Linn Pernille Thorstad-Schimmel

Autorisasjon (2017)

Bankgården Legekontor AS Telefonnummer63 86 65 5063 86 65 ...
Bankgården Legekontor 1920 Sørumsand
Linn Pernille Thorstad-Schimmel er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Linn Pernille Thorstad-Schimmel

Empati, kommunikasjon og grundig diagnose.

Kjære Linn Pernille

Jeg ønsker å uttrykke min dype takknemlighet for den enestående omsorgen og profesjonaliteten du har vist meg som din pasient. Din trygghet, empati og tydelige kommunikasjon har virkelig gjort en betydelig forskjell for meg.

Din evne til å skape en trygg atmosfære har gjort mine besøk til legekontoret beroligende og behagelige. Jeg setter stor pris på din empati, som har gjort meg føle meg hørt og forstått.

Du tar deg tid til å undersøke grundig, lytte nøye til mine bekymringer og gi en grundig forklaring på diagnosen. Det har virkelig skapt tillit og trygghet for meg som pasient.

Tusen takk for ditt engasjement og dedikasjon til å gi den beste omsorgen. Jeg er heldig som har deg som min lege.

Med vennlig hilsen,
[Navn fjernet av moderator]

Hyggelig, men litt lite tilgjengelig.

Ryddig, imøtekommende og blid. Litt lite tilgjengelig og tar mange uker før man får time. Kan sikkert mye, men opplever at hun ofte søker etter svar og er litt lite løsningsorientert på utfordringer som ikke er helt «A4».

Kunnskapsrik og lyttende

Blid og imøtekommende Viser alltid interesse. Rask med å henvise videre. Veldig dyktig. Sender spørsmål om hvordan det går på helsenorge hvis det er noe spesielt.

Imøtekommende og omsorgsfull

Imøtekommende og omsorgsfull fastlege som skaper tillit og følger opp. Blir alltid møtt med et smil i gangen.

Meget god lege

Har hatt Linn Pernille som fastlege rundt 1 år. God tilgjengelighet og svarer raskt på henvendelser. Føler at hun tar seg god tid til å lytte og hun tar meg seriøst. Veldig hyggelig og lett å prate med. Virker profesjonell og dyktig. Hun får full score av meg!