Truls Anton Eide

Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes
Truls Anton Eide er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Truls Anton Eide

God lege, men dårlig tilgjengelighet

Truls Eide er en fantastisk lege, men timebestillingsystemet og tilgjengeligheten på dette legekontoret er under enhver kritikk.
Det er nesten umulig å få en rask time. Man kan få akutte timer på dagen ved å bestille med sms, men det nytter ikke å ringe. Da blir man hanvist til å bruke sms. Ikke særlig eldrevnnlig med andre ord!!!!

Honnør til dr Eide, landets beste fastlege?

Min største honnør til dr Eide, min fastlege gjennom 14 år! Forekommende, lyttende, grundig og hyggelig, alltid med et smil på lur og en god replikk. Om ikke foranledningen alltid er den beste har jeg alltid en rolig og god følelse etter konsultasjon hos dr Eide. Denne mannen fortjener en spesiell oppmerksomhet, han gir så veldig mye til så mange, Norsk helsevesen på sitt ypperste!

Den Beste legner i sandnes

Denne Legen Truls eide er en fantastisk lege som prøver og gi alt av seg selv til sine kunder.
Møtte opp for ove litt over et 1 år siden nå me søvn vansker som ikke skulle være vå vanskelige og få et grep på.
Vi har prøvd flere ting som kunnestoppe denne søvnplagen, men egentli ganske tidlig fikk vi beskjed at søvnklinikken var rette plassen for meg og der har jeg nå ventet på plass en god stund. Truls låvet han skulle pushe på å se om han kunne klare få til noe med sykehuset før og dette fikk han til. og jeg er evig takknemling for alt han har styrt i stand for meg. Vi har prøvd forskjellige medesiner osv uten serlig effekt men ikke gitt opp. Dette skal vi løse har Truls alltid sagt.
--------Meget fornøyd med min fastlege, ris o og ros bør gis til denne kjerne karen som prøver sitt beste hver dag for å få andres hverdag til og go rundt. Vi trenger flere av disse legene her rundt i sandnes å Eide gjør et godt eksempel :)

Behagelig og kunnskapsrik

Truls er først og fremst en vannvittig behagelig og koselig lege å snakke med. Han har vært helt super både til fysiske og psykiske plager, og har alltid vært på min side og vært forståelsesfull. Truls er den eneste legen jeg har hatt som jeg faktisk har gledet meg for å gå til.

Til nå har hver eneste diagnose vært helt korrekt, og har blitt behandlet på riktig måte.

Har absolutt ingenting negativt å si om Truls, utenom at det alltid er litt ekstra ventetid på venterommet. Men det sier vel bare at Truls tar seg tid til sine pasienter og ikke forhaster seg med å få dem ut dørene.

Jeg er heldig som har Truls til min fastlege, og det skal han fortsette å være til den dagen han går av med pensjon :)

Kunnskapsrik og lyttende

Virker veldig høflig, flink,kunnskapsrik, ydmyk og lyttende. Det virker og som om han har en god evne til å ta til seg ny kunnskap . Han er slik som jeg ønsker å møte en lege. Har hatt han som min fastlege i mange år.