Truls Anton Eide

Skeiane Legesenter
Asheimveien 2 4318 Sandnes
Truls Anton Eide er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Truls Anton Eide

Har hatt Truls til fastlege så lenge jeg kan huske. Har vert plaget med kroniske sykdommer siden barneårene. Jeg er alltid ved legetime ( f.eks ved store elsemutbrudd) veldig nedrullet psykisk. I tillegg til å hjelpe meg med behandling får jeg alltid et inntrykk av at ting skal bli bedre. Positivitet og engasjemanget hans smitter over. Det er slik en lege skal være. Anbefaler han til ALLE som lurer på å bytte lege eller misfornøyde. Det store minuset er legesenteret. Selv om aller er hyggelige og gjør så godt de kan er det ekstreme ventetider både på tlf og ved oppmøte. Kvier meg derfor til å bestille time til barna som må sitte å vente i evigheter.

interesert, kunnig, motiverende

Truls er interessert i pasienten, han er kunnskapsrik og veldig flink til å forklare pasientens situasjon, han er veldig motiverende
når det gjelder å forklare behandlings planen.
i tillegg stor sosial kompetanse og god humor

God lege, men dårlig tilgjengelighet

Truls Eide er en fantastisk lege, men timebestillingsystemet og tilgjengeligheten på dette legekontoret er under enhver kritikk.
Det er nesten umulig å få en rask time. Man kan få akutte timer på dagen ved å bestille med sms, men det nytter ikke å ringe. Da blir man hanvist til å bruke sms. Ikke særlig eldrevnnlig med andre ord!!!!

Honnør til dr Eide, landets beste fastlege?

Min største honnør til dr Eide, min fastlege gjennom 14 år! Forekommende, lyttende, grundig og hyggelig, alltid med et smil på lur og en god replikk. Om ikke foranledningen alltid er den beste har jeg alltid en rolig og god følelse etter konsultasjon hos dr Eide. Denne mannen fortjener en spesiell oppmerksomhet, han gir så veldig mye til så mange, Norsk helsevesen på sitt ypperste!

Den Beste legner i sandnes

Denne Legen Truls eide er en fantastisk lege som prøver og gi alt av seg selv til sine kunder.
Møtte opp for ove litt over et 1 år siden nå me søvn vansker som ikke skulle være vå vanskelige og få et grep på.
Vi har prøvd flere ting som kunnestoppe denne søvnplagen, men egentli ganske tidlig fikk vi beskjed at søvnklinikken var rette plassen for meg og der har jeg nå ventet på plass en god stund. Truls låvet han skulle pushe på å se om han kunne klare få til noe med sykehuset før og dette fikk han til. og jeg er evig takknemling for alt han har styrt i stand for meg. Vi har prøvd forskjellige medesiner osv uten serlig effekt men ikke gitt opp. Dette skal vi løse har Truls alltid sagt.
--------Meget fornøyd med min fastlege, ris o og ros bør gis til denne kjerne karen som prøver sitt beste hver dag for å få andres hverdag til og go rundt. Vi trenger flere av disse legene her rundt i sandnes å Eide gjør et godt eksempel :)