er kunnskapsrik og veldig flink til å forklare pasientens situasjon, han er veldig motiverende
når det gjelder å forklare behandlings planen.
i tillegg stor sosial kompetanse og god humor